Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

tuning audi a6 felgi audi a6 audi a6 xenon reklama Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
Turboelita.pl Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja HC Wyświetlacz LCD AZ Auto Serwis Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] Wtryskiwacz sterujacy
Autor Wiadomość
sawmen 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Wiek: 25
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 18
Skąd: Rzepin, Lubuskie
Wysłany: 2013-01-25, 18:51   [ AEL 2.5 140 KM] Wtryskiwacz sterujacy

Witam, zacznę od początku, wymieniłem manetki od swiatel bo moje juz ledwo zipiały, poskładałem wszystko do kupy śmiga ładnie, odpalam i chce wjechać do garazu a tu silnik tarabani jak stary traktor i nagle kontrolka swiec zarowych mryga, wiec najpierw kontrola swiatel stopu, działaja. silnik w czasie jazdy wydaje odgłos jak by miał kat wtrysku nieźle pieprzniety, odpala bez problemu przy -12 dzisiaj, tylko dwa objawy
-tarabani jak opętany
-jest słabszy

wiec wypada na wtrysk sterujący, ale jego blad jak kompem nieraz sprawdzałem to juz 2 lata mam ten bład i nigdy nic sie nie działo, teraz nie mam kabla wiec sprawdzic nie moge. Sprawdziłem oporność wtrysku i wynosi 110ohm, wiec chyba w normie.
Ale mam jedno pytanie gdzie i dokąd idzie wiazka tego wtrysku, czy do przekaźników gdzieś w okolicy kierownicy zeby ja sprawdzic?? Bo nie wiem czy wymiana manetek i pociagniecie za kable od nich w czasie montazu mogła by sie przyczynic do tego? czy zrządzenie losu ze przez przypadek te dwie zeczy naraz sie stały?
 
 
News.A6 



Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Jack
Wiek: 34
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 1356
Skąd: Stegna
sawmen 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Wiek: 25
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 18
Skąd: Rzepin, Lubuskie
Wysłany: 2013-01-25, 21:05   

Stało to sie od razu po wymianie manetek, od razu po tym, moze przypadek moze nie...

Ale jak by sie rozrzad przestawil to chyba nie mrygała by kontrolka swiec zarowych co pare kilometrów??
i raczej przy dziesiejszym mrozie po całym dniu przy minus 10st by raczej ładnie nie odpalił

chodzi tak jak by miał straszliwie przestawiony kat wtrysku.

a kabel od wtrsysku sterujacego dokad idzie?? bo ginie mi w wizace i nie wiem gdzie dale go szukac...
 
 
gjom 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 24
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2013-01-27, 09:14   

sawmen, miałem podobny problem po wymianie manetek. Odwiń wykładzinę spod nóg pasażera i odkręć taką plastikową osłonę. Ujrzysz tam komputer a nad nim 3 bezpieczniki. Sprawdź czy któryś z nich nie jest spalony. U mnie dodatkowo wywalało "błąd obrotów silnika" - chodził nierówno, głośno i nie miał mocy.
 
 
News.A6 



Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Jack
Wiek: 34
Dołączył: 1 Kwietnia 2008
Posty: 1356
Skąd: Stegna
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: