[ AEB 1.8 150 KM] Wycieka płyn z wezy a temperatura 90.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 05 cze 2012, 22:19
- Lokalizacja: Łódź
[ AEB 1.8 150 KM] Wycieka płyn z wezy a temperatura 90.
Witam czytałemo tym sporo ,mam problem z a6 gdyz delikatnie wyciekał mi płyn,było to przy kruccu .
Zrobiłem pozniej ubywał w innym miejscu, jak zaparkuje to kapie solidnie po otwarciu korka wyleciało moment.
Temperature mam 90 hmm kiedys wymieniłem czujnik temperatury gdyz miałęm 70 ale to był termostat walniety.
Nie mam pojecia co moze byc wody w misce nie ma ,jak i tego mlekowego polotu- uszczelka pod głowica czułbym spadek ,obroty wszsytko ok temperatura silnika ok98 spokojna jazda 105 bardziej agresywna.
Węze idace od silnika jak i układu sa ciepłe ale normalnie mozna je zgiąc-nawet wydaje mi sie ze tam wody nie ma tylko powietrze.
Macie jakis pomysł bo to jest irytujace
-pompa wody ?= raczej byłyby inne objawy
Zrobiłem pozniej ubywał w innym miejscu, jak zaparkuje to kapie solidnie po otwarciu korka wyleciało moment.
Temperature mam 90 hmm kiedys wymieniłem czujnik temperatury gdyz miałęm 70 ale to był termostat walniety.
Nie mam pojecia co moze byc wody w misce nie ma ,jak i tego mlekowego polotu- uszczelka pod głowica czułbym spadek ,obroty wszsytko ok temperatura silnika ok98 spokojna jazda 105 bardziej agresywna.
Węze idace od silnika jak i układu sa ciepłe ale normalnie mozna je zgiąc-nawet wydaje mi sie ze tam wody nie ma tylko powietrze.
Macie jakis pomysł bo to jest irytujace
-pompa wody ?= raczej byłyby inne objawy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Po pierwsze odkręcenie korka na ciepłym silniku jest dość idiotyczne bo to nawet dzieci wiedzą że wywali płyn, nawet w większości aut jest napisane na zbiorniczku aby tego nie robić, po drugie w audi termostaty są ciśnieniowe, odkręcenie korka w takim układzie często doprowadza do uszkodzenia termostatu. Skoro przewody nie są twarde, temperatura w normie, śladów oleju w płynie i na odwrót nie ma to nie jest to na 100% uszczelka pod głowicą. Podjedź na jakiś podnośnik i sprawdź od dołu skąd dokładnie leci płyn, mogą być tak zwane dwa grzybki w barszczu, uszczelniłeś jedno miejsce, stworzyło się wyższe ciśnienie i wywaliło w drugim słabszym miejscu, albo ciągle ciekło w tych dwóch miejscach a zasugerowałeś się że znalazłeś problem. Jeśli miałbyś powietrze w przewodach to auto błyskawicznie by się grzało do dużo wyższych temperatur.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 05 cze 2012, 22:19
- Lokalizacja: Łódź
podjechałam na kanał i cieknie z pompy wody-delikatnie ,pozniej strumykiem ale cieknie.
Jest to model AEB i ta pompa jakos z boku jest czy cos.
Najgorsze ze wymienialem rozrzad z 4 tys temu imogł od razu pompe a ten gosc tego nie zrobił i dojscie jest ciezkie.
Mechanik mówił zeta pompa jest jakos inaczej ułozona i nie musiał ten drugi mechanik tego robic,aleroboty teraz bedzie przy wymianiebocały zderzak itp itd.
nadal mam 90 stopni ,ładnie trzyma ale pewnie do czasu
Jest to model AEB i ta pompa jakos z boku jest czy cos.
Najgorsze ze wymienialem rozrzad z 4 tys temu imogł od razu pompe a ten gosc tego nie zrobił i dojscie jest ciezkie.
Mechanik mówił zeta pompa jest jakos inaczej ułozona i nie musiał ten drugi mechanik tego robic,aleroboty teraz bedzie przy wymianiebocały zderzak itp itd.
nadal mam 90 stopni ,ładnie trzyma ale pewnie do czasu
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To mechanik zmienił Ci rozrząd bez zmiany pompy wody? To teraz SZYBKO ZMIEń MECHANIKA, bo każdy choćby tylko pół przytomny pan "Mietek z garażu" powinien Ci zasugerować zmianę pompy wraz z rozrządem bo jak stara pompa padnie, to może urwać pasek rozrządu i masz bigos pod maską. Skoro z niej nie kapie to miej na uwadze, że jazda z tą pompką to jazda z tykającą bombą. Proponuję zaniechać dalszej jazdy!andrzej99122 pisze:podjechałam na kanał i cieknie z pompy wody-delikatnie ,pozniej strumykiem ale cieknie.
Jest to model AEB i ta pompa jakos z boku jest czy cos.
Najgorsze ze wymienialem rozrzad z 4 tys temu imogł od razu pompe a ten gosc tego nie zrobił i dojscie jest ciezkie.
Mechanik mówił zeta pompa jest jakos inaczej ułozona i nie musiał ten drugi mechanik tego robic,aleroboty teraz bedzie przy wymianiebocały zderzak itp itd.
nadal mam 90 stopni ,ładnie trzyma ale pewnie do czasu
A jeśli dla mechanika problemem jest, że musi przód zwalać do wymiany rozrządu/zmiany pompy (co jest obrzydliwie oczywiste!) to niech wraca do szkoły i kształci się w innym kierunku...
Najgorzej jak za auto biorą się "męczy-druty"... Na Twoim miejscu pognałbym ich w cholerę.
W tym silniku pompa wody nie jest napędzana z rozrządu ale z paska wielorowkowego, żeby ją wymienić faktycznie trzeba zdjąć przód i rozrząd ,ale nawet jak by się zatrzymała to możesz ugotować silnik ale ale na pewno nie rozwali rozrządu. Tez miałem wyciek z pompy wody i tak samo mi temperatura skakała po wymianie wszystko wróciło do normy. Jechałem w trasie najpierw zapaliła się kontrolka od płynu temperatura na maxa i nagle odcięło mi pedał gazu zjechałem na pobocze silnik pracował ale wogule nie reagował na gaz ,przed całkowitym padnieciu pompy miałem takie skoki temperatury.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 05 cze 2012, 22:19
- Lokalizacja: Łódź
Tak jak jaro mowił mi drugi mechanik ze nie jest ona połączona-i skutkiemmoze byc przegrzewanie ale nie rozwalenie rozrządu.Naturalnie trzeba to wymienic i nie jezdzic bo moze dalej jeb**tyknąc -ale jak robił rozrzad miał dojscie bo juz miał rozebrane -a pompa to pompa w kazdej chwili mogła pasc -szkoda ze nei wymieniona wczesniej
Nie strasz chłopaka, nie masz kompletnie racji tam pompa wody nie jest na pasku rozrządu. Tylko na pasku klinowym napędzana przez pompę wspomagania. Do jej wymiany nie trzeba wcale rozkręcać całego przodu, sprawny mechanik wyciągnie ją dołem! Ale nie jeździj z tym żeby uszczelka Ci nie poszła.tomekkk1 pisze:pompy wraz z rozrządem bo jak stara pompa padnie, to może urwać pasek rozrządu i masz bigos pod maską
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 05 cze 2012, 22:19
- Lokalizacja: Łódź
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga