Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEL 2.5 140 KM] płyn chłodzący

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
POLremik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:02
Lokalizacja: POlkowice.Nowogrodziec

[ AEL 2.5 140 KM] płyn chłodzący

Post autor: POLremik » 13 wrz 2012, 12:23

witam kolegów.mam problem znika płyn-woda z zbiorniczka wyrównawczego,prawdo podobnie ciśnienie wypycha przez czujnik poziomu w zbiorniczku,do tago są bardzo twarde węże.
moje podejrzenia padły na uszczelkę pod głowicą :[ ,czy słusznie ? dodam że zaczełęm robić bardzo dużo kilometrów od maja tego roku w miesiącu około 3500-4000 tkm,czy te kilometry mogło się przyczynić do tych objawów co opisałem.
za pomoc wielkie dzięki. <okok>
BYŁO:
125p,126p,lancia y10 1,1 benz,polonez 1,6 benz,polo fox 1,0 gaz,golf2 1,6 gaz,AUDI 80 B3 1,8 GAZ,I jest ukochana A6 C4 2,5 TDI AVANT.

POLremik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:02
Lokalizacja: POlkowice.Nowogrodziec

Post autor: POLremik » 13 wrz 2012, 12:45

wycieku nie ma nigdzie nic nie zmieniło konsystęcji,dlaczego są bardzo twarde węże kolego.
BYŁO:
125p,126p,lancia y10 1,1 benz,polonez 1,6 benz,polo fox 1,0 gaz,golf2 1,6 gaz,AUDI 80 B3 1,8 GAZ,I jest ukochana A6 C4 2,5 TDI AVANT.

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 13 wrz 2012, 16:55

sprawdź wąż przy chłodnicy na samym dole dziwna sprawa ale mnie się z niego czasem sączyło a czasem nie... myślałem że to opaska a okazało się później że chłodnica przerdzewiała w tym miejscu i trzeba było ją niestety zmienić
Obrazek

POLremik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:02
Lokalizacja: POlkowice.Nowogrodziec

Post autor: POLremik » 13 wrz 2012, 19:54

tak podejrzewałem kolego że uszkodzona uszczelka , rozrząd wymieniałem 20 tkm temu , a problemy z płynem byłu juz wcześniej tylko teraz żeby przejechac 100 km muszę dolac około 1,5 l woody. <okok> wiec tylko uszczelka została koszt wraz z głowica(planowanie,uszczelniacze,docieranie zaworów,sprawdzanie szczelności na zimno i ciepło) i uszczelkami + płyn wyniesie mnie 800 zł. <okok> to chyba nie duzo kasy.mogę polecic Gościa który zajmuję sie tylko głowicami od około 20 lat jest konkretny okolice zgorzelca cena kompletnego remontu u tego pana to 200-250 zł czas około 3-4 dni. <szok>
BYŁO:
125p,126p,lancia y10 1,1 benz,polonez 1,6 benz,polo fox 1,0 gaz,golf2 1,6 gaz,AUDI 80 B3 1,8 GAZ,I jest ukochana A6 C4 2,5 TDI AVANT.

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 14 wrz 2012, 08:50

800 zl za taka naprawe to cena jak za darmo. Radzilbym szybko odnalesc wyciek, bo dalsza jazda psujesz silnik. Sprawdz jeszcze raz czy w oliwie nie ma wody, bo bardzo duzo Ci tej wody ubywa.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

POLremik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:02
Lokalizacja: POlkowice.Nowogrodziec

Post autor: POLremik » 14 wrz 2012, 10:31

Kliku pisze:800 zl za taka naprawe to cena jak za darmo. Radzilbym szybko odnalesc wyciek, bo dalsza jazda psujesz silnik. Sprawdz jeszcze raz czy w oliwie nie ma wody, bo bardzo duzo Ci tej wody ubywa.
Ciśnienie na cylindrach od 29,5 do 29,8 prawie ideał kilometry raczej orginał 344 tkm.
w oleju nie ma wody auto stoi już u mechanika i objawy są następujące,walnięta uszczelka kompresja wdmuchiwana do wody powstaje ciśnienie ( z tego powodu twarde węże) woda uciekała przez symering od czujnika poziomu płynu w zbiorniku wyrównawczym.Głowica cała nie pęknieta,podobno bardzo twarde i nie chcą tak łatwo pęknąć na nasze szczęście.
BYŁO:
125p,126p,lancia y10 1,1 benz,polonez 1,6 benz,polo fox 1,0 gaz,golf2 1,6 gaz,AUDI 80 B3 1,8 GAZ,I jest ukochana A6 C4 2,5 TDI AVANT.

Awatar użytkownika
vario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2011, 20:37
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: vario » 14 wrz 2012, 22:46

Przy pomiarze kompresji niekoniecznie musi to wyjść. Nieszczelność może być mikroskopijna ale przy średnio 1500 obr/min jest co pompować :)

POLremik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 18 mar 2011, 19:02
Lokalizacja: POlkowice.Nowogrodziec

Post autor: POLremik » 15 wrz 2012, 10:51

a skąd pewność czy kompresja czy spaliny,wyjmie uszczelkę i będzie wiadomo zobaczymy jak złoży, mechanik ma oglądnąć tuleje,pierścienie,jak trzeba to wymiana ale nie wydaję mi się skoro takie duże ciśnienie na cylindrach ( pisałem wcześniej)<brawo>
BYŁO:
125p,126p,lancia y10 1,1 benz,polonez 1,6 benz,polo fox 1,0 gaz,golf2 1,6 gaz,AUDI 80 B3 1,8 GAZ,I jest ukochana A6 C4 2,5 TDI AVANT.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga