Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 części audi a6 sklep audi a6 regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Sklep alufelgiExpress Parts Części do A6/S6 Motostacja.pl Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] Wtryskiwacz sterujacy  
Autor Wiadomość
sawmen 
Nowy


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Wiek: 25
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 18
Skąd: Rzepin, Lubuskie
Wysłany: 2013-01-25, 18:51   [ AEL 2.5 140 KM] Wtryskiwacz sterujacy

Witam, zacznę od początku, wymieniłem manetki od swiatel bo moje juz ledwo zipiały, poskładałem wszystko do kupy śmiga ładnie, odpalam i chce wjechać do garazu a tu silnik tarabani jak stary traktor i nagle kontrolka swiec zarowych mryga, wiec najpierw kontrola swiatel stopu, działaja. silnik w czasie jazdy wydaje odgłos jak by miał kat wtrysku nieźle pieprzniety, odpala bez problemu przy -12 dzisiaj, tylko dwa objawy
-tarabani jak opętany
-jest słabszy

wiec wypada na wtrysk sterujący, ale jego blad jak kompem nieraz sprawdzałem to juz 2 lata mam ten bład i nigdy nic sie nie działo, teraz nie mam kabla wiec sprawdzic nie moge. Sprawdziłem oporność wtrysku i wynosi 110ohm, wiec chyba w normie.
Ale mam jedno pytanie gdzie i dokąd idzie wiazka tego wtrysku, czy do przekaźników gdzieś w okolicy kierownicy zeby ja sprawdzic?? Bo nie wiem czy wymiana manetek i pociagniecie za kable od nich w czasie montazu mogła by sie przyczynic do tego? czy zrządzenie losu ze przez przypadek te dwie zeczy naraz sie stały?
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
sawmen 
Nowy


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Wiek: 25
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 18
Skąd: Rzepin, Lubuskie
Wysłany: 2013-01-25, 21:05   

Stało to sie od razu po wymianie manetek, od razu po tym, moze przypadek moze nie...

Ale jak by sie rozrzad przestawil to chyba nie mrygała by kontrolka swiec zarowych co pare kilometrów??
i raczej przy dziesiejszym mrozie po całym dniu przy minus 10st by raczej ładnie nie odpalił

chodzi tak jak by miał straszliwie przestawiony kat wtrysku.

a kabel od wtrsysku sterujacego dokad idzie?? bo ginie mi w wizace i nie wiem gdzie dale go szukac...
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
gjom 
Nowy



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 24
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2013-01-27, 09:14   

sawmen, miałem podobny problem po wymianie manetek. Odwiń wykładzinę spod nóg pasażera i odkręć taką plastikową osłonę. Ujrzysz tam komputer a nad nim 3 bezpieczniki. Sprawdź czy któryś z nich nie jest spalony. U mnie dodatkowo wywalało "błąd obrotów silnika" - chodził nierówno, głośno i nie miał mocy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: