[a6 2.8 q] problem z odpalaniem na cieplo
[a6 2.8 q] problem z odpalaniem na cieplo
Witam,mam problem z odpaleniem na cieplo,zmienilem juz czojnik teperaturyi nadal ten sam ploblem.Prosze o pomoc.A i jeszcze jedno komputer nie pokazuje zadnego bledu.Gdzie szukac przyczyny zmienilem juz(swiece,filtr powietsza,przewody cisnieniowe)i nic zadnej poprawy
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
Czujniki temp silnika .... to nie wiele mówi
bo sa dwa jeden na zegary co daje drugi na ecu silnika..
filtr nie powinien kosztowac wiecej jak 50 zl a gdzie jest w 2.8 nie wiem..... musial byś poszukać u mnie jest po lewej stronie obok filtra powietrza.
nagraj filmik jak dlugo musisz odpalac. i wrzuc linka.
bo sa dwa jeden na zegary co daje drugi na ecu silnika..
filtr nie powinien kosztowac wiecej jak 50 zl a gdzie jest w 2.8 nie wiem..... musial byś poszukać u mnie jest po lewej stronie obok filtra powietrza.
nagraj filmik jak dlugo musisz odpalac. i wrzuc linka.
Forum https://a8team.pl
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
poodpinaj czujniki przy przepustnicy itd. i sproboj jeszcze raz. powienien sie wlaczyc tryb awaryjny i daj znac co sie porobilo?
Forum https://a8team.pl
Witajcie. Mam podobny problem tylko w wersji silnika 2.4. Przy ciepłym silniku jest taki sam objaw jak kolega opisał, dodatkowa zamula gdy wchodzi na obroty. Po podłączeniu do komputera nie ma żadnych błędów.
Wymieniłem już czujnik położenia walka rozrządu,który był już trafiony i myślałem ze pozbyłem się problemu, wcześniej po diagnostyce przed wymiana czujnika w.roz wyświetlało sondy, później wtryski. Po wymianie czujnika walka nie ma błędów a problem pozostał. Sugerują mi przepływomierz , ale sam już nie wiem co mam o tym myśleć.
Wymieniłem już czujnik położenia walka rozrządu,który był już trafiony i myślałem ze pozbyłem się problemu, wcześniej po diagnostyce przed wymiana czujnika w.roz wyświetlało sondy, później wtryski. Po wymianie czujnika walka nie ma błędów a problem pozostał. Sugerują mi przepływomierz , ale sam już nie wiem co mam o tym myśleć.
- daniel508
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 05 kwie 2008, 13:41
- Lokalizacja: Siedlce/Tamworth
Do kolegi Sagi76
sprawdz czujnik temperatury, moze podawac zle wartosci i zalewać Ci świece, jak tak miałem, wymieniłem i pomogło.
Tu masz link do podobnego tematu, gdzie masz odpowiedź gdzie zanaleść czujnik i jego zdjęcie: viewtopic.php?t=751
sprawdz czujnik temperatury, moze podawac zle wartosci i zalewać Ci świece, jak tak miałem, wymieniłem i pomogło.
Tu masz link do podobnego tematu, gdzie masz odpowiedź gdzie zanaleść czujnik i jego zdjęcie: viewtopic.php?t=751
Srebna strzała
Witam.
Problem jak był tak jest. Błędów nie ma żadnych. Sprawdzałem już w kilku warsztatach i diagnostyka nic nie wykryła. Problem znika tak samo szybko jak się pojawia. Prowadzę teraz obserwacje przy jakich warunkach atmosferycznych i temperaturze ten problem się pojawia. Jest kilka sugestii ale o tym napisze jak już będę miał jakieś konkretne argumenty.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Problem jak był tak jest. Błędów nie ma żadnych. Sprawdzałem już w kilku warsztatach i diagnostyka nic nie wykryła. Problem znika tak samo szybko jak się pojawia. Prowadzę teraz obserwacje przy jakich warunkach atmosferycznych i temperaturze ten problem się pojawia. Jest kilka sugestii ale o tym napisze jak już będę miał jakieś konkretne argumenty.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Witam ponownie. Nie uwierzycie w czym był problem. Dla mnie to był szok. Tak jak wspomniałem , komputer nie wykazywał błędów, a problem pojawiał się przy temperaturze powietrza powyżej 10 stopni C. Jak sie okazało wina leży po stronie przepustnicy , która była tak potwornie brudna od oleju z odpowietrznika skrzyni korbowej. Nagar który tam się zebrał blokował przepustnice i stad moje problemy. Problem został usunięty. Dziękuje za sugestie z waszej strony, naprowadziło mnie to i zmusiło do przeglądu wszystkich podzespołów i dzięki temu wyeliminowałem kilka drobnych usterek. Teraz mogę cieszyć się pela mocą i kultura pracy mojego silnika . Dziękuje
[ Dodano: 2008-11-26, 21:14 ]
Witam.
Mario chyba masz racje. problem znowu się pojawił. Szlag mnie trafia, a było już tak fajnie . Jutro jadę po czujnik. Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-11-26, 21:14 ]
Witam.
Mario chyba masz racje. problem znowu się pojawił. Szlag mnie trafia, a było już tak fajnie . Jutro jadę po czujnik. Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Też miałem problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Winny był zawór odpowietrzający zbiornik paliwa.
Nie mogłem w to uwierzyć, ale jednak to był strzał w dziesiątkę. Mechanik potwierdził że zawór coś działa nie teges.
Na allegro za używany dałem 30 pln, nowy Boscha ponad 200.
Wymienia się go 5 minut. Znajduje się koło silnika.
Jak masz jakieś pytanie, pytaj.
Winny był zawór odpowietrzający zbiornik paliwa.
Nie mogłem w to uwierzyć, ale jednak to był strzał w dziesiątkę. Mechanik potwierdził że zawór coś działa nie teges.
Na allegro za używany dałem 30 pln, nowy Boscha ponad 200.
Wymienia się go 5 minut. Znajduje się koło silnika.
Jak masz jakieś pytanie, pytaj.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga