Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi a6 audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
VWonline.pl Ubezpieczenie Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[ ALG 2.8 193 KM] Wyciek Oleju 2,8 30V  
Autor Wiadomość
yooo25 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 54
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2012-01-29, 16:29   [ ALG 2.8 193 KM] Wyciek Oleju 2,8 30V

Witam
auto stało od piątku pod domem.
Dziś wyjeżdżam widzę że nie ma ładowania, wspomaganie nie bangla.
Otwieram maskę a tam na maksa oleju. Pasek zalany (wielorakowy stoi w miejscu, wiec już wiem czemu nie ma ładowania i czemu wspomaganie nie działa).
Na wentylatorze też trochę oleju i rozbryzgał po całej komorze.
Wjechałem autem na swoje miejsce i widzę że się lekka kałuża pod nim robi.
Stan oleju w silniku spadł z max na min ale to wiadomo bo jednak olej się wylał.
I teraz pytanie skąd to może tak lać.
Czy możliwe że mam odmy (możliwe żeby w nich coś zamarzło) zatkane i stąd taki cyrk.
Z tego co dobrze pamiętam to na wałkach mam nowe gumy wiec to raczej nie wchodzi w grę.
Napinacze z tyłu tez robiłem.
Wiem ze przez neta auta nie naprawie ale z tymi odmami jak sprawa wygląda w ACK, czy jak będą zapchane to wywali faktycznie gdzieś olej.

Kurde 1 mrozy i się zaczęło.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
marek [a6] 
Natręt



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Pomógł: 53 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 579
Skąd: nysa
Wysłany: 2012-01-29, 17:25   

witam. najlepiej jak wszystko w miarę dokładnie powycierasz i wtedy zlokalizujesz wyciek na 100% . w takie temperatury odpalaj samochód co dzie? chociaż na chwile . żeby tyle oleju wyleciało musi być jakieś uszkodzenie mechaniczne . pozdro
_________________
tylko quatrro !! !
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
yooo25 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 54
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2012-01-31, 14:17   

Wypchało uszczelniacz na wale ;/

ale czemu to jest pytanie

stary był strasznie twardy
 
 
marek [a6] 
Natręt



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Pomógł: 53 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 579
Skąd: nysa
Wysłany: 2012-01-31, 17:15   

witam. wytworzyło się duże ciśnienie w skrzyni korbowej i poszło no i ''stary był strasznie twardy'' tez jest jakimś powodem . z której strony wypchało ? . pozdro
_________________
tylko quatrro !! !
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
yooo25 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 54
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2012-01-31, 18:51   

marek [a6] napisał/a:
witam. wytworzyło się duże ciśnienie w skrzyni korbowej i poszło no i ''stary był strasznie twardy'' tez jest jakimś powodem . z której strony wypchało ? . pozdro
przód :) odmy wszystkie wydmuchałem :)
 
 
p@ablo 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ACK
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 15
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-02-01, 11:06   

Mój dzisiaj mechanik rozebrał i jest dokładnie to samo. Niestety mróz zrobił swoje.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
yooo25 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 54
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 2012-02-01, 21:51   

p@ablo napisał/a:
Mój dzisiaj mechanik rozebrał i jest dokładnie to samo. Niestety mróz zrobił swoje.
a odmy sprawdzałeś ?
tez ten uszczelniacz miałeś na maxa twardy ?
 
 
matelek 
Natręt


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 646
Skąd: myszków
Wysłany: 2012-02-02, 11:10   

no niesttety mroz to morderca ;/
wczoraj w nocy bylo -32 Stopnie, rozwalilo mi oring od podgrzewacza przy filtrze oleju
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
p@ablo 
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ACK
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 15
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-02-02, 11:30   

yooo25 napisał/a:
p@ablo napisał/a:
Mój dzisiaj mechanik rozebrał i jest dokładnie to samo. Niestety mróz zrobił swoje.
a odmy sprawdzałeś ?
tez ten uszczelniacz miałeś na maxa twardy ?


Odmy sprawdzałem w lecie - było wszystko OK. Nie wiem jak ten uszczelniacz, bo jeszcze nie odebrałem samochodu - może dzisiaj będzie gotowy. Usterka niewielka ale roboty 2 dni i jeszcze muszę gdzieś spód umyć bo jest cały w w oleju (niestety usterkę zauważyłem dopiero po 2 dniach :| ).
 
 
Kaszeszczuk 
Nawiedzacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Wiek: 29
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 393
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2012-02-04, 12:34   

Tak, mrozy są straszne. U mnie też zaczęło śmierdzieć olejem, więc pewnie znów gdzieś uszczelkę wydmuchało. W takich warunkach sprawdzenie odm niemożliwe ( w lato były sprawdzane).
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: