Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p

Post autor: Zajcu » 28 lis 2012, 19:37

Witam panowie , czy tez macie problem po przełączeniu się na gaz przez jakies 4 minuty ze szarpie , dławi się ? zalewa silnik czytam różne fora i pisze ze niektóre silniki z grupy vag maja problem z przylewaniem na zimnym na gazie. Jeśli miał ktoś taki problem i go rozwiązał niech sie podzieli bo ja sie z tym mecze już dłuższy czas i jest dupa , powymieniane kable , swieczki , sondy , rozrzad itp auto idealnie chodzi na benie , na gazie tez ale tak po nagrzeniu sie silnika do ok 50 stopni , jest temat na lpg forum w dziale Agisa ale tam tez niewiedza jak naraziee sobie z tym poradzić... Auto moje to Audi A6 C5 2.4 manual kod silnika ARJ graty z gazu to 6 x pojedyńcze hana red , zavolak S , sterownik Agis

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 28 lis 2012, 20:58

Jest to problem zalewania i występuje w niektórych silnikach. Potrzebne jest ustawienie chwilowego zubożenia mieszanki w przedziale temperatury w której powstaje ten problem.
Ale nie wszystkie sterowniki mają taką możliwość, a sama korekta od temp gazu nie zawsze pomaga.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 28 lis 2012, 21:04

Mam w agisie opcje wzbogacenia ale mozne tez wpisać -10 np i zuboży i to nie działa ;p

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 28 lis 2012, 21:09

Zajcu pisze:Mam w agisie opcje wzbogacenia ale mozne tez wpisać -10 np i zuboży i to nie działa ;p
To musisz zmienić na staga lub techa, mają to opanowane. :p <luzik>

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p

Post autor: phpbb3 forum A6 » 28 lis 2012, 21:10

Zajcu pisze:Witam panowie , czy tez macie problem po przełączeniu się na gaz przez jakies 4 minuty ze szarpie , dławi się ? zalewa silnik czytam różne fora i pisze ze niektóre silniki z grupy vag maja problem z przylewaniem na zimnym na gazie. Jeśli miał ktoś taki problem i go rozwiązał niech sie podzieli bo ja sie z tym mecze już dłuższy czas i jest dupa , powymieniane kable , swieczki , sondy , rozrzad itp auto idealnie chodzi na benie , na gazie tez ale tak po nagrzeniu sie silnika do ok 50 stopni , jest temat na lpg forum w dziale Agisa ale tam tez niewiedza jak naraziee sobie z tym poradzić... Auto moje to Audi A6 C5 2.4 manual kod silnika ARJ graty z gazu to 6 x pojedyńcze hana red , zavolak S , sterownik Agis
może po prostu trzeba podnieść temperaturę, przy której przełącza się z pb na lpg. wiem że to nieekonomiczne ale chyba tak powinno być żeby nie jeździć na gazie na zimnym.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 28 lis 2012, 21:14

mam ustawione na 40 stopni xdd to jest juz duzo wiem ze podniesienie temp na 50 stopni załatwi sprawę ale chcę ugryść temat z innej strony , spróbować

Na Stagu nie maja tego opanowanego , Tech podejrzewam ze to ogarnie ale nie stag..

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 29 lis 2012, 07:29

40 stopni powinno wystarczyć bo mam tak samo i jest ok, więc faktycznie problem musi być gdzie indziej

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 29 lis 2012, 09:42

Zajcu pisze:mam ustawione na 40 stopni xdd to jest juz duzo wiem ze podniesienie temp na 50 stopni załatwi sprawę ale chcę ugryść temat z innej strony , spróbować

Na Stagu nie maja tego opanowanego , Tech podejrzewam ze to ogarnie ale nie stag..
Ja mam 300ISA2 i przełączanie przy 30st, nic nie szarpie, nic się nie dławi, można to ogarnąć :)
Ale i tak mam plany na test LPGTecha w aucie, zobaczymy jak będzie :)

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 29 lis 2012, 10:36

Zagór nie każdy silik w grupie VAG ma problemy z zalewaniem na zimnym na gazie , moze akurat twój nie ma ? jesli juz mial bym pchac z 8 baniek w sterownik wiązke i robote dla gościa napewno włożył bym Techa...ale tu nie o to chodzi zeby pchac kase ciągle

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 29 lis 2012, 10:52

Zajcu pisze:Zagór nie każdy silik w grupie VAG ma problemy z zalewaniem na zimnym na gazie , moze akurat twój nie ma ? jesli juz mial bym pchac z 8 baniek w sterownik wiązke i robote dla gościa napewno włożył bym Techa...ale tu nie o to chodzi zeby pchac kase ciągle
Nie wiem czy mój silnik ma czy nie ma, ja w każdym bądź razie tego nie mam :)
Polecali mi STAG'a, to założyłem, teraz sobie zamówiłem na testy LPGTech'a, i jest P&P z wiązką i osprzętem STAG'a :), Więc będę testował.
Wejdź na http://lpg-forum.pl i poczytaj, są opisy, jak z tym ludzie walczyli, i jak rozwiązali, możesz też znaleźć tam jakiegoś ogarniętego w Twojej okolicy specjalistę od Twojej instalki, podjedziesz, zapłacisz 100 i będzie lux :)

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 29 lis 2012, 14:17

kolego mam od roku konto na lpg forum napisalem na poczatku ze sa juz tematy w dziale agisa jedyny sposob jaki jest na zamontowanie emulatora czujnika temperatury , ze przez powiedzmy 5 minut czujnik bedzie fałszował realna temperature silnika powiedzmy realna jest 30 stopni a bedzie pokazywal 50 , wiec komputer nie bedzie wzbogacał przez co nie bedzie zalewac na gazie , po 2 koledzy niewiem czy wiedzicie ale w tych silnikach ( także w moim) jest wzłączone wzbogacanie mieszanki az do 40 stopni , to jest jedno a drugie jest to ze sonda lambda wlacza sie dopiero przy 40 stopniach , a pelne jej nagrzanie jest przy ok 55 stopniach , wiec to by sie zgadzało że ustawienie temp na 45 stopni przelaczania na gaz rozwiaze sprawe bo wtedy sonda juz koryguje a do 40 stopni nie koryguje.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 29 lis 2012, 16:54

Zajcu pisze:kolego mam od roku konto na lpg forum napisalem na poczatku ze sa juz tematy w dziale agisa jedyny sposob jaki jest na zamontowanie emulatora czujnika temperatury , ze przez powiedzmy 5 minut czujnik bedzie fałszował realna temperature silnika powiedzmy realna jest 30 stopni a bedzie pokazywal 50 , wiec komputer nie bedzie wzbogacał przez co nie bedzie zalewac na gazie , po 2 koledzy niewiem czy wiedzicie ale w tych silnikach ( także w moim) jest wzłączone wzbogacanie mieszanki az do 40 stopni , to jest jedno a drugie jest to ze sonda lambda wlacza sie dopiero przy 40 stopniach , a pelne jej nagrzanie jest przy ok 55 stopniach , wiec to by sie zgadzało że ustawienie temp na 45 stopni przelaczania na gaz rozwiaze sprawe bo wtedy sonda juz koryguje a do 40 stopni nie koryguje.
Nie wiem, nie widziałem jak pracuje Twój silnik, ale sonda zaczyna u mnie korygować 15 sek po odpaleniu zimnego auta, po to ma grzałkę :), Twoje sondy też raczej ją mają :)
Sprawdź kiedy zaczyna oscylować w sofcie od LPG, albo STFT vag'iem.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 29 lis 2012, 19:50

w sofcie tego nie sprawdze bo w agisie nie mam podlaczonej sondy do inst gazowej. Dzis mi tak powidział gość u którego serwisuje auto , a on sam pracuje w serwisie i po godzinach robi auta na swoja firme

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 gru 2012, 23:07

Jeśli problem jest po przełączeniu na gaz i przy normalnej jeździe to instalacja jest źle wystrojona lub wtryskiwacze szwankują.
Problem jeśli występuje to po przełączeniu np. na postoju przy głębszym depnięciu lub jadąc podszarpuje po gwałtownym odpuszczeniu pedału gazu.
Temat do opanowania z każdą instalacją gazową poprzez zastosowanie emulatora czujnika temp. silnika.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 05 gru 2012, 21:32

fassi problem wystepuje po przełączeniu do ok. 45-50 stopni nagrzzania auta , dodam ze jak się przełączy to przez jakis czas podczas deptania na postoju strzela z tłumika , czyli uboga mieszanka ? jak sie nagrzeje to nic nie strzela , a co do emmulatora to stosowałeś juz ję może ? czy jest to bezpieczne dla auta?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga