[ BRE 2.0 140 KM] znika płyn chlodniczy
[ BRE 2.0 140 KM] znika płyn chlodniczy
witam
od 2 lat posiadam A6 z silnikiem 2.0. Auto wspaniale, ale ostatnio zauwazylem ze co jakis czas ubywa plynu chlodniczego. Mam gdzies dziure albo wyciek?? pomocy!
od 2 lat posiadam A6 z silnikiem 2.0. Auto wspaniale, ale ostatnio zauwazylem ze co jakis czas ubywa plynu chlodniczego. Mam gdzies dziure albo wyciek?? pomocy!
Jeżeli nie ma żadnych wycieków proponuje zacząć od usunięcia chłodnicy spalin ( czasami sie zdarza nieszczelność ) i dalszej obserwacji czy jeszcze jest problem z ubywaniem płynu .
Niestety w BLB główcie często pękały u mnie w A4 B7 ( poprzednie auto ) przy 125tys km wymieniono w ASO głowice na gwarancji
Niestety w BLB główcie często pękały u mnie w A4 B7 ( poprzednie auto ) przy 125tys km wymieniono w ASO głowice na gwarancji
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 17 lis 2012, 21:51
- Lokalizacja: Strzelce Kraj
U mnie przy 135.000 km zaczął ubywać płyn chłodniczy.
Oddałem auto do sprawdzenia szczelności po układu chłodzącego pod ciśnieniem - nic nie dało.
Po odkręceniu korka wlewu oleju zobaczyłem galaretę przyklejoną do dna korka. Zdemontowałem głowicę, zawiozłem do spawania, kupiłem nowe uszczelki, szpilki i śruby które były dokręcane momentem + kąt, zmontowałem i działa bezproblemowo w tej materii do dzisiaj.
Ludzie mówią również, że czasami jest to wina korka od wlewu płynu chłodzącego. U mnie niestety była to głowica.
Jeśli będziesz potrzebował pomocy pisz śmiało, przeszedłem przez to osobiście. Chętnie zaoszczędzę Ci kilku chwil.
P.s. U mnie ubywało bardzo mało płyny. Ok 100 ml na 1500 km.
Oddałem auto do sprawdzenia szczelności po układu chłodzącego pod ciśnieniem - nic nie dało.
Po odkręceniu korka wlewu oleju zobaczyłem galaretę przyklejoną do dna korka. Zdemontowałem głowicę, zawiozłem do spawania, kupiłem nowe uszczelki, szpilki i śruby które były dokręcane momentem + kąt, zmontowałem i działa bezproblemowo w tej materii do dzisiaj.
Ludzie mówią również, że czasami jest to wina korka od wlewu płynu chłodzącego. U mnie niestety była to głowica.
Jeśli będziesz potrzebował pomocy pisz śmiało, przeszedłem przez to osobiście. Chętnie zaoszczędzę Ci kilku chwil.
P.s. U mnie ubywało bardzo mało płyny. Ok 100 ml na 1500 km.
Kolega zachował się nie kulturalnie, stwierdził problem masa ludzi to przeczytała sporo odpowiedziało i klient oddał auto do ASO po czym nie napisał co mu stwierdzili. Więc ja dopisze jak jest u mnie mianowicie : raz na 2-3 tys co robię w ciągu miesiąca ubywa mi 1 l plynu chłodniczego i przy tych plusowych temperaturach mam mega dużo dymu... Oczywiście nie pali mi na dotyk tzn. tak jak by raz się zaksztusiłi odpala. Pomoże mi ktoś..? Pozdrawiam
- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 813
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
Prawie na 100% pęknięta głowica.boka88 pisze:Kolega zachował się nie kulturalnie, stwierdził problem masa ludzi to przeczytała sporo odpowiedziało i klient oddał auto do ASO po czym nie napisał co mu stwierdzili. Więc ja dopisze jak jest u mnie mianowicie : raz na 2-3 tys co robię w ciągu miesiąca ubywa mi 1 l plynu chłodniczego i przy tych plusowych temperaturach mam mega dużo dymu... Oczywiście nie pali mi na dotyk tzn. tak jak by raz się zaksztusiłi odpala. Pomoże mi ktoś..? Pozdrawiam
Mam mega prośbę. Z tego wynika że faktycznie mam pękniętą głowice albo uszczelkę. Muszę pilnie jechać z Rzeszowa do Katowic w środę i prawdopodobnie z Rzeszowa do Krakowa w piątek czyli razem ok 1 tyś (z podjazdami). Jakie mogą być konsekwencje tych tras z taką awarią...? To że mi stanie na drodze to trudno i tak mam assistance to mi odwiozą auto do domu ale ogólnie chodzi mi o możliwość większych zniszczeń w silniku...?
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam
Witam ponownie, byłem w serwisie podłączyli mnie pod coś i sprawdzali ciśnienie przez pół godziny (gdzie normalnie robią to 5 min) nic nie wyszło wiec uszczelka czy glowica pownny byc ok (przy okazji podpiąłem się pod kompa i poza małym błędem wszystko w tym wtryski są good). Więc pojechałem do Katowic wróciłem do Krakowa wróciłem więc 1 tyś zrobiłem w 4 dni i moje obserwacje są takie:
- plynu chlodniczego jednak ubywa nadal (i bulgocze) jak otworzyłem maskę bo zaświecił mi się błąd to ledwo było go widać w zbiorniczku
- od wymiany oleju minelo 7 tys i zaswiecila mi sie kontrolka ze jest go malo wiec dolalem 3-setki (tyle mialem zrobilem po tym 400 km i jest good)
- nadal mocno dymi na bialo na zimny silniku na ciepłym mniej
- wczesniej ciezko palil od jakiegos czasu teraz ledwo co pali bylo tak ze jak by zakrecil ale pozniej go odcielo i cisza a wtedy zapala natomiast na cieplym to od strzala
Co to może być z tym płynek i kopceniem ... ?
Pozdrawiam
- plynu chlodniczego jednak ubywa nadal (i bulgocze) jak otworzyłem maskę bo zaświecił mi się błąd to ledwo było go widać w zbiorniczku
- od wymiany oleju minelo 7 tys i zaswiecila mi sie kontrolka ze jest go malo wiec dolalem 3-setki (tyle mialem zrobilem po tym 400 km i jest good)
- nadal mocno dymi na bialo na zimny silniku na ciepłym mniej
- wczesniej ciezko palil od jakiegos czasu teraz ledwo co pali bylo tak ze jak by zakrecil ale pozniej go odcielo i cisza a wtedy zapala natomiast na cieplym to od strzala
Co to może być z tym płynek i kopceniem ... ?
Pozdrawiam
Mi również ubywało płynu chłodniczego. Wystarczyła jedna trasa 300 km i musiałem dolewać. Szukali mi wycieków - nie było nic. Zmieniłem także cały zbiornik na nowy z ASO - tez nic nie pomogło. W zbiorniku bulgotało, dlatego ostatecznie oddałem głowicę do regeneracji i dziś nie mam już problemów z ubywającym płynem. Także ja stawiam na głowicę. Ponoć to częsta usterka a6.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga