[ TIP] Drgania silnika po wrzuceniu D/R
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
[ TIP] Drgania silnika po wrzuceniu D/R
Witam...
Wlasnie to jest ostatni problem ktory dolega mojej A6.
Na wstepie powiem, ze
1. poduszki pod silnikiem wszystkie OK
2. Olej oraz sprzeglo w skrzyni wymienione
3. zadnych bledow
Po wrzeuceniu na D lub R i przytrzymaniu hamulca silnik zaczyna mocniej drgac.
Objawy te sie zwiekszaja jak przytrzymam hamulec i dodam gazu ( okolice 2 tys obrotow ).
Ktos ma jakis pomysl ? rady ? cokolwiek ?
Wlasnie to jest ostatni problem ktory dolega mojej A6.
Na wstepie powiem, ze
1. poduszki pod silnikiem wszystkie OK
2. Olej oraz sprzeglo w skrzyni wymienione
3. zadnych bledow
Po wrzeuceniu na D lub R i przytrzymaniu hamulca silnik zaczyna mocniej drgac.
Objawy te sie zwiekszaja jak przytrzymam hamulec i dodam gazu ( okolice 2 tys obrotow ).
Ktos ma jakis pomysl ? rady ? cokolwiek ?
Re: Drgania silnika po wrzuceniu D/R
PO CHU*A KRęCISZ GO DO tych 2 tys obrotów na postoju z wciśniętym gazem?!!!!!!michok pisze: Po wrzeuceniu na D lub R i przytrzymaniu hamulca silnik zaczyna mocniej drgac.
Objawy te sie zwiekszaja jak przytrzymam hamulec i dodam gazu ( okolice 2 tys obrotow ).
Lekkie drgania na postoju na jałowych obrotach to norma....
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Drgania silnika po wrzuceniu D/R
Aleś się najeżył, aż Ci się gaz z hamulcem pomyliłBlade05 pisze:PO CHU*A KRęCISZ GO DO tych 2 tys obrotów na postoju z wciśniętym gazem?!!!!!!michok pisze: Po wrzeuceniu na D lub R i przytrzymaniu hamulca silnik zaczyna mocniej drgac.
Objawy te sie zwiekszaja jak przytrzymam hamulec i dodam gazu ( okolice 2 tys obrotow ).
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Poduszki silnika są diagnozowalne, oczywiście można też je obejrzeć czy sprawiają wrażenie całych.michok pisze:Kolego, bez cisnien .
Robil to Pan w jednym z lepszych warsztatow zajmujacych sie skrzyniami automatycznymi, takze spokojnie .
Wlasnie problem polega na tym, ze przod silnika idzie wg mojego mechanika oraz Pana z Serwisu zdecydowanie za wysoko ( jakby poduszki daly ciala ).
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A czym on próbował znaleźć usterkę przez cały dzień, bo poduszki testuje się komputerem w 5 min + badanie wzrokowe 15-20 min.michok pisze:wlasnie problem polega na tym, ze one sa cale...mechanik przez 1 dzien probowal znalezc usterke i nic z tego...
Jeśli nie noszą śladów wycieku, do tego elektrozawory w nich działają poprawnie, to nie ma się co czepiać.
Spójrzcie na poduszki skrzyni.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Właśnie + - taki jak piszesz - drgawki, do tego może być wyczuwalne uderzenie przy zmianie biegów.michok pisze:moze przesadzilem z tym calym dniem :P.
Przy okazji byl sprawdzany alternator+wszystkie paski itp.
Niestety nie wiem Kolego jak poduszki byly sprawdzane, ale sie dowiem.
Podrzuce pomysl z poduszkami skrzyni.
Wiesz moze jaki moze byc objaw wywalonych poduszek skrzyni ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Dziekuje Kolego...
Wlasnie wyczuwalne jest szarpanie zwlaszcza przy zmianie z 2 na 3...
Podrzuce pomysl mechanikowi.
EDIT.
Poduszki pod skrzynia sa OK.
Objaw.
Przy wrzuceniu D lub R, samochod zaczyna lekko drzec, przy wrzuceniu P lub N drgania ustaja...
w poniedzialek odstawiam samochod do mechanika a on odezwie sie do swojego kolegi od skrzyn...
Rece juz mi opadaja...
Wlasnie wyczuwalne jest szarpanie zwlaszcza przy zmianie z 2 na 3...
Podrzuce pomysl mechanikowi.
EDIT.
Poduszki pod skrzynia sa OK.
Objaw.
Przy wrzuceniu D lub R, samochod zaczyna lekko drzec, przy wrzuceniu P lub N drgania ustaja...
w poniedzialek odstawiam samochod do mechanika a on odezwie sie do swojego kolegi od skrzyn...
Rece juz mi opadaja...
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie wiem, jak bardzo on drży, ale mój też lekko wibruje, nie jest tak jak na P czy N, więc może szukasz dziury w całym, a dziś w dobie kryzysu, ktoś wyciągnie Ci kasę z kieszeni, a potem będzie zwalał na coś innego.michok pisze:Dziekuje Kolego...
Wlasnie wyczuwalne jest szarpanie zwlaszcza przy zmianie z 2 na 3...
Podrzuce pomysl mechanikowi.
EDIT.
Poduszki pod skrzynia sa OK.
Objaw.
Przy wrzuceniu D lub R, samochod zaczyna lekko drzec, przy wrzuceniu P lub N drgania ustaja...
w poniedzialek odstawiam samochod do mechanika a on odezwie sie do swojego kolegi od skrzyn...
Rece juz mi opadaja...
Delikatna wibracja, to rzecz normalna, automat chce pełzać, hamulec go trzyma, konwerter ma przej.... w tym czasie, ale u mnie jest to takie lekko wyczuwalne mrowienie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
dziekuje Kolego za zabranie zdania w tym temacie.
Wlasnie rozmawialem z 2 mechanikami ( 1 od skrzyn ) ktorzy widzieli prace tego silnika i kazdy mowi, ze rusza sie za mocno...
Irytuje mnie to, bo wlasnie wczesniej tak nie bylo...
Plus, jezeli mam wrzucone D i stoje w miejscu i szybko przerzuce na R nastepuje ( czasami ) takie uderzenie.
Wlasnie rozmawialem z 2 mechanikami ( 1 od skrzyn ) ktorzy widzieli prace tego silnika i kazdy mowi, ze rusza sie za mocno...
Irytuje mnie to, bo wlasnie wczesniej tak nie bylo...
Plus, jezeli mam wrzucone D i stoje w miejscu i szybko przerzuce na R nastepuje ( czasami ) takie uderzenie.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wymień poduszki skrzyni, nie kosztują majątku, w przeciwieństwie do tych silnikamichok pisze:dziekuje Kolego za zabranie zdania w tym temacie.
Wlasnie rozmawialem z 2 mechanikami ( 1 od skrzyn ) ktorzy widzieli prace tego silnika i kazdy mowi, ze rusza sie za mocno...
Irytuje mnie to, bo wlasnie wczesniej tak nie bylo...
Plus, jezeli mam wrzucone D i stoje w miejscu i szybko przerzuce na R nastepuje ( czasami ) takie uderzenie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga