jak sprawdzic Przekaznik?
jak sprawdzic Przekaznik?
Witam mam problem,prawdopodobnie,zatarła sie bądź spaliła pompa paliwa ale z tego co wiem przed tym skutkiem ostatnim obronca powinien byc bezpiecznik w tym ze ten z bocznej tablicy jest ok..został jeszcze ten nieszczęsny przekaźnik nr 19 ,,zdjecie num.2 http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53754 tylko ze u mnie on zajmuje dwa miejsca nr18 i 19 jest czarny o num 602 wiec nie wiem o co za bardzo chodzi? no ale najważniejsze pytanie to jak go sprawdzić w domowym garażu czy wogole działa
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
http://www.castrolprofessionalacademy.p ... owanie.pdf
ZObacz jak działa przekaźnik pod tym linkiem i dopasujesz sobie jakoś bo nie wiem jak to narysować.
ile ma ten Twój przekaźnik nóżek? jak ma 5 to wygląda tak, że 3 w pionie to na środkowej podajesz + i teraz na pozostałych będzie prąd zależnie od pozycji przekaźnika czy właczony czy wyłączony, a tym sterujesz pdłaczając plus i minus do tych dwóch co zostały po bokach , chyba dobrze to opisałem.
ZObacz jak działa przekaźnik pod tym linkiem i dopasujesz sobie jakoś bo nie wiem jak to narysować.
ile ma ten Twój przekaźnik nóżek? jak ma 5 to wygląda tak, że 3 w pionie to na środkowej podajesz + i teraz na pozostałych będzie prąd zależnie od pozycji przekaźnika czy właczony czy wyłączony, a tym sterujesz pdłaczając plus i minus do tych dwóch co zostały po bokach , chyba dobrze to opisałem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 05 mar 2008, 09:06
- Lokalizacja: Bieszczady
Witaj przekaźnik wszystkie styki ma opisane i tak
86+ (czyli zasilanie)
85- (czyli minus)
teraz styki jeśli ma 5 wyjść
styk 30 normalnie zwarty z 87a (jak sprawdzisz miernikiem ma być zwarty)
po podaniu plusa na 86+ a minusa na 85- przekaźnik zewrze styk 30 z 87a
tak to można wyjaśnić i sprawdzić
86+ (czyli zasilanie)
85- (czyli minus)
teraz styki jeśli ma 5 wyjść
styk 30 normalnie zwarty z 87a (jak sprawdzisz miernikiem ma być zwarty)
po podaniu plusa na 86+ a minusa na 85- przekaźnik zewrze styk 30 z 87a
tak to można wyjaśnić i sprawdzić
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2012, 20:01 przez krzysztof125, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 248
- Rejestracja: 28 sie 2011, 20:35
- Imię: Włodzimierz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
A po podaniu ...(plusa i minusa) zewrze styk 30 z 87.krzysztof125 pisze:po podaniu plusa na 86+ a minusa na 85- przekaźnik zewrze styk 87a z 87
Na 30 zawsze podłączamy + plus jako zasilanie odbiornika który ma włączać przekaźnik.
Często między stykami 85 i 86 spotyka się diodę stosowaną jako wygaszacz magnetyzmu szczątkowego (czy jakoś tak).
Nie chcę zakładać nowego tematu więc skorzystam z tego o przekaźnikach i podepnę się. Poznaję to auto krok po kroku na razie uruchomiłem skrzynię biegów ale kolejne wyzwanie jest takie- mam oryginalne spryskiwacze reflektorów xenonowych. Niestety nie działa ani sprysk reflektorów ani spryski szyby . Wycieraczki przednie działają tak że bezpiecznik jest dobry . Sprawdziłem kostkę pompki reflektorów i nie dochodzi napięcie . Masa jest . Oczywiście sprawdzałem zgodnie ze sztuką czyli na zaświeconych światłach i cisza. Chciałem sprawdzić przekaźnik spryskiwaczy ale gdzie on się znajduje? Czytałem na forum że przekaźniki w A6 C5 są gdzieś na wysokości kolan kierowcy . Patrzyłem ale nie znalazłem . Jedne z przekaźników które znalazłem, i moduły jakieś widzę przez wziernik za skrzynką bezpieczników po stronie kierowcy. Ale dostep do tego elementu jest mocho ograniczony a na forum widziałem zdjęcia że przekaźniki widać jak na dłoni . Proszę o wskazówke.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Dzięki RomanS - będę dłubać Tylko zastanawiam się czy dobrą wtyczkę odpiąłem przy zbiorniczku.Zdjąłem koło odkręciłem nadkole. Taka w połowie zbiorniczka była - czy to nie czasem czujnik niskiego poziomu płynu dla FIS? Dwa przewody były tam brązowo-czarny i brązowo-czerwony. Masa była na brązowo-czarnym . Możliwe że mam spalone pompki ale żeby obie na raz?
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga