[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
Witam panowie , czy tez macie problem po przełączeniu się na gaz przez jakies 4 minuty ze szarpie , dławi się ? zalewa silnik czytam różne fora i pisze ze niektóre silniki z grupy vag maja problem z przylewaniem na zimnym na gazie. Jeśli miał ktoś taki problem i go rozwiązał niech sie podzieli bo ja sie z tym mecze już dłuższy czas i jest dupa , powymieniane kable , swieczki , sondy , rozrzad itp auto idealnie chodzi na benie , na gazie tez ale tak po nagrzeniu sie silnika do ok 50 stopni , jest temat na lpg forum w dziale Agisa ale tam tez niewiedza jak naraziee sobie z tym poradzić... Auto moje to Audi A6 C5 2.4 manual kod silnika ARJ graty z gazu to 6 x pojedyńcze hana red , zavolak S , sterownik Agis
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
może po prostu trzeba podnieść temperaturę, przy której przełącza się z pb na lpg. wiem że to nieekonomiczne ale chyba tak powinno być żeby nie jeździć na gazie na zimnym.Zajcu pisze:Witam panowie , czy tez macie problem po przełączeniu się na gaz przez jakies 4 minuty ze szarpie , dławi się ? zalewa silnik czytam różne fora i pisze ze niektóre silniki z grupy vag maja problem z przylewaniem na zimnym na gazie. Jeśli miał ktoś taki problem i go rozwiązał niech sie podzieli bo ja sie z tym mecze już dłuższy czas i jest dupa , powymieniane kable , swieczki , sondy , rozrzad itp auto idealnie chodzi na benie , na gazie tez ale tak po nagrzeniu sie silnika do ok 50 stopni , jest temat na lpg forum w dziale Agisa ale tam tez niewiedza jak naraziee sobie z tym poradzić... Auto moje to Audi A6 C5 2.4 manual kod silnika ARJ graty z gazu to 6 x pojedyńcze hana red , zavolak S , sterownik Agis
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja mam 300ISA2 i przełączanie przy 30st, nic nie szarpie, nic się nie dławi, można to ogarnąćZajcu pisze:mam ustawione na 40 stopni xdd to jest juz duzo wiem ze podniesienie temp na 50 stopni załatwi sprawę ale chcę ugryść temat z innej strony , spróbować
Na Stagu nie maja tego opanowanego , Tech podejrzewam ze to ogarnie ale nie stag..
Ale i tak mam plany na test LPGTecha w aucie, zobaczymy jak będzie
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie wiem czy mój silnik ma czy nie ma, ja w każdym bądź razie tego nie mamZajcu pisze:Zagór nie każdy silik w grupie VAG ma problemy z zalewaniem na zimnym na gazie , moze akurat twój nie ma ? jesli juz mial bym pchac z 8 baniek w sterownik wiązke i robote dla gościa napewno włożył bym Techa...ale tu nie o to chodzi zeby pchac kase ciągle
Polecali mi STAG'a, to założyłem, teraz sobie zamówiłem na testy LPGTech'a, i jest P&P z wiązką i osprzętem STAG'a , Więc będę testował.
Wejdź na http://lpg-forum.pl i poczytaj, są opisy, jak z tym ludzie walczyli, i jak rozwiązali, możesz też znaleźć tam jakiegoś ogarniętego w Twojej okolicy specjalistę od Twojej instalki, podjedziesz, zapłacisz 100 i będzie lux
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
kolego mam od roku konto na lpg forum napisalem na poczatku ze sa juz tematy w dziale agisa jedyny sposob jaki jest na zamontowanie emulatora czujnika temperatury , ze przez powiedzmy 5 minut czujnik bedzie fałszował realna temperature silnika powiedzmy realna jest 30 stopni a bedzie pokazywal 50 , wiec komputer nie bedzie wzbogacał przez co nie bedzie zalewac na gazie , po 2 koledzy niewiem czy wiedzicie ale w tych silnikach ( także w moim) jest wzłączone wzbogacanie mieszanki az do 40 stopni , to jest jedno a drugie jest to ze sonda lambda wlacza sie dopiero przy 40 stopniach , a pelne jej nagrzanie jest przy ok 55 stopniach , wiec to by sie zgadzało że ustawienie temp na 45 stopni przelaczania na gaz rozwiaze sprawe bo wtedy sonda juz koryguje a do 40 stopni nie koryguje.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie wiem, nie widziałem jak pracuje Twój silnik, ale sonda zaczyna u mnie korygować 15 sek po odpaleniu zimnego auta, po to ma grzałkę , Twoje sondy też raczej ją mająZajcu pisze:kolego mam od roku konto na lpg forum napisalem na poczatku ze sa juz tematy w dziale agisa jedyny sposob jaki jest na zamontowanie emulatora czujnika temperatury , ze przez powiedzmy 5 minut czujnik bedzie fałszował realna temperature silnika powiedzmy realna jest 30 stopni a bedzie pokazywal 50 , wiec komputer nie bedzie wzbogacał przez co nie bedzie zalewac na gazie , po 2 koledzy niewiem czy wiedzicie ale w tych silnikach ( także w moim) jest wzłączone wzbogacanie mieszanki az do 40 stopni , to jest jedno a drugie jest to ze sonda lambda wlacza sie dopiero przy 40 stopniach , a pelne jej nagrzanie jest przy ok 55 stopniach , wiec to by sie zgadzało że ustawienie temp na 45 stopni przelaczania na gaz rozwiaze sprawe bo wtedy sonda juz koryguje a do 40 stopni nie koryguje.
Sprawdź kiedy zaczyna oscylować w sofcie od LPG, albo STFT vag'iem.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli problem jest po przełączeniu na gaz i przy normalnej jeździe to instalacja jest źle wystrojona lub wtryskiwacze szwankują.
Problem jeśli występuje to po przełączeniu np. na postoju przy głębszym depnięciu lub jadąc podszarpuje po gwałtownym odpuszczeniu pedału gazu.
Temat do opanowania z każdą instalacją gazową poprzez zastosowanie emulatora czujnika temp. silnika.
Problem jeśli występuje to po przełączeniu np. na postoju przy głębszym depnięciu lub jadąc podszarpuje po gwałtownym odpuszczeniu pedału gazu.
Temat do opanowania z każdą instalacją gazową poprzez zastosowanie emulatora czujnika temp. silnika.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
fassi problem wystepuje po przełączeniu do ok. 45-50 stopni nagrzzania auta , dodam ze jak się przełączy to przez jakis czas podczas deptania na postoju strzela z tłumika , czyli uboga mieszanka ? jak sie nagrzeje to nic nie strzela , a co do emmulatora to stosowałeś juz ję może ? czy jest to bezpieczne dla auta?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga