Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AJK 2.7 230 KM] brak mocy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zumak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 24 paź 2011, 12:10
Lokalizacja: KMY/Oslo

[ AJK 2.7 230 KM] brak mocy

Post autor: zumak » 17 wrz 2012, 00:01

Witam!
Mam taki problem ostatnio jak byłem w kraju wymineiłem w audi świece na Beru i autko odstawiłem do garazu. a teraz jak wróciłem do PL i chciałem posmigac autem to wszystko pieknie i ładnie ale na 6 biegu moge jechać tylko ok 180km/h :[ wciskam gaz i nic obroty stają na ok 4100/min i nic więcej, czasem jak odpuszczę gaz zredukuje na 5 i dopiero 6 bieg to wtedy mogę przekroczyć te 180km/h, a wczesniej autko normalnie latało dobrze ponad 240km/h i nie było żadnego problemu :(
myslełem ze to wina swiec wiec wkreciłem stare i na chwile było dobrze ale dzisiaj znowu pojawił sie ten sam objaw <mysli>
dodam ze trubo po regeneracji, jeden EGT z elektronika od SID-a a drugi ori, no i własnie wyskoczyły dwa błedy od EGT wiec myślałem ze tu trzeba bedzie szukać przyczyny, ale po skasowaniu ich juz nie wyskakuja a auto dalej nie chce jechać tak jak powinno :(
na 4 biegu moge jechać powyżej 200km/h.
Jeszcze jutro dokładnie sprawdzę błędy ale pewnie nic nie będzie.

Proszę Was o pomoc bo nie wiem od czego zaczą <mysli>

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 17 wrz 2012, 16:58

wrzuć logi

Awatar użytkownika
zumak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 24 paź 2011, 12:10
Lokalizacja: KMY/Oslo

Post autor: zumak » 17 wrz 2012, 19:06

metyoo, które grupy mam zlogować?
115 i i która jeszcze?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 17 wrz 2012, 19:09


Awatar użytkownika
zumak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 24 paź 2011, 12:10
Lokalizacja: KMY/Oslo

Post autor: zumak » 18 wrz 2012, 01:24

logi będą niedługo, tylko musze wykombinować jakiegos lapa w którym długo bateria trzyma, b nie mam koło domu drogi takiej żebym mógł pośmigać 200km/h, ;) muszę trochę dalej pojechać a w moim laptopie bateria trzyma 20 minut

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 18 wrz 2012, 05:10

podczas logów rozbujasz się do ok 140-160km/h. jeśli jest dobrze to rozbujasz się szybciej niż ci się wydaje <okok>
logi zrobisz w kilka minut, więc super bateria nie będzie ci potrzebna.

Awatar użytkownika
zumak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 24 paź 2011, 12:10
Lokalizacja: KMY/Oslo

Post autor: zumak » 18 wrz 2012, 11:26

zrobiłem logi ale nie wiem czy dobrze wyszły:)
Proszę Was o ocenę
dynamiczne 115, 003, 001 http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_97737.html
statyczne 032, 115, 001 http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_97738.html

chciałbym jeszcze dodać ze podczas przyspieszania słychać taki dziwny szum-swist pod autem którego wcześniej nie było słychać

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 18 wrz 2012, 12:03

Hehe, świst świadczy o nieszczelności w dolocie, nie wiem jak tam te logi, bo nawet nie zaglądałem, bo i po co :)

Awatar użytkownika
zumak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 24 paź 2011, 12:10
Lokalizacja: KMY/Oslo

Post autor: zumak » 18 wrz 2012, 13:09

to ze taki świst moze świadczyć o nieszczelności w dolocie to wiem, tylko jeśli byłaby nieszczelność to turbo nie osiągnęłyby zadanego ciśnienia chyba?

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 18 wrz 2012, 13:24

No i pewnie nie osiąga, stąd "słabość" auta :(

Spojrzałem w logi, nie bardzo wiem, co tam w tym dynamicznym jest w grupie 115 masz dwa razy absolute pressure, pewnie zadane i aktualne, więc wstaje bardzo słabo, ale pompuje w końcu do tych 2,2 bara, tylko czy właściwa wartość?
Co dalej, bo logi zrobiłeś do ok, 4k rpm a potem zabrakło drogi? muszisz jechać gdzieś gdzie dasz radę na 3 do końca pojechać, albo loguj na 2 w tym samym miejscu, ale logowanie ma być do odcięcia.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 18 wrz 2012, 17:23

turbina ci pompuje zadane ciśnienie dopiero w okolicy 3000rpm--bardzo późno. powinno pompwać już w okolicy 2000rpm.
sprawdź ten dolot i powtórz logi.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 18 wrz 2012, 17:43

na 99% masz nieszczelność w dolocie,
turbina wstaje bardzo późno jak na K03,
powinna wstawać tak jak metyoo pisze około 2000rpm.
Auto masz po sofcie z tego co widzę,
bo dla serii doładowanie jest na 0,7bara,
a u Ciebie pcha do 1.1bara.
Zloguj do odcięcia na 4 biegu, a jak dasz radę to na 6 biegu rozbujaj się do chociaż 220,
zobaczymy wtedy czy na wyższych biegach nie brakuje ciśnienia.

Co do logów statycznych to bardziej by pasował blok 33 niż 32, i nie dodawaj gazu na statycznych :)

Awatar użytkownika
zumak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 24 paź 2011, 12:10
Lokalizacja: KMY/Oslo

Post autor: zumak » 18 wrz 2012, 23:15

logi poprawie, może uda mi się jutro:)
a co do tego szumu podczas przyspieszania to okazało się ze jest przedmuch na łączeniu tłumika i stąd ten dźwięk, jutro złączka zostanie wymieniona i zobaczę co dalej.
dzieki wszystkim za aktywność w temacie ;)

[ Dodano: 2012-09-20, 21:42 ]
Koledzy prosze o ocenę logów, wiem ze nie są one idealne ale cos chyba z nich bedzie:)

Grupy: 115,001,003,115,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/arek.kow6_98111.html

te pierwsze sa robione na 4 biegu do odciecia (tu jechałem prawie 210km/h), a te drugie na 6 biegu i własnie widać jak auto nie chce sie wkręcić powyżej 4100obr/min i mozna jechać tylko 180km/h

Proszę o pomoc bo nie wiem co robić :( , może to wina ECU a dokładnie tego chipa co mam, podobno jest to oryginalny chip ABT ale ja nie mam na to żadnych papierów i na ecu jest jakaś plomba ABT podobno.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 21 wrz 2012, 12:28

zumak, z logów nic w sumie dziwnego nie wynika,
wszystko prawidłowo, i wskazania że auto dysponuje mocą około 325km.
Jak dla mnie to wszystko jest w porządku,
na 6 biegu auto zawsze będzie się słabiej rozpędzało jak na 4,
max moc auta masz właśnie na 4 biegu.
6 to bieg służący do utrzymania prędkości , a nie do rozpędzania.
Max prędkość auta z takim setupem to będzie około 260km/h
Na 4 biegu latasz do 210, na 5 dojdziesz do 250-260 i koniec,
nie starczy mocy na więcej :)
Nie masz się czym przejmować, tylko cieszyć, bo program masz jak na seryjne turbiny bardzo dobry :D

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 21 wrz 2012, 12:41

sebastian855 pisze:wskazania że auto dysponuje mocą około 325km.
z czystej ciekawości: po czym można wywnioskować przybliżoną moc silnika analizując logi?
90 kucy więcej programem? ładnie! też tak chcę! <lol>
skoro moc ok 320km, to jaki może mieć mniej więcej moment obr.?

co do problemu, to moim samochodem bez problemu rozpędzam się do ponad 200km/hna 6 biegu, więc chyba jednak coś jest nie halo...
i jeszcze jedno pytanie poza konkursem: przyspieszenie do setki jakie masz?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga