Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BDV 2.4 170 KM] Szarpanie na rozgrzanym.

Silniki benzynowe
memek29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 19 sie 2015, 22:35
Lokalizacja: Wieliszew

[BDV 2.4 170 KM] Szarpanie na rozgrzanym.

Post autor: memek29 » 07 lut 2017, 22:39

Witam potrzebuję pomocy,od jakiegoś czasu mam problem z szarpaniem na ciepłym silniku na pb i lpg wymieniłem świece,przewody i cewkę i szarpanie dalej jest.
jak ruszam i jak się rozpędza to jest szrpnięcie i dalej normalnie a jak ruszam gwałtownie to jest ok i na zimnym silniku też ok. Czy mogę zrobić logi żeby ktoś ocenił np przepływomierz albo coś tam jeszcze może ktoś mił taki problem. Błąd mam tylko jeden od drugiej sondy.
Jakie grupy zlogować. pomoże ktoś?

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 08 lut 2017, 06:43

Zakręć gaz, skasuj błędy aby wyzerować korekty i pojeździj na samej benzynie tak z kilkadziesiąt KM, jesli problem ustanie to źle wyregulowana instalacja lpg jeśli nie to do sprawdzenia przepływomierz, szczelność dolotu. Przed skasowaniem błędów możesz zczytać wartości korekt długoterminowych mieszanki to może też coś podpowiedzieć.

memek29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 19 sie 2015, 22:35
Lokalizacja: Wieliszew

Post autor: memek29 » 08 lut 2017, 07:21

ok a jak spr przepływę? i które to wartości korekt długoterminowych?

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 08 lut 2017, 14:02

Silnik,kanał 32.

memek29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 19 sie 2015, 22:35
Lokalizacja: Wieliszew

Post autor: memek29 » 08 lut 2017, 20:51

jakubczyk_7 pisze:Silnik,kanał 32.
ok ale konkretniej jeśli można bo aż taki dobry w te klocki nie jestem:)
co po kolei robić silnik,kanał 32 i co?

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 08 lut 2017, 21:15

Jak robić logi to można sobie przeczytać na tym forum,jest tego sporo. Odpalasz vaga potem select potem engine potem means block potem wpisujesz 032 i klikasz go . Masz tam podane wartości korekt.

memek29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 19 sie 2015, 22:35
Lokalizacja: Wieliszew

Post autor: memek29 » 10 lut 2017, 21:16

umiem robić logi tylko których bloków? żeby ocenić mniej więcej co może być?

kolczyk21002100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: stargard szcz

Post autor: kolczyk21002100 » 11 lut 2017, 11:33

bloki 002, 032, 033 i sprawdzasz kanał 002 masz przepływkę, a 032 i 033 to korekty sond

memek29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 19 sie 2015, 22:35
Lokalizacja: Wieliszew

Post autor: memek29 » 11 lut 2017, 15:37

no i mam logi coś pomotałem ale myślę że da się odczytać
http://vaglog.pl/log-002_032_033_L4n6e.html
http://vaglog.pl/log-002_032_033_QCWCd.html
http://vaglog.pl/log-002_032_033_u3MLLm.html
http://vaglog.pl/log-002_032_033_NLOC37R.html

błędy przed i po logach:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 3B0 907 552 BK
Component and/or Version: 2.4L V6/5V 0002
Software Coding: 11582
Work Shop Code: WSC 65535
Additional Info: WAUZZZ4B43N047971 AUZ5Z0B9107200
9 Znalezione:
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent
17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S2: Open Circuit
P1122 - 35-10 - - - Intermittent

PO LOGACH



VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 3B0 907 552 BK
Component and/or Version: 2.4L V6/5V 0002
Software Coding: 11582
Work Shop Code: WSC 65535
Additional Info: WAUZZZ4B43N047971 AUZ5Z0B9107200
2 Znalezione:
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -

kolczyk21002100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: stargard szcz

Post autor: kolczyk21002100 » 12 lut 2017, 10:46

robiłeś logi na gazie czy na benzynie, widzę że przed skasowaniem błędów miałes za bogatą mieszankę i to była wina szarpania, czy zrobiłeś tak jak wcześniej koledzy pisali, zakręciłeś gaz i skasowałeś korekty, pojeździłeś chociaż ze 40/30 km aby ustawiły sie korekty. Musisz zrobić tak, kasujesz błędy z kom. zakręcasz gaz i jeździsz tak jak napisałem i obserwujesz zachowanie autka, jak szarpie nadal to odczytujemy błędy z kom, i one nam prawdę powiedzą co sie dzieje, jeśli nie ma błędów to sprawdź czy świece nie pływają w oleju. a logi dynamiczne robiłeś na trzecim biegu?

[ Dodano: 2017-02-12, 10:46 ]
moim skromnym zdaniem to wina gazu

memek29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 19 sie 2015, 22:35
Lokalizacja: Wieliszew

Post autor: memek29 » 12 lut 2017, 13:44

Tak na 3. ten 1log jest tak zrobiony a reszta chciałem zapisać moment szarpnięcia i przyśpieszałem i chamowałem kilka razy dla tego tak wyglądają.. na gazie,potem pojeżdże na pb i zrobię logi tak jak piszesz.

kolczyk21002100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: stargard szcz

Post autor: kolczyk21002100 » 12 lut 2017, 21:44

zrób tez statyczne czyli na postoju

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 13 lut 2017, 06:35

Też sądzę ze to wina źle wyregulowanego gazu. Oprócz tego masz wywaloną sondę za katem od strony kierowcy ale to nie powinno spowodować aż takiego przelania silnika i na pewno nie na obu bankach.

memek29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 19 sie 2015, 22:35
Lokalizacja: Wieliszew

Post autor: memek29 » 13 lut 2017, 14:52

Logi zrobione:

-Statyczne PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_aP5Evzn.html
-Dynamiczne PB http://vaglog.pl/log-002_032_033_TjWYH.html

Odkręciłem butlę przejechałem z 10km i zrobiłem na lpg:

-Statyczne LPG http://vaglog.pl/log-002_032_033_sQUu3n.html
-Dynamiczne LPG http://vaglog.pl/log-002_032_033_9nPD1G.html

Błędy przed:17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
17530 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S2: Open Circuit
P1122 - 35-10 - - - Intermittent
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -
I błędy po logach:
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-00 - -
16544 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: No Activity
P0160 - 35-00 - -

Też mi się wydae że te błedy sond nie mają wpływu na spalanie i szarpanie tylko na sprawność katalizatorów chyba.

Ps:jak robiłem dynamiczne to na początku szarpało tak do ok 2000tys/obr a dalej normalnie przyśpieszał.

kolczyk21002100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: stargard szcz

Post autor: kolczyk21002100 » 13 lut 2017, 19:18

gaz masz do regulacji, w logach na lpg widać jak ci wali na -18 itp, do gazownika niech ci gaz sprawdzi, masz za bogato, to jest wina szarpania, zapamiętuje ci dawki i pb też żle chodzi, ewidentnie widać że to wina gazu. Powodzenia z walką u gaziarza. Pozdrawiam :) <okok> <okok>

[ Dodano: 2017-02-13, 19:18 ]
daj znać, jak wyszło

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga