[A6 C5] Jak wyjąć reflektor?
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
[A6 C5] Jak wyjąć reflektor?
Ile srub trzyma przednią lampę? Muszę wyjąć przednią prawą lampę i jak odkręcę 2 górne sruby to coś jeszcze ja trzyma. Gdzie są jeszcze ukryte śruby? Nie chcę czegoś połamać więc jak ktoś taką czynność wykonywał to proszę o podzielenie się wiedzą
(szukałem w szukające ale jakoś nie trafiłem)
(szukałem w szukające ale jakoś nie trafiłem)
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
- MR.A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 962
- Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
- Imię: Robert
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Van
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zielona Góra
siemka,oprócz tych dwóch,masz jeszcze schowaną,w pasie przednim otwor ,chyba pierwszy od blotnika (prawa str.),musisz mieć przedłuzke z nasadką,a najlepiej tak,zeby Ci ne spadała,bo zgubiliśmy dwie a to denerwuje :evil: ,za pierwszym razem koleś sciągał zderzak (bo niby to podstawa),ale za drugim razem gościu wymienial mi dwa klosze i zrobil to idealnie,bez ściągania,patrz. mu na ręce,ale nie wiem,czy sam był dał rade (ze zderzakiem ok.3h,a on w 1h sie uwinął),nie urwałeś już jakiegoś mocowania?my za pier. razem tak,i był problem,takze delikatnie,pozdr
- Ravsik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 148
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL
Witam. Dzisiaj chciałem wyjąć lampę, odkręciłem te 3 śruby i raczej bez ściągnięcia zderzaka
lampy wyjąć się nie da. Może ktoś zna na to sposób, niech się podzieli wskazówkami.
lampy wyjąć się nie da. Może ktoś zna na to sposób, niech się podzieli wskazówkami.
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Dołączam się do pytania. Jak się do niej dobrać?gembas pisze:Wiec jak dobrac sie do tej 4 sruby przy chlodnicy?pablo.k pisze:Lampe da rade wyjac tylko jest to utrudnione bo trzyma jeszcze sruba od strony chlodnicy.Patrzac od przodu auta pomiedzy lampa a chlodnica jest mocowanie ktore trudno odkrecic.Mi zajelo wyciagniecie dwoch lamp 35 min.(pierwszy raz najgorszy )
Dzięki, niestety nie miałem takiego śrubokręta a żona drugim autem wybyła i nawet nie miałem jak pojechać ale to dobrze bo znalazłem chyba łatwiejszy sposób, a mianowicie:gembas pisze:Dawno juz zrobione dokladnie ze 3 lata temu kilka aut temu he he,ja zdjalem kratki te od halogenow i takim gietkim srubokretem odkrecilem sobie i tyle,pozdrawiam
Jak już mamy te wszystkie 3 śruby odkręcone to można lampę wyjąć w minutę. Trzeba złapać ją od zewnętrznej strony to znaczy od strony kierunkowskazu i pociągnąć tą stronę lampy do siebie następnie przesunąć lampę do zewnątrz auta-w stronę kierunku i jeszcze raz ciągniemy za kierunek do siebie i potem przesuwamy do zewnątrz w stronę kierunkowskazu i potem już ciągnąć za lampę od strony chłodnicy do siebie i powinna wyjść. Jak nie wyszła to jeszcze raz manewr z kierunkiem i nie ba bata, że nie wyjdzie. Aha, dla orientacji - stałem przed samochodem tak, że lampa "patrzyła" na mnie.
Pozdrawiam.
Ps. Jak wkręciłeś tą śrubę od strony kierunku do której trzeba dojść przez ten otwór w karoserii? Ja myślałem żeby ją przykleić np. na taśmę do lampy i wkładać razem z lampą i póÂźniej przykręcić.
Wyjęcie lamp jest możliwe bez ściągania przodu, o 3 śrubach już pisaliście, ale ta czwarta od strony
chłodnicy jest najmniej przyjemna, ogólnie to jest taka dziurka, w którą wchodzi bolec od lampy i trzeba
uważać, żeby nie urwać tego elementu. Wcześniej już kolega napisał, a ja potwierdzam, całość da się
wyjąc w 10 min obie, trzeba odchylić całą lampę od strony kierunkowskazu lekko do siebie i przeciągnąć
w bok, wyskoczy z tej dziurki i można już wyciągnąć całość, włożenie tak samo, najpierw wewnętrzną stroną
w stronę chłodnicy, wskoczy bolec, potem wchodzi na miejsce. Ta śruba od strony błotnika w dziurze
daje się palcami włożyć przez zdjętą kratkę halogenu, na czuja spokojnie każdy da sobie radę. Mi jedna
spadła i wtedy doszedłem, że przez kratkę jest genialne dojście.
chłodnicy jest najmniej przyjemna, ogólnie to jest taka dziurka, w którą wchodzi bolec od lampy i trzeba
uważać, żeby nie urwać tego elementu. Wcześniej już kolega napisał, a ja potwierdzam, całość da się
wyjąc w 10 min obie, trzeba odchylić całą lampę od strony kierunkowskazu lekko do siebie i przeciągnąć
w bok, wyskoczy z tej dziurki i można już wyciągnąć całość, włożenie tak samo, najpierw wewnętrzną stroną
w stronę chłodnicy, wskoczy bolec, potem wchodzi na miejsce. Ta śruba od strony błotnika w dziurze
daje się palcami włożyć przez zdjętą kratkę halogenu, na czuja spokojnie każdy da sobie radę. Mi jedna
spadła i wtedy doszedłem, że przez kratkę jest genialne dojście.
Lampe mozna wyciagnac bez demontazu zderzaka.
Jak juz wczesniej koledzy wspomnieli trzymaja ja 4 srubki. Ta od strony mozna odkrecic w prosty sposob: wystarczy odkrecic plastik miedzy chlodnica a zderzakiem oddzielajacy przestrzen miedzy chlodnica a lampa (jeden maly torx). Po wyciagnieciu tegoz plastiku mozna dojsc do tej srubki (torx). Polecam rowniez odkrecic dwie sruby trzymajace pas przedni (mowa o tym czarnym z tworzywa sztucznego, dwie pierwsze srubki przy narozniku pasa) i przy wyciaganiu lampy nalezy go uniesc do gory poniewaz lamapa bedzie chaczyc na dole o zderzak jednym z uchwytow. Jesli za duzo informacji a za malo obrazowo moge wykonac zdjecia i zrobic opis tyle ze potrzebuje na to chwili czasu bo wlasnie zabieram sie za obdukcje jednej z lamp (klasyczne parowanie)
Pzdr
Jak juz wczesniej koledzy wspomnieli trzymaja ja 4 srubki. Ta od strony mozna odkrecic w prosty sposob: wystarczy odkrecic plastik miedzy chlodnica a zderzakiem oddzielajacy przestrzen miedzy chlodnica a lampa (jeden maly torx). Po wyciagnieciu tegoz plastiku mozna dojsc do tej srubki (torx). Polecam rowniez odkrecic dwie sruby trzymajace pas przedni (mowa o tym czarnym z tworzywa sztucznego, dwie pierwsze srubki przy narozniku pasa) i przy wyciaganiu lampy nalezy go uniesc do gory poniewaz lamapa bedzie chaczyc na dole o zderzak jednym z uchwytow. Jesli za duzo informacji a za malo obrazowo moge wykonac zdjecia i zrobic opis tyle ze potrzebuje na to chwili czasu bo wlasnie zabieram sie za obdukcje jednej z lamp (klasyczne parowanie)
Pzdr
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga