Chłopaki ratujcie... Wszystko jestem w stanie wybaczyć jemu, ale nie to... Wymieniłem już wszystko co mona było wymienić w zawieszeniu, czyli komplet wahaczy, drążki kierownicze wraz z koncówkami, gumy na amortyzatorach, amortyzatory, oraz ostatnio zregenerowałem przekładnię kierowniczą. Wszystko na nic.
Otóż co sie dzieje, dziwnie stuka mi z lewej strony, jest to wyczuwalne pod lewą nogą i oprócz tego że jest to głośne(skutecznie zagłusza radio) to jeszcze ma taki typowo metaliczny dÂźwięk. Kiedy się objawia? W zasadzie nie ma reguły przy dodaniu gazu, przy hamowaniu, przy jeÂździe na wprost, przy skręcaniu (szczególnie w lewo). Niestety nie ma reguły raz stuknie raz nie. Zauważyłem również że póki silnik się nie rozgrzeje do 90C to stukanie występuje wyraÂźnie rzadziej. Oraz przy samym odpalaniu silnika metalicznie stuknie, tak jakby ten sam dÂźwięk w momencie gdy silnik w momencie rozruchu lekko się kiwnie.
Czy to nie jest przypadkiem poduszka silnika?
Przeguby też odrzucam bo wymieniałem lewe i prawe, poduszki na skrzyni biegów też.
Koledzy doradÂźcie bo naprawdę staje sięto coraz bardziej donośne i coraz częstsze.
Dziwne stuki z lewej strony
Napinacz paska hmm raczej nie stukałby przy każdym manewrze i raczej nie byłoby czuć nic pod nogą, ale przyjrzę się i temu, wymieniam niedługo paski to zerknę. A co do zwrotnicy to objawiałoby się to jakimś ściąganiem auta w którąś stronę, prawda? Bo moja na równej drodze leci jak po sznurku. Przewertowałem ją dogłębnnie wszystko i naprawdę nie mam pojęcia co ją boli, a wali tak że momentami obawiam się że coś się zaraz urwie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga