[ A6 C5] jak odpowietrzyc chlodnice c5 1.8t APU
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 sie 2011, 18:19
- Lokalizacja: gliwice
[ A6 C5] jak odpowietrzyc chlodnice c5 1.8t APU
witam.
jak opowietrzyc chlodnice w c5 1.8t APU wyskoczyla mi kontrolka chlodzenia silnika, zobaczylem na zbiorniczek i faktycznie malo plynu,tez bylo slabe grzanie w aucie, jak dolalem plynu do zbiornika to teraz temperatura silnika pokazuje 100stopni grzanie super ale silnik sie grzeje na 100 stopni:( prosze o pomoc.
jak opowietrzyc chlodnice w c5 1.8t APU wyskoczyla mi kontrolka chlodzenia silnika, zobaczylem na zbiorniczek i faktycznie malo plynu,tez bylo slabe grzanie w aucie, jak dolalem plynu do zbiornika to teraz temperatura silnika pokazuje 100stopni grzanie super ale silnik sie grzeje na 100 stopni:( prosze o pomoc.
dudzian1980
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 sie 2011, 18:19
- Lokalizacja: gliwice
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Płyn sam z siebie nie uciekł. Może coś jest na wykoĂączeniu? Pompa wody?
Układ odpowietrzasz, tak, że lejesz płyn na max, odpalasz furę, nagniatasz węże, żeby powietrze z nich uszło, ustawiasz nagrzewnicę na max i czekasz. Potem powtarzasz jeszcze trochę ugniatanie węży i już. W nowszej generacji np w małyszówce, jest specjalny korek do odpowietrzenia przy bloku gdzieś. Wątpię, żeby był też w C5.. Tutaj raczej metoda wężowa.
Duży obieg się włącza?
Układ odpowietrzasz, tak, że lejesz płyn na max, odpalasz furę, nagniatasz węże, żeby powietrze z nich uszło, ustawiasz nagrzewnicę na max i czekasz. Potem powtarzasz jeszcze trochę ugniatanie węży i już. W nowszej generacji np w małyszówce, jest specjalny korek do odpowietrzenia przy bloku gdzieś. Wątpię, żeby był też w C5.. Tutaj raczej metoda wężowa.
Duży obieg się włącza?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 sie 2011, 18:19
- Lokalizacja: gliwice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 sie 2011, 18:19
- Lokalizacja: gliwice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
pociągnelo mu płyn bo pewnie miał zapowietrzony układ od dawna pewnie teraz ma znacznie lepsze ogrzewanie -zgadza się? a węże możesz ściskać do oporu -tak się nieodpowietrza -podstawa dobrze rozgrzać najlepiej aż włączy się wentylator byś miał duży obieg płynu i najlepiej odpowietrzać w najwyższym punkcie-najczęściej przy nagrzewnicy bo tam najczęściej robi się poduszka powietrzna ale z tego co piszesz u ciebie jest ok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Boże widzisz i nie grzmisz. Pociągnęło mu płyn, bo może ma gdzieś wyciek. Jak miał mieć ogrzewanie jak nie miał płynu? I jakie normalne? 100st to dla Ciebie normalne? Powinno być 90. Ma układ zapowietrzony, bo włącza się duży obieg, ale jest gdzieś poducha i nie leci przez silnik. Albo padła pompa i nie pompuje płynu. A co do poduchy przy nagrzewnicy. Jakby tam miał, to by nie miał ogrzewania. Zgadza się?
Jak nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj. Bo w każdym C5 odpowietrza się układ przez ustawienie nawiewów i ugniatanie węży. Ma to na celu wydobyć większe bąble powietrza. Reszta powietrza wydostanie się podczas gazowania i krótkiej przejażdżce, jak przez duży obieg wrócą powrotem do zbiorniczka.
dudzian1980, pytałem Cię czy masz duży obieg? Płyn wraca?
Jak nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj. Bo w każdym C5 odpowietrza się układ przez ustawienie nawiewów i ugniatanie węży. Ma to na celu wydobyć większe bąble powietrza. Reszta powietrza wydostanie się podczas gazowania i krótkiej przejażdżce, jak przez duży obieg wrócą powrotem do zbiorniczka.
dudzian1980, pytałem Cię czy masz duży obieg? Płyn wraca?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 24 sie 2011, 18:19
- Lokalizacja: gliwice
krzysiek masz racjie od czasu dolania plynu mam lepsze ogrzewanie i to sporo lepsze, tylko ze teraz mi sie silnik grzeje, wczesniej bylo ok 90st teraz po dolaniu jest 100st, dodam ze dolewalem plyn na zagrzanym silniku, jak dolalem plynu to zostawilem otwarty zbiornik myslalem ze sam sie odpowietrzy po przez otwarty zbiornik, i faktycznie wyzucal poietrze ale i tak plyn ma 100st
dudzian1980
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
-=Rafal=-, kolego nie denerwój się -urodzie szkodzi silnik 1,8 to stara jak świat konstrukcja i tak jak ktoś pisał sam się odpowietrza a jak kolega chce mieć 90 stopni to niech wymieni czujnik temperatury zeby miał niewydolną pompę to by mu się zagotował a przede wszystkim niepisał nic o wycieku płynu a w tym silniku jedyne miejsce zapowietrzenia to nagrzewnica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 16 paź 2011, 11:19
- Lokalizacja: białystok
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Ktoś pisał. Ja pisałem. Bo odpowietrza się sam. Skoro płyn był, a zakładam że był, to sam z siebie nie wyparował. Musiał gdzieś ujść. Jasne jak słoĂące. Wątpię, żeby czujnik temperatury robił takie rzeczy, skoro było wcześniej ok.
A co nas interesuje Twój zepsuty passat? Temperatura robocza to 90 i ma tyle być i stać jak przyklejone. Więcej może być, jak dajesz mu ostro w dyfer. Może wzrosnąć. Normalne. Albo latem. A nie w czasie normalnego użytkowania. Nie może być 100, bo to oznacza, jakąś usterkę.
I nie pisz postów pod postem...
A co nas interesuje Twój zepsuty passat? Temperatura robocza to 90 i ma tyle być i stać jak przyklejone. Więcej może być, jak dajesz mu ostro w dyfer. Może wzrosnąć. Normalne. Albo latem. A nie w czasie normalnego użytkowania. Nie może być 100, bo to oznacza, jakąś usterkę.
I nie pisz postów pod postem...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga