Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] 2.0 tdi opinie osób które mają ten silnik

Silniki wysokoprężne

Mam 2.0 tdi i bez przerĂłbek jeÂżdzĂŞ szczeÂśliwie

Czas głosowania minął 14 cze 2012, 09:04

jeÂżdze i nic nie robiĂŞ
6
55%
miaÂłem awariĂŞ
5
45%
 
Liczba głosów: 11

marek2012
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 25 maja 2012, 08:46
Lokalizacja: wlkp

[ BRE 2.0 140 KM] 2.0 tdi opinie osób które mają ten silnik

Post autor: marek2012 » 25 maja 2012, 09:01

witam, przeważnie przeglądałem forum teraz chciałbym zabrać głos , czytam rózne opinie o 2.0 i awaryjności ale bedąc u 3 mechaników nikt do koĂąca nie potwierdził mi ze naprawiał ten silnik, a podobna jest taki awaryjny a ja dzieĂą w dzieĂą mijam na drodze pasaty i audi z tym silnikiem, interesują mnie wpisy osób które mają ten silnik i nie przerabiały nic i jaki mają przebieg.

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 25 maja 2012, 15:43

Lepiej doprecyzuj o jakie 2.0 tdi chodzi bo tego było chyba z 5 wypustów ;p

marek2012
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 25 maja 2012, 08:46
Lokalizacja: wlkp

Post autor: marek2012 » 25 maja 2012, 16:19

ja mam BRE z 2008
głownie chodzi mi o te od 2007 .
2004-2006 z pękającymi głowicami można pominąć.
chodzi o napę pompy , imbusik , kto zmieniał na ten z poprawionym gniazdem, kto nie robił nic i cieszy się z jazdy.
pozdr

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 25 maja 2012, 20:39

Jestem w posiadaniu takiej furki od 2 lat w dodatku z "zniesławionym" na tym forum multitronikiem i muszę przyznać, że jestem zadowolony zarówno z silnika, skrzyni jak i ogólnie całego samochodu. Jeżeli chodzi o przebieg to niedługo stuknie 210 tys. km.
Oczywiście nic nie było przerabiane przy napędzie pompy oleju.

olimpus104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 163
Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis

Post autor: olimpus104 » 26 maja 2012, 00:14

Moj ma 208 tys km-ale poprzedni wlasciciel przy 175 tys mial awarie pompy,wymienial naped i turbine.Pozdro
kontakt administratora:
Polecam!

Awatar użytkownika
Ciachu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 20 mar 2009, 18:06
Lokalizacja: London / Bydgoszcz

Post autor: Ciachu » 26 maja 2012, 11:25

Hey,

U mnie : dwumas - pompa oleju , jeden PD ..a teraz chyba turbo umiera albo mam jakas nieszczelnosc w tym ukladzie turbo-intercooler..
pozdor ( BRE 2006)
Ciachu

A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji :) 177 Królików Mocarnych

marek2012
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 25 maja 2012, 08:46
Lokalizacja: wlkp

Post autor: marek2012 » 29 maja 2012, 16:15

witam liczylem na wiekszy odzew mam nadzieje ze jesacze koledzy tu zawitaja za wszystkie odpowiedzi dziekuje na razie ankieta nie wyglada zle w sensie awaryjnosci

MikeeNHa

Post autor: MikeeNHa » 30 maja 2012, 19:08

To zalezy marek2012 do czego Ci ten samochod bedzie potrzebny. Jezeli czesto robisz dluzsze trasy to zdecydowanie lepszym wyborem chyba bedzie silnik 3.0 TDI. A w temacie 2.0 TDI to wszystko zalezy na jaki model trafisz i jak poprzedni wlasciciel dbal o auto. Ja zdecydowalem sie na 2.0 TDI, gdyz wiekszosc jednak jezdze po miescie i raz dziennie robie trase do pracy 50km w obie strony. Wiedzialem na co sie pisze, tez przeczytalem wiele postow odnosnie tych silnikow i tez wzialem pod uwage wizyte u Chlopakow z AZ-Serwis, ktora bede chcial doprowadzic do skutku w lipcu, bo w czerwcu Euro i pewnie chore rzeczy w Gdansku beda sie dzialy jesli chodzi o ceny i mozliwosc noclegu :)
I tak jak kiedys przeczytalem.. robisz pare zmian, ktore eliminuja wade tego silnika i cieszysz sie jazda ! <radocha> A pozniej od Ciebie bedzie zalezalo jak ten silnik bedzie sie sprawowal :)
Zycze powodzenia w poszukiwaniach ! :)

cadamuro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 06 paź 2010, 19:40
Lokalizacja: warszawa

Post autor: cadamuro » 31 maja 2012, 13:45

2.7 i 3.0 nie jest wcale lepszy pod wzgledem awaryjności, a koszty sa kilkuktronie wyzsze .

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 31 maja 2012, 21:16

Nauczcie się rozróżniać poszczególne silniki danej pojemności. 2.0 NIE równa się 2.0.

Awatar użytkownika
RASUK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 310
Rejestracja: 25 kwie 2010, 18:48
Lokalizacja: Londyn

Post autor: RASUK » 31 maja 2012, 22:54

strata czasu i nerwow.

estor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 29 wrz 2011, 21:50
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: estor » 12 cze 2012, 09:39

Ja mam BRE wiec nie na łaĂącuszku z 2008
kupiłem od Pana z Rumi poprawiony napęd z głębszym gniazdem + dłuższy zabierak mam nadzieje ze to rozwiązuje problem , wymieniłem wczoraj. oglądając oba jest diametralna różnica. w starym po włożeniu imbusa czuć lekki luz.
w nowym trzeba ten imbus wbić bo ręcznie sie nie da jest tak ciasno. Zrobiłem to dla swojego świętego spokoju bo stwierdziłem ze mając auto tej wartości wydanie 1000 zł da się przełknąć , zresztą dbam o nie bardziej niż o swoje zdrowie :) .

wujek496
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 21 maja 2012, 14:51
Lokalizacja: Włoszczowa

a co sądzicie o 2.0 TDI 170 ps ??

Post autor: wujek496 » 12 cze 2012, 15:22

Panowie - jak w temacie a co sądzićie o 2.0 TDI 170 PS - przecież też takie są a nikt o nich się nie wypowiada?
Proszę o opinie. No i które roczniki wybierać ?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 12 cze 2012, 16:33

Temat ten dotyczy 2.0 tdi BRE na pompowtryskach, które wychodziły standardowo z mocą 140 KM. Spotkałem się również dokładnie z takimi samymi silnikami tyle, że dysponującymi 170 KM. W tym wypadku większa moc z tego co się orientuję była efektem nowego programu. Natomiast po ostatnim lifcie czyli od 2009 roku audi zastosowało nowe silniki z bezpośrednim wtryskiem typu common rail oznaczone symbolem CAHA, które miały moc właśnie 170 KM. Równolegle montowano również 2.0 tdi common rail z mocą ok 140 KM (spotkałem się z wersjami 136 KM oraz 143 KM i nie za bardzo wiem od czego to zależało, może od rynku na jaki był przewidziany dany samochód ale tego pewien nie jestem).

majk86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 24 paź 2011, 22:03
Imię: ADI
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2016
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: uk/pl

Post autor: majk86 » 13 cze 2012, 22:48

również posiadam 2.0tdi lecz pomodzone jak w opisie,śmiga ze aż miło , moim zdaniem aby te silniki chodziły jak należny to trzeba zrobic tak zwany pakiet audi...napęd pompy,dwu masa ,wtryski ,turbo -nie mowie zaraz o wymianie na nowe lecz o sprawdzeniu i ewentualnych wymianach ,ja u siebie wtryski czyściłem ultra dźwiękiem(parametry po zabiegu blisko nowym wtryskom) i tak samo EGR,wymienilem turbo,pompa wywalona i jest pancerna d 19 tdi a dwu masa to zapewne mnie czeka do wymiany.
to są największe bolączki tych silników i przy kupnie auta trzeba zawsze pamiętać o ewentualnych kosztach ich wymiany,koszta nie są aż tak bardzo duże ,a ile radości potem ma sie z jazdy ulala...:))
mody:
BRD + soft = 191KM
Ledy przód
Ledy tył
Oświetlenie+podświetlanie LED
Ori 18-tki
Pompa od 1.9 TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga