[A6 C5 2.4 quattro] Mój czarny sedan w manualu.
[A6 C5 2.4 quattro] Mój czarny sedan w manualu.
Siemanko. Po 1.5 roku użytkowania mojej Audiki, przedstawiam ją Wam. Wcześniej miałem A4 z 1995 roku, srebrną z silnikiem 1.8 w manualu i sedanie, ale przyszedł czas zmienić na coś większego, a ze Audiki zawsze mi się podobały to kupiłem A6.
W planach była A6 z 2.8 pod maską, koniecznie quattro i manual, ale po poszukiwaniach odpusciłem 2.8 bo nie mogłem nic znalesć nic w dobrym stanie. Tak natrafiłem na 2.4 ale rónież z quattro i manualem, i tak już zostało.
Sporo w aucie od chwili zakupu zrobiłem, bo pewne detale mnie poprostu wkurzały i poprzedni włąsciciel na pierdoły przymknął oko. Zrobione/ wymienione między innymi:
- kompletne sprzęgło Sachs
- rozrząd kompletny
- oleje filtry to normalka (łącznie ze skrzynią - odradzam mobila 75W90)
- heble przód tarcze klocki ATE ( od razu mówię ODRADZAM!!!) Wymienione ponownie na ATE PoWER DISC
- świece, przewody, cewka.
- wszystkie podciśnienia
- niektóre wahacze
- itd itp.
Do zrobienia:
- heble tył (klocki na pewno frodo, a tarcze cały czas myślę.) ZROBIONE!!
- powoli chyba czasm na amorki chociaż na tyle były wymieniane SACHSY ale po 3 latach nie wiele z nich zostało...nie wiem czemu, wadliwe?
- mikrostyk w drzwiach kierowcy (czekam na cieplejsze dni) ZROBIONE!!
- skrócenie ko?cówek tył, bo za bardzo wystają i mnie delikatnie wpieniają. ZROBIONE!!
- zlikwidowanie wycia w zbiorniku paliwa, ale nie mam pojęcia jak się za to wziać. Od razu mówię że to nie pompka wyje.
Trochę danych technicznych.
Silnik: 2.4 benzynka + gaz
Napęd: QUATTRO
Skrzynia: manual
Zawias: fabrycznie obniżone komfortowe 1BE
Hamulce: seria
Wyposażenie:
Standardu nie bede opisywał, bo każdy zna.
Z ciekawszych rzeczy to na pokładzie mam powiedzmy pakiet S-line albo coś w tym stylu, ponieważ są :
- sportowe kubełkowe fotele - rewelacja
- inna gałka zmiany biegów
- kierownica trójramienna S
- no i zawias 1BE
- nagłośnienie BOSE
- ksenon - niestety hid-y ale są i dają rade;) spryski by się przydały.
Teraz mody jakie zostały wykonane.
Zmieniona gazownia, bo na poprzedniej nie dało się jeździć. SIedzi teraz STAG 300+, MJ, i reduktor KME GOLD.
- przciemnione szyby
- chromowane ramki na zegary
- lusterka chrom
- tylnie lampy IN-PRO
- alu od S6 235/40/18 ori.
- radio Apline CDA 9881 Ri + Skrzynia clarion + wzmaciacz blaupunkt. Wszystko spięte razem z BOSE.
- polerka halogenów, bo były w opłakanym stanie. Poobijane od kamieni itd.teraz jest super, i nawet świecą:P
Plany:
- dokładki w kolor
- moze czarna skórka?? Jeszcze zobaczymy.
A teraz fotki:)
W planach była A6 z 2.8 pod maską, koniecznie quattro i manual, ale po poszukiwaniach odpusciłem 2.8 bo nie mogłem nic znalesć nic w dobrym stanie. Tak natrafiłem na 2.4 ale rónież z quattro i manualem, i tak już zostało.
Sporo w aucie od chwili zakupu zrobiłem, bo pewne detale mnie poprostu wkurzały i poprzedni włąsciciel na pierdoły przymknął oko. Zrobione/ wymienione między innymi:
- kompletne sprzęgło Sachs
- rozrząd kompletny
- oleje filtry to normalka (łącznie ze skrzynią - odradzam mobila 75W90)
- heble przód tarcze klocki ATE ( od razu mówię ODRADZAM!!!) Wymienione ponownie na ATE PoWER DISC
- świece, przewody, cewka.
- wszystkie podciśnienia
- niektóre wahacze
- itd itp.
Do zrobienia:
- heble tył (klocki na pewno frodo, a tarcze cały czas myślę.) ZROBIONE!!
- powoli chyba czasm na amorki chociaż na tyle były wymieniane SACHSY ale po 3 latach nie wiele z nich zostało...nie wiem czemu, wadliwe?
- mikrostyk w drzwiach kierowcy (czekam na cieplejsze dni) ZROBIONE!!
- skrócenie ko?cówek tył, bo za bardzo wystają i mnie delikatnie wpieniają. ZROBIONE!!
- zlikwidowanie wycia w zbiorniku paliwa, ale nie mam pojęcia jak się za to wziać. Od razu mówię że to nie pompka wyje.
Trochę danych technicznych.
Silnik: 2.4 benzynka + gaz
Napęd: QUATTRO
Skrzynia: manual
Zawias: fabrycznie obniżone komfortowe 1BE
Hamulce: seria
Wyposażenie:
Standardu nie bede opisywał, bo każdy zna.
Z ciekawszych rzeczy to na pokładzie mam powiedzmy pakiet S-line albo coś w tym stylu, ponieważ są :
- sportowe kubełkowe fotele - rewelacja
- inna gałka zmiany biegów
- kierownica trójramienna S
- no i zawias 1BE
- nagłośnienie BOSE
- ksenon - niestety hid-y ale są i dają rade;) spryski by się przydały.
Teraz mody jakie zostały wykonane.
Zmieniona gazownia, bo na poprzedniej nie dało się jeździć. SIedzi teraz STAG 300+, MJ, i reduktor KME GOLD.
- przciemnione szyby
- chromowane ramki na zegary
- lusterka chrom
- tylnie lampy IN-PRO
- alu od S6 235/40/18 ori.
- radio Apline CDA 9881 Ri + Skrzynia clarion + wzmaciacz blaupunkt. Wszystko spięte razem z BOSE.
- polerka halogenów, bo były w opłakanym stanie. Poobijane od kamieni itd.teraz jest super, i nawet świecą:P
Plany:
- dokładki w kolor
- moze czarna skórka?? Jeszcze zobaczymy.
A teraz fotki:)
Ostatnio zmieniony 13 lip 2015, 12:20 przez Fontesen, łącznie zmieniany 9 razy.
Tzn na zdjęciach tutaj jest ok. ALe modyfikowałem wydech, bo wycinałem katy i teraz jeszcze z 1cm wystają i mnie drażnią. Ale zajmę się tym jak, będe wymieniał środkowy, bo mechanik mi mówił, że już się zaczyna sypać - fakt delikatnie popuszcza. Także w swoim czasie wszystko bedzie zrobione na tip top.Dionizy pisze:Witam autko bardzo ładne widac trafiło w dobre ręce Koncówki wydechow jak dla mnie wygladaja super nie ma co zmieniac Ale jak uwazasz Felgi piekne ja własnie załuje ze na 18" się nie skusiłem inaczej sie furka prezętuje
Pozdrawiam
Co do planów to myślałem jeszze nad wydechem z kwasiaka, ale nie wiem jak to zrobić, na jakich podzespołach, średnicach itd, żeby nie narobić więcej szkód niż to warte.
No i brakuje mi pełnego fis-a a nie wiem jak to ugryść. Ech...
Fotki z lata, ale jak umyję auto, to wstawięc coś z setupu zimowego:)
Autko super, sam takiego szukam tzn. quattro + V6 Tak z ciekawości zapytam jeszcze bo nigdzie nie mogę doczytać -> który rok?
Edit:
A faktycznie tam nie zerknąłem :P
Edit:
A faktycznie tam nie zerknąłem :P
Ostatnio zmieniony 22 sty 2012, 19:12 przez jarek1, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga