[ MULTI] Problem z falowaniem obrotów
Witam
Tez mam problem z falowaniem obrotów takie same obiawy jak u kolegów z tyz ze mi nie przytrafilo m sie wrzucic z d na n
skrzynie mam po remoncie olej wymieniony 2 miesiace temu
Udało sie komus uporać z tym problemem?
[ Dodano: 2013-01-09, 10:35 ]
Zapomnialem jeszcze dodać ze koło dwumasowe tez wymienilem i nic to nie pomoglo
Tez mam problem z falowaniem obrotów takie same obiawy jak u kolegów z tyz ze mi nie przytrafilo m sie wrzucic z d na n
skrzynie mam po remoncie olej wymieniony 2 miesiace temu
Udało sie komus uporać z tym problemem?
[ Dodano: 2013-01-09, 10:35 ]
Zapomnialem jeszcze dodać ze koło dwumasowe tez wymienilem i nic to nie pomoglo
Witam koledzy ja też mam problem ze swoją skrzynią
Posiadam C5 AYM 155 z 2001 koniec roku siedzi w niej Multitronic i problem jest taki, że jak przejechałem jakiś odcinek np 30km to jak dodałem więcej gazu żeby kogoś wyminąć skrzynia mi zapalała cały pulpit świeciło D a reszta pulsacyjne migała po czym auto traciło moc zjechałem na pobocze zgasiłem auto odczekałem chwilę odpaliłem auto migania nie było ale wrzuciłem D a auto nie chce ruszyć dałem na R jedzie wrzuciłem N potem D i dopiero ruszył. Pojechałem do mechanika stwierdził, że olej do wymiany zalał mi Mobil 1 przeprowadził adaptację skrzyni wszystko było ok przejechałem 200km to samo załatwiłem sobie klucz do spustu spuściłem olej i co się okazało czarny jak smoła zalałem ATF według katalogu zaprogramowałem tak jak było na forum i teraz przy rozpędzaniu czuje delikatne szarpnięcie no i jak ruszę szybciej z miejsca to znowu miga pulpit pojechałem do innego znawcy powiedział że na przednim koszyku mam 49 niutków a na tylnym 2niutonometry stwierdził, że albo pompa która tłoczy olej jest padnięta lub mam nieszczelność pierwszego koszyka od D z czym wiążę się kolejna zagwozdka przy szybszym dodawaniu gazu obrotomierz daję efekt tak jak bym dał na luzie gazu ona zaczyna się rozpędzać a potem obrotomierz opada do właściwych obrotów
Vag pokzjuę takie kody 18165 18258 18151
Posiadam C5 AYM 155 z 2001 koniec roku siedzi w niej Multitronic i problem jest taki, że jak przejechałem jakiś odcinek np 30km to jak dodałem więcej gazu żeby kogoś wyminąć skrzynia mi zapalała cały pulpit świeciło D a reszta pulsacyjne migała po czym auto traciło moc zjechałem na pobocze zgasiłem auto odczekałem chwilę odpaliłem auto migania nie było ale wrzuciłem D a auto nie chce ruszyć dałem na R jedzie wrzuciłem N potem D i dopiero ruszył. Pojechałem do mechanika stwierdził, że olej do wymiany zalał mi Mobil 1 przeprowadził adaptację skrzyni wszystko było ok przejechałem 200km to samo załatwiłem sobie klucz do spustu spuściłem olej i co się okazało czarny jak smoła zalałem ATF według katalogu zaprogramowałem tak jak było na forum i teraz przy rozpędzaniu czuje delikatne szarpnięcie no i jak ruszę szybciej z miejsca to znowu miga pulpit pojechałem do innego znawcy powiedział że na przednim koszyku mam 49 niutków a na tylnym 2niutonometry stwierdził, że albo pompa która tłoczy olej jest padnięta lub mam nieszczelność pierwszego koszyka od D z czym wiążę się kolejna zagwozdka przy szybszym dodawaniu gazu obrotomierz daję efekt tak jak bym dał na luzie gazu ona zaczyna się rozpędzać a potem obrotomierz opada do właściwych obrotów
Vag pokzjuę takie kody 18165 18258 18151
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 28 lut 2012, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
Multironic 2.0 tdi
Ja znowu mam problem z falowaniem obrotow ale jak jade okolo 160 a 180 i chce przyspieszac.
Jak np. z 200km/h zchodze na 180 jedzie dobrze . Bylem u mecenasow robic diagnoze i skrzynia pracuje dobrze ... Jest po generalnym remoncie . Mowili mi ze jak cos sie dzieje z multi to raczej przy predkosciach 40-80 km/h . Po miescie super sie sprawuje ale na trasie dostaje kur..cy.
Mial ktos takie objawy , pomoze ktos ?
Jak np. z 200km/h zchodze na 180 jedzie dobrze . Bylem u mecenasow robic diagnoze i skrzynia pracuje dobrze ... Jest po generalnym remoncie . Mowili mi ze jak cos sie dzieje z multi to raczej przy predkosciach 40-80 km/h . Po miescie super sie sprawuje ale na trasie dostaje kur..cy.
Mial ktos takie objawy , pomoze ktos ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga