Witam
Podczas jazdy ok 220 km/h przez jakiś czas zapaliła się kontrolka OIL PRESSURE i komunikat ze za mało oleju.
Auto zatrzymałem i otworzyłem maske......a tam olej wywalony przez bagnet.
Auto odpaliłem to z okolic bagnetu wieje spalinami, jak sie depnie gaz to olej wywala z okolic bagnetu.
Jak sie odkreci korek wlewu oleju t z tamtad wieje spalinami.
Do domu 700 km, kupuje olej, dolewam.
Silnik troche dziwnie klekocze i tak jakby nie palil na jeden cylinder...troche nim rzuca na biegu jałowym, na P.
Auto w miare jedzie normlanie do domu dojechałem pod domem znowu kontrolka oleju ze malo, znowu wywaliło.
Przebieg 196 000.
Prosze o rady co grane co sie stalo...POMOCY.
Pozdrawiam
Marcin
[ BNG 3.0 211 KM] [A6 C6 3.0 TDI] Problem z silnikiem, olej
[A6 C6 3.0 TDI] Problem z silnikiem, olej wurzuca przez bagn
Witam
No auto u mechanika zostawione, zobaczymy:)))......w tym miesiacu juz 3000,- w nie wpakowalem.
Jakies 3 lata temu mialem wymieniany jeden wtryskiwacz.
Dzieki za info
Pozdro
No auto u mechanika zostawione, zobaczymy:)))......w tym miesiacu juz 3000,- w nie wpakowalem.
Jakies 3 lata temu mialem wymieniany jeden wtryskiwacz.
Dzieki za info
Pozdro
Piotruś, piszesz o profilaktyce więc podłączę sie pod temat: wiem że moje autko miało wymienione wtryski na gwarancji, nie wiem czy wszystkie. Czy może tu zachodzić podobna sytuacja co w napinaczach rozrządu tzn wymienione wtryski (nowsze) są pozbawione wad starszych? Czy trzeba sie liczyć z wymianą wtrysków co jakiś czas bo "ten typ tak ma"?
W jaki sposób sprawdzić w aucie czy wszystkie wtryski są takie same a nie np ze wymieniono niektóre?
Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
W jaki sposób sprawdzić w aucie czy wszystkie wtryski są takie same a nie np ze wymieniono niektóre?
Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
[A6 C6 3.0 TDI] Silnik sie rozsypał......2 cylindry zatarte
Witam
No i niestety.....silnik się rozsypał 2 tłoki zatarte, cylindry aż wyszlifowało, zajechane są, z wałka na jednej głowicy wywaliło tulejke, podobno nie było cisnienia oleju.....
Mechanik mówi ze do konca nie wiadomo co sie stało.....wina może turbiny, może wina wtrysków, nie było cisnienia oleju, moze poma oleju padła itd....
Niestety musze szukac silnika do kupienia, wiecie ile moze kosztowac uzywka kompletny BNG 3.0 TDI Quattro 211 KM, taki zeby byl z wtryskami i turbina.....
Wkur......jestem bo rok temu mialem remont silnika, przejechalem 30 tyś i koniec.....
Pozdro
Marcin
No i niestety.....silnik się rozsypał 2 tłoki zatarte, cylindry aż wyszlifowało, zajechane są, z wałka na jednej głowicy wywaliło tulejke, podobno nie było cisnienia oleju.....
Mechanik mówi ze do konca nie wiadomo co sie stało.....wina może turbiny, może wina wtrysków, nie było cisnienia oleju, moze poma oleju padła itd....
Niestety musze szukac silnika do kupienia, wiecie ile moze kosztowac uzywka kompletny BNG 3.0 TDI Quattro 211 KM, taki zeby byl z wtryskami i turbina.....
Wkur......jestem bo rok temu mialem remont silnika, przejechalem 30 tyś i koniec.....
Pozdro
Marcin
- stinger
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 784
- Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie
Współczuje kolego. Nowy wydatek Ci się szykuje.
Tu masz przykładowe ceny
http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... silnik+bng
Tu masz przykładowe ceny
http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... silnik+bng
79marcin, współczuję bo pamiętam jak "ratowałem" poprzednią C5 i nikomu nie życzę podobnych sytuacji! Napisz może co robiłeś ostatnio w silniku, jaki zakres remontu był. Może coś spier... poprzednio???
[edit] jakoś nie widzę takiego silnika w Audi - może ktoś podrzucić gdzie znajde szczegółowe info dot kodów i mocy silników 3.0 tdi?
[edit] jakoś nie widzę takiego silnika w Audi - może ktoś podrzucić gdzie znajde szczegółowe info dot kodów i mocy silników 3.0 tdi?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga