Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ MULTI] Problem z falowaniem obrotów

Układ napędowy i skrzynie biegów
A6.SZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 lis 2012, 12:17
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: A6.SZ » 09 sty 2013, 10:32

Witam
Tez mam problem z falowaniem obrotów takie same obiawy jak u kolegów z tyz ze mi nie przytrafilo m sie wrzucic z d na n <uoee>
skrzynie mam po remoncie olej wymieniony 2 miesiace temu :(
Udało sie komus uporać z tym problemem?

[ Dodano: 2013-01-09, 10:35 ]
Zapomnialem jeszcze dodać ze koło dwumasowe tez wymienilem i nic to nie pomoglo :(

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 09 sty 2013, 11:22

Aż musiałem sprawdzić czy naprawdę w automacie jest dwumas...i jest...niezłe szambo :P

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 09 sty 2013, 11:35

michok pisze:Aż musiałem sprawdzić czy naprawdę w automacie jest dwumas...i jest...niezłe szambo :P
No niestety... w Multitronic tak... :|

Radek:)
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 14 kwie 2010, 18:23
Lokalizacja: Lubeskie

Post autor: Radek:) » 22 sty 2013, 17:27

Witam koledzy ja też mam problem ze swoją skrzynią
Posiadam C5 AYM 155 z 2001 koniec roku siedzi w niej Multitronic i problem jest taki, że jak przejechałem jakiś odcinek np 30km to jak dodałem więcej gazu żeby kogoś wyminąć skrzynia mi zapalała cały pulpit świeciło D a reszta pulsacyjne migała po czym auto traciło moc zjechałem na pobocze zgasiłem auto odczekałem chwilę odpaliłem auto migania nie było ale wrzuciłem D a auto nie chce ruszyć dałem na R jedzie wrzuciłem N potem D i dopiero ruszył. Pojechałem do mechanika stwierdził, że olej do wymiany zalał mi Mobil 1 przeprowadził adaptację skrzyni wszystko było ok przejechałem 200km to samo załatwiłem sobie klucz do spustu spuściłem olej i co się okazało czarny jak smoła zalałem ATF według katalogu zaprogramowałem tak jak było na forum i teraz przy rozpędzaniu czuje delikatne szarpnięcie no i jak ruszę szybciej z miejsca to znowu miga pulpit pojechałem do innego znawcy powiedział że na przednim koszyku mam 49 niutków a na tylnym 2niutonometry stwierdził, że albo pompa która tłoczy olej jest padnięta lub mam nieszczelność pierwszego koszyka od D z czym wiążę się kolejna zagwozdka przy szybszym dodawaniu gazu obrotomierz daję efekt tak jak bym dał na luzie gazu ona zaczyna się rozpędzać a potem obrotomierz opada do właściwych obrotów

Vag pokzjuę takie kody 18165 18258 18151

A6.SZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 25 lis 2012, 12:17
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: A6.SZ » 27 sty 2013, 15:56

witam
ja miałem też falowanie obrotów i okazało sie ze problem siedzial w skrzyni jak dowiezialem sie od mechanika przez telefon i stwierdzil ze problem zlikwidowal <rotfl> . jutro jade po odbiór auta i sprobuje dokladnie dowiedziec sie co bylo przyczyna i napisze na forum

lolek1977

Post autor: lolek1977 » 12 lut 2013, 19:22

witam,
kolego co z ta skrzynią mechanik usunął usterkę

Audiowizulany
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 28 lut 2012, 19:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Audiowizulany » 10 kwie 2013, 21:41

Dołączam się do pytania :)

rob78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław/UK

Post autor: rob78 » 16 kwie 2013, 17:32

Witam. Mam pytanko co sie dzieje. kiedy jade na biegu oobojetnie na jakim to cos wyje przestaje kiedy wciskam sprzeglo. Prosze o podpoiez czego to przyczyna.

Awatar użytkownika
robert73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 05 lis 2010, 13:34
Lokalizacja: lublin

Post autor: robert73 » 17 kwie 2013, 08:15

kolego temat jest o skrzyni automatycznej multitronik .a co do twojej to może być wina łożyska docisku

rob78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2013, 13:33
Lokalizacja: Wrocław/UK

Post autor: rob78 » 18 kwie 2013, 22:26

To jak lozysko to moze odrazu wymienic sprzeglo?.

gacek197
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 23 kwie 2012, 18:41
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: gacek197 » 18 kwie 2013, 22:43

rob78, jeśli będzie w kiepskim stanie to nawet by należało to zrobić. :p
Kiedyś w innym aucie padło mi koło dwumasowe, i wymieniłem cały komplet tarcze itd. Dla świętego spokoju. <luzik>

Awatar użytkownika
robert73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 05 lis 2010, 13:34
Lokalizacja: lublin

Post autor: robert73 » 19 kwie 2013, 09:19

raczej wymienia się komplet ,powodzenia i szerokości

Stefanat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 mar 2017, 09:37
Lokalizacja: Katowic

Multironic 2.0 tdi

Post autor: Stefanat » 28 sty 2018, 19:38

Ja znowu mam problem z falowaniem obrotow ale jak jade okolo 160 a 180 i chce przyspieszac.
Jak np. z 200km/h zchodze na 180 jedzie dobrze . Bylem u mecenasow robic diagnoze i skrzynia pracuje dobrze ... Jest po generalnym remoncie . Mowili mi ze jak cos sie dzieje z multi to raczej przy predkosciach 40-80 km/h . Po miescie super sie sprawuje ale na trasie dostaje kur..cy.
Mial ktos takie objawy , pomoze ktos ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga