Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6, C5] Problem z porannym odpalaniem!!!

Silniki wysokoprężne
misiakcello
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 23 lis 2008, 14:31
Lokalizacja: Wrocław

[A6, C5] Problem z porannym odpalaniem!!!

Post autor: misiakcello » 23 lis 2008, 16:31

Witam wszystkich.
Do dwóch dni kiedy zaczeły sie lekkie mrozy mam rano problem z odpaleniem silnika(Audi A6 C5 2.5 TDI) Odpala mi dopiero za któryms razem. Jak juz odpali to przez moment chodzi bardzo nierówno potem sie stabilizuje i chodzi idealnie (po nagrzaniu zapala bez problemów). Moze macie jakies sposoby zeby to naprawic. Pozdrawiam 8-)
Ostatnio zmieniony 24 lis 2008, 17:58 przez misiakcello, łącznie zmieniany 2 razy.

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 23 lis 2008, 16:41

Cóż to diesel więc nigdy nie bedzie odpalał w zimie tak jak w lecie, ale z tymi że nie równo chodzi to dziwne jest. W lecie też po odpaleniu nie równo chodzi?

misiakcello
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 23 lis 2008, 14:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: misiakcello » 23 lis 2008, 16:49

Jak jest ciepło to nie ma problemu, odpala bez zazutu!

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 23 lis 2008, 16:52

Ehhh ale nie rozumiem pojęcie za któryms razem? Przekrecasz nie odpala... potem kolejny raz przekrecasz i nie odpala? Czy poprostu cały czas próbojesz go krecic i dopiero odpala?

Ps. Poza tematem: Jezdizsz na spoty pod milenijny w niedziele o 18:00? Czasami sie tam zjawie wiec można było by sie spotkać :mrgreen: mam plan by sie tam 7.12.2008r udać <ok>

misiakcello
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 23 lis 2008, 14:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: misiakcello » 23 lis 2008, 17:08

Tez sie wybieram na spocik ale najpierw musze dac go do mechanika(wymiana klocków noi to odpalanie). Jak zdąze to sie pojawie.Ale wracam do tematu. Wygląda to tak: odpalam czyli przekrecam kluczyk raz i nic,ale rozrusznik sie przekrecił. Próbuje drugi trzeci czwarty... i za któryms razem odpala. Na począdku sie troche miota tak jakby nie dostawal paliwa ale po dosłownie 5 sekundach chodzi idealnie.

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 23 lis 2008, 17:15

ehhh nie no to dziwne jest :shock: niestety nie pomoge... Polecam Ci warsztat we Wrocławiu... Przy ulicy Długiej... Teren Giełdy Samochodowej... Jest taki warsztat co robi tylko i wyłacznie Audiczki...

misiakcello
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 23 lis 2008, 14:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: misiakcello » 23 lis 2008, 17:34

dzieki

Awatar użytkownika
wojtekcbr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 20 maja 2008, 12:43
Lokalizacja: wawa

Post autor: wojtekcbr » 23 lis 2008, 18:58

ÂŚwiece żarowe padły lub ich sterownik.

misiakcello
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 23 lis 2008, 14:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: misiakcello » 23 lis 2008, 22:52

dzieki sprawdze to juto!!!

Awatar użytkownika
robsyl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:37
Lokalizacja: Graz/Österreich

Post autor: robsyl » 24 lis 2008, 11:13

Obiawy mialem prawie takie same,tylko umnie niebylo problemow z nierownom praca silnika,wymienilem swiece,i jak reka odiol,autko czasem stoi 2 ,3 dni, na mrozie i po rozgzaniu swiec zapala doslownie na dotyk :-) polecal bym kontrole swiec ;-)

Awatar użytkownika
misiula
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 17 mar 2008, 10:29
Lokalizacja: CB/KOL

Post autor: misiula » 24 lis 2008, 21:18

ja tez obstawiam świeczki, nierówna praca przy rozruchu to przyczyna swiec
Audi A6 Avant - sportowe kombi
Przekręcamy kluczyk i do uszu dolatuje przyjemny pomruk silnika...
Wciskamy pedał przyspieszenia i niewidzialna siła wciska nas w fotel - bardzo wygodny fotel ... :-D

Awatar użytkownika
kokot1973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 29 lis 2008, 13:17
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kokot1973 » 29 lis 2008, 14:57

Witam.Mam podobny problem z porannym odpalaniem.Silnik 2,5 TDI 180KM, (AKE) rok produkcji luty 2001 roku.Rano lub po dłuższym staniu auto nie chce odpalić niemalże do wyładowania akumulatora.Podczas "kręcenia" rozrusznikiem pod koniec wyświetla mi się na wyświetlaczu komputera duża kontrolka oleju.Olej jest i świeżo po wymianie.Wstępnie mechanik stwierdził,że albo wyeksploatowały się wałki rozrządu albo pada pompa paliwa.Ja mam nadzieję,że to nieszczelny układ paliwa i paliwo cofa się do zbiornika.W końcu jak uda się odpalić auto kopci białym dymem przez około 10 sek a później już jest wszystko ok i w ciągu dnia pali bez zarzutu.Czy miał ktoś podobny przypadek i jest w stanie pomóc i podpowiedzieć ewentualnie co robić?Z góry dzięki za pomoc.

artur28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 13 kwie 2008, 09:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: artur28 » 30 lis 2008, 20:32

Ja miałem tak u siebie
Diagnoza była taka
1.Wałki wytarte
2.Hydraulika dramat
3.Wtrysk sterujący padnięty
4.Swiece
Oczywiście wszystko wymienione za duża kase ale teraz za to jak chodzi.
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 01 gru 2008, 16:47

kokot1973 pisze:Witam.Mam podobny problem z porannym odpalaniem.Silnik 2,5 TDI 180KM, (AKE) rok produkcji luty 2001 roku.Rano lub po dłuższym staniu auto nie chce odpalić niemalże do wyładowania akumulatora.Podczas "kręcenia" rozrusznikiem pod koniec wyświetla mi się na wyświetlaczu komputera duża kontrolka oleju.Olej jest i świeżo po wymianie.Wstępnie mechanik stwierdził,że albo wyeksploatowały się wałki rozrządu albo pada pompa paliwa.Ja mam nadzieję,że to nieszczelny układ paliwa i paliwo cofa się do zbiornika.W końcu jak uda się odpalić auto kopci białym dymem przez około 10 sek a później już jest wszystko ok i w ciągu dnia pali bez zarzutu.Czy miał ktoś podobny przypadek i jest w stanie pomóc i podpowiedzieć ewentualnie co robić?Z góry dzięki za pomoc.
wygląda na to ze się zapowietrza ,popatrz po przewodach przelewowych czy jest sucho ,i dobrze oblukaj filtr paliwa i zaworek na nim ,może puszcza ci paliwko do baku ,i jeszcze jest jeden element tzn przeźroczysty przewód od filtra do pompy ,popatrz czy nie ma pęcherzyków powietrza

sliszew
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 lip 2008, 16:40
Lokalizacja: AUGUSTÓW

Post autor: sliszew » 02 gru 2008, 13:23

kokot1973 pisze:Witam.Mam podobny problem z porannym odpalaniem.Silnik 2,5 TDI 180KM, (AKE) rok produkcji luty 2001 roku.Rano lub po dłuższym staniu auto nie chce odpalić niemalże do wyładowania akumulatora.Podczas "kręcenia" rozrusznikiem pod koniec wyświetla mi się na wyświetlaczu komputera duża kontrolka oleju.Olej jest i świeżo po wymianie.Wstępnie mechanik stwierdził,że albo wyeksploatowały się wałki rozrządu albo pada pompa paliwa.Ja mam nadzieję,że to nieszczelny układ paliwa i paliwo cofa się do zbiornika.W końcu jak uda się odpalić auto kopci białym dymem przez około 10 sek a później już jest wszystko ok i w ciągu dnia pali bez zarzutu.Czy miał ktoś podobny przypadek i jest w stanie pomóc i podpowiedzieć ewentualnie co robić?Z góry dzięki za pomoc.
PO odpaleniu z tyłu Biały Stefan=ustawic kąt wtrysku :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga