[A6 C5] ÂŚwieci sie kontrolka ABS i hamulca
Witam mam taki problem wczoraj podczas jazdy padł prędkościomierz i potem wariował i zas padł całkowicie przy dynamicznym ruszaniu paliwo z chodziło do zera a kiedyś wariował czujnik temp oil ( czyli skakał sobie ) macie pomysł co to może być bo jak prędkościomierz to idzie on przez czujnik ABS z 1 koła ale czemu reszta wariuje? może to te sterownik ABS? proszę o jakaś pomoc
Kategorycznie zabrania się umieszczania reklam i ogłoszeń w podpisie. Z wymogu takiego zwolnione są jedynie osoby upoważnione przez Administratorów klubu i społeczność Super Userów. (...)
https://a6klub.pl/regulamin-forum-au ... a-vt33.htm
https://a6klub.pl/regulamin-forum-au ... a-vt33.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
ciastek, a akumulator i/ lub ładowanie masz dobre?
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
aku dobry a ładowanie pokazuje normalnie jak zawsze wiec nie mam pojęcia :P
Kategorycznie zabrania się umieszczania reklam i ogłoszeń w podpisie. Z wymogu takiego zwolnione są jedynie osoby upoważnione przez Administratorów klubu i społeczność Super Userów. (...)
https://a6klub.pl/regulamin-forum-au ... a-vt33.htm
https://a6klub.pl/regulamin-forum-au ... a-vt33.htm
- Blondyn988
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 19:34
- Lokalizacja: Gniezno
- Blondyn988
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 19:34
- Lokalizacja: Gniezno
Witam ponownie
Zakupiłem jednak nowy sterownik, w sumie razem z pompą o tych samych numerach, ale po podmianie nadal brak komunikacji i nadal miga czerwony znak i świeci sie abs
Czy jest możliwość sprawdzenia w samej kostce od sterownika czy dochodzi odpowiednie napiecie lub sygnał ?
Ustalił bym czy problem leży po stronie sterownika czy instalacji.
Jak by ktoś mógł poratować rysunkiem kostki i opisem pinów byłbym bardzo wdzięczny.
Brak możliwości połączenia ze sterownikiem abs
kod błędu silnika - na odpalonym brak możliwości skasowania
Control Module Part Number: 4B0 906 018 BF
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0006
Software Coding: 05052
Work Shop Code: WSC 65170
1 Fault Found:
18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction
P1606 - 35-00 - -
Na kostce na stałe podane napięcie na 4 wiekszych pinach - na zewnątrz 2 plusy ,wewnątrz 2 minusy
Zakupiłem jednak nowy sterownik, w sumie razem z pompą o tych samych numerach, ale po podmianie nadal brak komunikacji i nadal miga czerwony znak i świeci sie abs
Czy jest możliwość sprawdzenia w samej kostce od sterownika czy dochodzi odpowiednie napiecie lub sygnał ?
Ustalił bym czy problem leży po stronie sterownika czy instalacji.
Jak by ktoś mógł poratować rysunkiem kostki i opisem pinów byłbym bardzo wdzięczny.
Brak możliwości połączenia ze sterownikiem abs
kod błędu silnika - na odpalonym brak możliwości skasowania
Control Module Part Number: 4B0 906 018 BF
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0006
Software Coding: 05052
Work Shop Code: WSC 65170
1 Fault Found:
18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction
P1606 - 35-00 - -
Na kostce na stałe podane napięcie na 4 wiekszych pinach - na zewnątrz 2 plusy ,wewnątrz 2 minusy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 21 wrz 2012, 12:39
- Lokalizacja: piła
WITAM MAM PROBLEM A ABS I ASR CAÂŁY CZAS SIE SWIECI ! Z TEGO CO WIDZE TO KTOS PRÓBOWAÂŁ NAPRAWC STEROWNIK PRÓBOWAÂŁEM JUZ WIELE INNE POMPY Z STEROWNIKIEM PODSTAWIAC WYCHODZA RÓZNE BÂŁEDY .. CZY ISTNIEJE SPOSÓB NA JAKIES OBEJSCIE NP ZMOSTKOWANIE COS ZEBY POMOGÂŁO PRZY WYGASZENIU BO PRZEZ (!) NIE WIDAC NIC NA KOMPUTERKU.. BARDZO PROSZE O POMOC
auto-dizajn
VAG? BÂŁęDY?AUTO-DIZAJN pisze:WITAM MAM PROBLEM A ABS I ASR CAÂŁY CZAS SIE SWIECI ! Z TEGO CO WIDZE TO KTOS PRÓBOWAÂŁ NAPRAWC STEROWNIK PRÓBOWAÂŁEM JUZ WIELE INNE POMPY Z STEROWNIKIEM PODSTAWIAC WYCHODZA RÓZNE BÂŁEDY .. CZY ISTNIEJE SPOSÓB NA JAKIES OBEJSCIE NP ZMOSTKOWANIE COS ZEBY POMOGÂŁO PRZY WYGASZENIU BO PRZEZ (!) NIE WIDAC NIC NA KOMPUTERKU.. BARDZO PROSZE O POMOC
I nie krzycz na forum!
Witam.
Od kilku dni zaczął pojawiać mi się czerwony komunikat w nawiasach i żółty znaczek abs. Po chwili gaśnie, potem powraca. Niekiedy uda się cały dzień pojeździć bez sygnałów a czasem już rano przed odpaleniem pokazuje te kontrolki. Po lekturze tego wątku ustaliłem sobie ze będzie to sterownik abs. Komp podłączony pokazał:"ABS/tablica przyrządów połączenie elektryczne brak sygnału - błąd sporadyczny". Natomiast zauważyłem jeszcze jedno pytanie zadawane przez niektórych, mianowicie o stan akumulatora. Mój aku jest do wymiany, ze dwa razy już się wyładował kiedy ja siedziałem w aucie przy włączonych wszystkich lampkach. Ostatnio jak oddałem auto na wymiane oleju też się mechanikom rozładował. Po oddaniu mi auta nie działał półfis i jak im zwróciłem uwagę to zakodowali na nowo kompa i stwierdzili ze to przez to ze aku się wyładował i odpalali go z kabli. Następnego dnia znów mi się rozkodował, tym razem inspekcję serwisową pokazywał za 22200 a nie za 15000 jak powinien. pojechałem znowu do nich i ustawili na 15000, ale od tego czasu zaczęły się problemy z kontrolkami hamulca i absu. Moje pytanie brzmi czy miało to jakiś wpływ czy po prostu zbieg okoliczności ze teraz padł sterownik? Po drugie czy słaby aku może mieć wpływ na objawy? ÂŁadowanie jesyt ok, tylko aku słabo wytrzymuje bez ładowania obciążenie .
Od kilku dni zaczął pojawiać mi się czerwony komunikat w nawiasach i żółty znaczek abs. Po chwili gaśnie, potem powraca. Niekiedy uda się cały dzień pojeździć bez sygnałów a czasem już rano przed odpaleniem pokazuje te kontrolki. Po lekturze tego wątku ustaliłem sobie ze będzie to sterownik abs. Komp podłączony pokazał:"ABS/tablica przyrządów połączenie elektryczne brak sygnału - błąd sporadyczny". Natomiast zauważyłem jeszcze jedno pytanie zadawane przez niektórych, mianowicie o stan akumulatora. Mój aku jest do wymiany, ze dwa razy już się wyładował kiedy ja siedziałem w aucie przy włączonych wszystkich lampkach. Ostatnio jak oddałem auto na wymiane oleju też się mechanikom rozładował. Po oddaniu mi auta nie działał półfis i jak im zwróciłem uwagę to zakodowali na nowo kompa i stwierdzili ze to przez to ze aku się wyładował i odpalali go z kabli. Następnego dnia znów mi się rozkodował, tym razem inspekcję serwisową pokazywał za 22200 a nie za 15000 jak powinien. pojechałem znowu do nich i ustawili na 15000, ale od tego czasu zaczęły się problemy z kontrolkami hamulca i absu. Moje pytanie brzmi czy miało to jakiś wpływ czy po prostu zbieg okoliczności ze teraz padł sterownik? Po drugie czy słaby aku może mieć wpływ na objawy? ÂŁadowanie jesyt ok, tylko aku słabo wytrzymuje bez ładowania obciążenie .
Witam. U mnie wyglada to dokladnie tak samo. Swieci sie na FISe czerwony wykrzyknik, swieci sie kontrolka od ABSu i sam uklad abs nie dziala. Od czego zaczac?? na pewno wszystkie plyny i klocki sa w porzadku.
p.s. a czy to prawda ze w przypadku gdy mamy nie sprawny ukl. abs to i system quattro nie dziala poprawnie??
p.s. a czy to prawda ze w przypadku gdy mamy nie sprawny ukl. abs to i system quattro nie dziala poprawnie??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga