Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C5 składanie lusterek po zamknięciu centralnego zamka

Elektryka
ODPOWIEDZ
R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

A6 C5 składanie lusterek po zamknięciu centralnego zamka

Post autor: R.K.O. » 07 kwie 2012, 16:17

Witam :)
Wszystkie tematy jakie czytałem tutaj dotycza A6 C6 , a chciałbym sie dowiedzieć czy da rade w C5. Otóż dzisiaj znalazłem coś ciekawego.
Brzęczała mi obudowa lusterka kierowcy - wiec zacząłem rozbierać - urwał sie kawałek gwintu plastikowego , ale naprawiłem i jest super, ale nie to mnie zszokowało.
Lusterka mam ORI -niby tylko sterowane elektrycznie i podgrzewane. Ale jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyłem w nich silniczek do składania elektrycznego :O . tak w jednym jak i w drugim , ale przycisk nie miał opcji składania. A , że lubie kombinować i wykształcenie pozwala , rozebrałem przełacznik z czystej ciekawosci :) po odwróceniu zworek lusterka.... zaczeły sie składać , ale nie sterowały sie do ustawiania. Pogdybałem i zauwazyłem taki plasticzek , który blokował pokrętło przed obrotem o 180 stopni. wywaliłem go i jakież było moje zdziwienie , gdy przekręcam pokrętło tam gdzie powinno być składanie a lustereczka sie zaczeła składać.... powrót na połozenie 0 - rozłożyły sie - no szoking a jaki banan na twarzy :)
Tudzież moje pytanie.
Działa to tylko po zapłonie , a czy np. istnieje możliwość takiego przekodowania komfortu , aby te lusterka takze skłądały sie po zamknieciu i rozkładały po otwarciu centralnego zamka?? Nie chce robic przeróbek , bo mógłbym bez problemu znaleść sygnał , albo go sztucznie wytworzyć i działałoby to , ale jestem fanem ORYGINAÂŁU i chciałbym to zrobic bez przeróbek. Wiem że na 100% sterowanie lusterek idzie z komfortu :)
Czy da sie to zrobic?? czy musze rzeźbić??
Moge wstawić foto jak wygląda takie lusterko i jaki plasticzek wyciagnąłem z przełacznika :)
Pozdrawiam ;)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 07 kwie 2012, 16:22

R.K.O., koniecznie dawaj foto co i jak.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 07 kwie 2012, 16:32

Ok moze nawet zrobie fotostory co i jak. Możliwe , ze u innych tez bedzie działac :)
A na tym składaniu bardzo mi zależy....
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 07 kwie 2012, 16:40

R.K.O. pisze:Ok moze nawet zrobie fotostory co i jak. Możliwe , ze u innych tez bedzie działac :)
A na tym składaniu bardzo mi zależy....
Właśnie tak się zastanawiam jak to wygląda u mnie <mysli> zaraz lece do garażu sprawdze, lusterka masz orginalne od twojego auta czy ktoś przekładał.

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 07 kwie 2012, 16:41

Dajesz facet, dajesz!
Ja mam przełącznik lusterek z opcją składania ale mi się nie składają ani nawet nie grzeją... Aura powoli się robi więc trzeba bedzie zajrzeć co jest. Nie lubię się uczyć na swoich błędach <lol> ;)

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 07 kwie 2012, 16:50

Lusterka mam ORI - auto wyprodukowane w grudniu 1997 roku (egzemplarz numer 14665) i wytłoczka na lusterkach jest własnie z tego roku dokłądnie , ORI CCCO znaczki - nic nie ruszane. Takze tym bardziej mnie to zaciekawiło :) Chociaż teraz jak moge je pokrętłem złożyć to już "bajera" jakich mało ;)
Z początku był problem bo tulejka na trybie od lusterka kierowcy się zapiekła ale rozruszałem wyczyściłem i lata jak trzeba :) Sądze , że gdybym założył przełacznik z opcją składania tez by działało - a mój jest ORI też z 97 roku tylko bez skłądania atu prosze - wystarczy pogrzebać :) Za chwilke dorzuce zdjecia lusterka jak wygląda po zdjeciu obudowy :)

[ Dodano: 2012-04-07, 16:58 ]
Oto kilka fotek :]

Silniczek od składania lusterek trzyma sie na 3 śrubeczkach na X trzeba dodatkowo delikatnie zdjać obudowe plastikowa aby nie uszkodzic przewodów - aczkolwiek jak to ja szarpnąłem i widac , ze przewody Audi ma solidne ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Awatar użytkownika
karoll`
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 gru 2011, 21:08
Imię: Karol
Moje auto: A4 B8
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: karoll` » 07 kwie 2012, 17:33

Słuchajcie a czy wystarczy założyć składane lusterka i podpiąć je do komfortu? czy coś jeszcze jest po drodze na instalacji? gra warta zachodu? ;)
Audi A6 C5 2.5 TDI Q AKE 01' - sold
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold ;(
Fiat 125p 1,3 74' -still in use ;)
FSM Syrena 0,8 83' -rip
Elektronika. Kopalnia wiedzy.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 07 kwie 2012, 17:34

kurde, ciekawe czy ja mam;d jakby było to super!!!! panowie, ktoś już sprawdzał???

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 07 kwie 2012, 17:52

powiedz jak wyciagnac przelacznik od sterowania lusterkami zeby to pokretlo moglo pojsc w dol ?
Mam pokretlo bez skladania lusterek jak ty.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 07 kwie 2012, 18:07

matelek
Wyciągasz cały przełacznik i po kolei:
-wyciagasz przełacznik
-wypinasz wtyczke
-wzrokowo oglądasz umiejscowienie zatrzasków i ostrym i cienkim nozykiem lub płaskim śrubokręcikiem ostrożnie podważasz tak aby środek wyskoczył , ale tak aby wnętrze sie nie rozsypało.
- odkładasz płytke drukowaną (pasuje tylko w jedną strone)
- ostrożnie ale z wyczuciem sciagasz pokrętło (joystick) - UWAGA!! bardzo delikatny! po zdjeciu joysticka masz taki "patyczek" przeźroczysty na którym Joystick jest osadzony
- wewnątrz przełacznika są takie 2 malutenkie białe plasticzki popychane przez sprężynke
- wyciagasz mechanizm z tym patyczkiem i tymi plasticzkami i przyglądasz sie który ma szpiczaste zakonczenie - ten wyciągasz całkowicie - dzięki niemu pokrętło obraca sie dookoła.
- analogicznie składasz w odwrotnym kierunku - bez tego jednego plasticzka.

UWAGA!! - Pokrętło moze pracowac delikatnie inaczej w tym sensie , że nie będzie czuć tak wyraźnie miejsc przestawieĂą lesterka lewe/prawe , bedzie wyczuwalne ale dużo mniej.
Lusterka składają sie na "godzinie 6" tzn wprost naprzeciw położenia 0 przełacznika czyli | kreseczki :)
Za chwilke wrzuce zdjecie tego plasticzka , który trzeba wyciagnać :) Działa pod warunkiem , że ma sie silniczki do skłądania lusterek :)
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Fontesen

Post autor: Fontesen » 07 kwie 2012, 18:15

a nie można poprosu kupić nowego pokręta ze sterowaniem skłądania lusteek?

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 07 kwie 2012, 18:16

Oto plasticzek - przepraszam za jakość ale "biznesówka" E51 nie ma super optyki ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 07 kwie 2012, 18:17

--RaDeK-- pisze:kurde, ciekawe czy ja mam;d jakby było to super!!!! panowie, ktoś już sprawdzał???
Witam właśnie sprawdzałem i lipa nie ma silniczków.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 07 kwie 2012, 18:18

--RaDeK--
Można , ale przy okazji po prostu rozkminiłem sprawe ;) po co mam czekac na przełacznik jak moge samemu "poprawić" fabryke :) i w dodatku bez uszczerbku na cześci :P Teraz wypadałoby spróbowac zgrać to z komfortem aby sie składały razem z centralem - przy czym jesli sie da na ORI podzespołąch i bez rzeźby - nie lubie dodatkowych instalacji w aucie :/
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

ArKos72

Post autor: ArKos72 » 07 kwie 2012, 19:01

Tylko że taki przełącznik od stówki wzwyż z tego co widzę - używka oczywiście, a tu jest za friko modyfikacja i najbardziej cieszy, że własnoręcznie zrobiona :>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga