Czujnik G62 czujnik temperatury płynu chłodzącego 2,4 benzyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
dokładnie jak piszecie , wczoraj wymienialem ten czujnik , sposcilem cisnienie z układu i nie poszlo ani kropki , wymiania trwa z 5 minut , i nie trzeba zdejmować dolotu jak to pisali wszyscy ze bez tego nie ma szans na wymiane , ja zdjołem tylko obudowe filtra powietrza , tę rurę elastyczna co idzie dalej , i odkrecilem te 3 sróbki na których się trzebaja te podcisnienie itp , nie wyjmowalem tego lecz tylko przesunelem , wkrętakiem wyciagnelem zawleczke która trzyma ten czujnik , i po sprawie. dodatkowo wymienialem 1 sonde lambda , tez poradzilem sobie bez klucza specjalnego , zwyklym kluczem plaskim 22 bodajrze , od spodu na kanale zajelo to z 10 min bo byla troche zapieczona , wd40 i po sprawie, zbiorniczego plynu chlodniczego tylko odkrecic musialem. koszt czujnika orginalnego 65 zł
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Czujnik ten posiada 2 niezależne obwody, które dostarczają informacji dla sterownika silnika oraz dla wskazań temperatury licznika.paput pisze:a g2 to czujnik od czego?
ktoś może napisać od czego jest każdy kabelek(kolor)?
Poniżej rozpiska pinów:
Pin1 - kolor niebiesko-brązowy idzie do licznika (wskazania temperatury)
Pin2 - kolor brązowo-żółty idzie do GND silnika
Pin3 - kolor szaro-biały idzie do GND silnika
Pin4 - kolor brązowo-szary idzie do ECU silnika (pin93)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
dzieki wielkie kolego, to było mi potrzebnekot919 pisze:Czujnik ten posiada 2 niezależne obwody, które dostarczają informacji dla sterownika silnika oraz dla wskazań temperatury licznika.paput pisze:a g2 to czujnik od czego?
ktoś może napisać od czego jest każdy kabelek(kolor)?
Poniżej rozpiska pinów:
Pin1 - kolor niebiesko-brązowy idzie do licznika (wskazania temperatury)
Pin2 - kolor brązowo-żółty idzie do GND silnika
Pin3 - kolor szaro-biały idzie do GND silnika
Pin4 - kolor brązowo-szary idzie do ECU silnika (pin93)
[ Dodano: 2013-02-08, 17:27 ]
powiedz mi jeszcze pin 93 to jest przy ECU?
kurcze czemu taki krótki kabel jest od tego czujnika temperatury, żeby ściagnąć kawałek izolacji z niego musze zdejmowac przeustnice
chyba ze ktos ma inny pomysł?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
czyli który to G62 a który G2 który idzie do ECU który na licznik ?kot919 pisze:Czujnik ten posiada 2 niezależne obwody, które dostarczają informacji dla sterownika silnika oraz dla wskazań temperatury licznika.paput pisze:a g2 to czujnik od czego?
ktoś może napisać od czego jest każdy kabelek(kolor)?
Poniżej rozpiska pinów:
Pin1 - kolor niebiesko-brązowy idzie do licznika (wskazania temperatury)
Pin2 - kolor brązowo-żółty idzie do GND silnika
Pin3 - kolor szaro-biały idzie do GND silnika
Pin4 - kolor brązowo-szary idzie do ECU silnika (pin93)
wydaje mi sie ze na blat idzie G2
a G62 do ECU a co w przypadku jak na VAG pokazuje mi wartosc w Engine 01 -> meas .Blocks grupa 007 na wszystkich polach N/A ? (g62)
w 01 Engine -> 17 instruments -> 08 meas Blocks ->grupa 003 pokazuje mi dobrze bo ok90 st (G2)
z tad twierdzze ze G2 idzie na licznik
pytanie do was dlaczego mi w grupie 007 pokazuje na 4 polach N/A nie wyswietla zandej wartosci ?
Ostatnio wymieniałem też ten czujnik, i nie wiem dlaczego nikt nie napisał żeby odkręcić rurę pomiędzy tę elastyczną a przepustnicą, pod którą, poniżej, zlokalizowany jest czujnik? Toż to odkręcenie jednej śruby (korekta - dwóch), a dostęp prawie jak na stole .daniel1997 pisze:dawsko8071, nie ruszałem odkręciłem tylko elastyczną rure przepustnica filtr wsadziłem tam łape została troszkę pozdzierana ale czujnik wymieniłem a nie wpomne ile zdrowasiek poleciało.
Zdrowasiek nie stosowałem
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
W 17 Instruments pokazuje dokładnie tak samo - dopiero jak wejdzie powyżej tej temperatury to rośnie i na ciepłym jest ok
Możliwe że ten typ tak ma i na zegary nie pokazuje poniżej 30 C??
Możliwe że ten typ tak ma i na zegary nie pokazuje poniżej 30 C??
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga