Witam Panowie!
Proszę mnie nie linczować na wstępie że chce kupić mniejszego brata a przychodzę tutaj. Problem jest taki ,że w klubie A4 nikt nie jest w stanie mi udzielić informacji o tym silniku Zauważyłem też że nie za wiele informacji jest o tej jednostce AWT. Z tego co wyczytałem to jest to silnik ze zmiennymi fazami rozrządu a częsci kosztują 2x tyle co do "zwykłych" 1.8T i w zasadzie niewiele więcej...
Generalnie może powiem dokłądnie o co mi sie rozchodzi
Znalazłem sobie A4 po II lifcie do małej odbudowy ,o tą http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-t-ambition-C24889495.html Pojechałem ,obejrzałem i w sumie może bym się zdecydował tylko ten silnik jest dla mnie "tajemniczy" a w bagno wpakowac sie nie sztuka... Zamieszcze zdjecie wlepki dla pewności http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... 18035.jpg/ Ogólnie silnik odpala ale przez uszkodzoną chłodnicę może pochodzic z 30sek na wolnych obrotach i gasimy dla bezpieczeństwa. Odpalił pięknie ,żadnych stuków i klekotów ,jedyny dźwięk wydawała bodajże wiskoza ocierająca się o wentylator. W bagażniku znalazłem butelkę z olejem 5W40 ,moge mniemać że na takim jeździ. Mam vaga i podpiąłem go ,oczywiście bez błędów się nie obyło:
16514 P0130 O2 Sensor Circ.,Bank1-Sensor1 Malfunction
16795 P0411 Sec.Air Inj.Sys. Incorrect Flow Detected
16825 P0441 EVAP Emission Contr.Sys.Incorrect Purge Flow
18010 P1602 Power Supply (B+) Terminal 30 Low Voltage
18011 P1603 Internal Control Module Malfunction
W sekcji airbagów też błąd (poduszki pasażera ale z tego co wyczytałem to prawdopodobnie gdzies luźna kosta/kabel) no i nie działa esp/abs pewnie przez uszkodzenie czujnika w tylnym lewym kole.
I teraz grubo się zastanawiam czy warto kupic auto z tą jednostką? Jaka ona naprawde jest? Czy w przyszłości bedzie nadawać się do lpg? Czy ten silnik to proszenie się o kłopoty?
Generalnie za śmieszne pieniądze i trochę wkładu mojej pracy moge mieć fajny wóz tylko obawiam się o ten silnik... Poradzicie coś? Bo do jutra musze się zdecydować
Z góry dzięki
A4 z silnikiem 1.8T AWT - czy warto?
Miałem AEB i teraz mam AWT... tak jak wspomniales ma zmienne fazy ale jest tez bardziej oczujnikowany w porownaniu z AEB ,wiec w razie błedu jakiegos latwiej zdiagnozowac mozna wszystko...
co do kosztów to drobiazgi... chyba tylko napinacz elektryczny lancucha jest troche drozszy jak w AEB.
Jak bylo tym olejem zalane to wszystko bedzie OK...
śmiało mozna brac AWT
co do kosztów to drobiazgi... chyba tylko napinacz elektryczny lancucha jest troche drozszy jak w AEB.
Jak bylo tym olejem zalane to wszystko bedzie OK...
śmiało mozna brac AWT
Mercedes W124 2.0i -pierwsze auto
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...
VW Passat 1.8T AEB -pierwsze z salonu :P
Hyundai Tiburon V6 2.7 -nawet ciekawa przygoda...
Seat Ibiza 1.9TDI 131KM ASZ -taczanka
Audi A6 C5 1.8T AWT -to jest to...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga