Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BDG 2.5 169 KM] Ogolne pytanie o 2.5 tdi z 2004r

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
qaz28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 03 lut 2012, 19:55

[ BDG 2.5 169 KM] Ogolne pytanie o 2.5 tdi z 2004r

Post autor: qaz28 » 24 lip 2012, 17:49

Witam mam takie pytanie związane z modelami silników 2.5 Tdi z 2004r. Czy w tym roku wsadzali do A6 C5 jakieś inne niż BDG 163km i BAU 180km? Sprawa jest pilna bo poszukuje głowic i wałków i znalazłem osobe z forum która posiada silnik z anglika 2004 roku 163 km ale nie ma możliwości sprawdzenia czy w środku są sa puste wałki? Ja mam do niego prawie 300 km i nie chce jechac na marne.

A i jeszcze jedno pytanie dlaczego tu w tematach jest BDG 169 km jak ja mam BDG i w dowodzie mam 120 kw

Dzieki za pomoc.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 24 lip 2012, 19:16

znalezione na forum :

W produkcji RM'2004 znalazły się cztery dotychczas niespotykane, wręcz "rewolucyjne" jednostki silnikowe:
1. BCZ i BAU - spełniające normę spalin EURO3
2. BDG i BDH - spełniajace warunki normy spalin EURO4

Najważniejszą wspólną cechą wyrózniają wwym. silniki jest zupełnie nowa, inna konstrukcja "lekkich", wieloelementowych wałków rozrządu oraz ułożyskowanych dźwigni zaworowych.

W następstwie wprowadzonych zmian:
- wyeliminowano zupełnie problemy wadliwych rozrządów (wycierające się krzywki, spadające dźwignie zaworowe, etc. odeszły w niepamięć)
- uzyskano o ok. połowę mniejsze opory wewnętrzne silnika (mniejsze zużycie paliwa, inna łagodniejsza akustyka, mniejsze obciążenie paska rozrządu)

BGD ma 163 km/ 310 nm...pewnie jakis blad sie wkradl :)

qaz28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 03 lut 2012, 19:55

Post autor: qaz28 » 24 lip 2012, 21:14

Dziki za odpowiedź :) czyli wszystkie 4 silniki mają puste walki ?

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 24 lip 2012, 21:54

wg tego co napisal Piotrek, :
a6-c5-silniki-25tdi-v6-wszystkie-typy-k ... t13669.htm

to tak :).

p.s. Kolego przywitaj sie w dziale Powitan

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 25 lip 2012, 09:25

qaz28 pisze:A i jeszcze jedno pytanie dlaczego tu w tematach jest BDG 169 km jak ja mam BDG i w dowodzie mam 120 kw
1 kw (czytaj- kilowat)= ok.1,36 km (czytaj- koĂą mechaniczny <lol> ).

120kw x 1,36= 163 km :] .

qaz28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 03 lut 2012, 19:55

Post autor: qaz28 » 25 lip 2012, 09:39

piotras72 pisze:
qaz28 pisze:A i jeszcze jedno pytanie dlaczego tu w tematach jest BDG 169 km jak ja mam BDG i w dowodzie mam 120 kw
1 kw (czytaj- kilowat)= ok.1,36 km (czytaj- koĂą mechaniczny <lol> ).

120kw x 1,36= 163 km :] .

No i o to chodziło ze 163 a nie 169 :)

Dzieki wielkie za pomoc.

rumbo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 22 paź 2009, 18:35
Lokalizacja: pomorze

Post autor: rumbo » 12 paź 2012, 20:09

michok pisze:znalezione na forum :
...

...

BGD ma 163 km/ 310 nm...pewnie jakis blad sie wkradl :)
310Nm z mutitroniciem
350Nm z manualem

Papicar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 22 maja 2009, 21:15
Lokalizacja: legnica

Re: Ogolne pytanie o 2.5 tdi z 2004r

Post autor: Papicar » 20 paź 2012, 22:37

WITAM SERDECZNIE
ZMIENIAM SILNIK 2.5 TDI O OZNACZENIU BDG Z 2005
NA SILNIK BCZ Z 2004 ROKU
PROBLEM TKWI W TYM ZE BDG MA WTRYSK STERUJÂĄCY
A BCZ NIEMA I DO TEGO W INSTALACJI SILNIKA IDÂĄCEJ DO PUSZKI KOMPUTERA POSIADA JEDNA KOSTKę WIęCEJ
CZY PO PRZEÂŁOÂŻENIU SAMEJ INSTALACJI SILNIKA WSZYSTKO BęDZIE OK
BO POMPA TEZ JUÂŻ SIEDZI A CHCIAÂŁBYM ZMIENIć CAÂŁY KOMPLET
PROSZę O JAKÂĄÂŚ PODPOWIEDZ JAKA RÓÂŻNICA JEST MIEDZY POMPAMI WTRYSKOWYMI W TYCH SILNIKACH
POZDRAWIAM
papi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga