[ AFB 2.5 150 KM] Pękł wałek rozrzadu.
[ AFB 2.5 150 KM] Pękł wałek rozrzadu.
Drodzy Koledzy proszę o pomoc w podjęciu decyzji, mianowicie co lepiej wymienić komplet wałków rozrządu nowych plus hydraulika, czy kupić kompletne głowice z nieprzetartymi wałkami. Pytanie zadaję dla tego gdyż są różne opinie jedna to taka że jak wymienię na nowe wałki to silnik już nigdy nie będzie dobrze chodził, a ta druga opinia to jak głowica pracuje z wałkami to jest wszystko odpowiednio dotarte i nie ma problemu. Proszę o rzetelną podpowiedz bo koszt jednego i drugiego jest podobny.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
76042zubzyk, IMO jest troche problem, bo piszesz
Wybierz ta w która wierzysz bardziej
ale jednoczesnie podajesz informacje które raczej rzetelnymi nie są76042zubzyk pisze:Proszę o rzetelną podpowiedz
Moim zdaniem jedna i druga opinia to sa takie z serii : "jedna baba drugiej babie..."76042zubzyk pisze:są różne opinie jedna to taka że jak wymienię na nowe wałki to silnik już nigdy nie będzie dobrze chodził, a ta druga opinia to jak głowica pracuje z wałkami to jest wszystko odpowiednio dotarte i nie ma problemu
Wybierz ta w która wierzysz bardziej
Części samochodowe online - Motostacja pl
Kolego RomanS jeżeli pytasz w co wierzę to w nowe części i w tym kierunku się skłaniam lecz myślałem że Koledzy bardziej doświadczeni z forum pomogą mi podjąć ostateczną decyzję, a jak człowiek ma wydać większą sumę na naprawę to chciałby być pewny swojego wyboru, te opinie które podałem usłyszałem w dwóch różnych warsztatach i wtedy dostałem małpiego rozumu bo do jutra muszę podjąć decyzję.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
76042zubzyk, wierz mi, że wydałem w swoim czasie niemałe pieniądze po tym jak kupiłem auto z zajechanymi wałkami (wiedziałem o tym przed zakupem).
Chodzi mi po prostu o to, ze obie wersje które podałeś są technicznie niczym nie uzasadnione, więc trudno spsród nich dokonywać sensownego wyboru i sie pod tym z czystym sumieniem podpisac. Nie będe tego robił Koledze z forum, nikomu innemu zresztą też nie.
Remontując swoje wiesz co włożysz, montując uzywkę w dobrym stanie nigdy nie bedziesz wiedział ile jeszcze ten dobry stan potrwa ?
Chodzi mi po prostu o to, ze obie wersje które podałeś są technicznie niczym nie uzasadnione, więc trudno spsród nich dokonywać sensownego wyboru i sie pod tym z czystym sumieniem podpisac. Nie będe tego robił Koledze z forum, nikomu innemu zresztą też nie.
Remontując swoje wiesz co włożysz, montując uzywkę w dobrym stanie nigdy nie bedziesz wiedział ile jeszcze ten dobry stan potrwa ?
Części samochodowe online - Motostacja pl
Kolego RomanS bardzo ci dziękuję za odpowiedz, twoja ostatnia wypowiedz jest jasna i czytelna wiem teraz jaka drogą iść. Mam jeszcze jedno pytanie oprócz nowych wałków co jeszcze muszę wymienić, bo rozumiem że z wałkami zawsze trzeba wymienić hydraulikę, czy jeszcze coś jest na co muszę zwrócić uwagę przy remoncie.
Dzięki, dzwoniłem dzisiaj do gościa z allegro to mi powiedział że nie ma różnicy a ten z literką jest po prostu nowszy.
pawelk600 pisałeś wczoraj że mam jeszcze wymienić zaworki zwrotne układu olejowego i membrane, tylko że nic takiego na allegro nie mogę znaleźć, gdzie tego szukać czy tylko serwis takie coś posiada.
pawelk600 pisałeś wczoraj że mam jeszcze wymienić zaworki zwrotne układu olejowego i membrane, tylko że nic takiego na allegro nie mogę znaleźć, gdzie tego szukać czy tylko serwis takie coś posiada.
Tu nie chodzi o to kogo posłucham tylko o to żeby kupić odpowiednią część i nie dać się naciągnąć złodziejaszką z allegro, dlatego często korzystam z pomocy bardziej doświadczonych Kolegów z forum. Bardzo ci dziękuję pawelk600 za pomoc, zakupy na allegro zrobione, w poniedziałek zadzwonię do ASO po zaworki. Mam jeszcze pytanie o koszt takich zaworków ile one mogą kosztować bo i tak już jestem przerażony kosztami <szok> .
Czy ktoś może się wypowiedzieć co do zamiany domy?
Są dwa rodzaje i "nowa" (ta cała plastikowa) pasuje doskonale w miejsce "starej" (tej z sitkiem). Dlaczego niby nie można by ich zamienić? Stara jest do bani i potrafi się zapchać prawie natychmiast po wymianie. Znam to z autopsji.
Są dwa rodzaje i "nowa" (ta cała plastikowa) pasuje doskonale w miejsce "starej" (tej z sitkiem). Dlaczego niby nie można by ich zamienić? Stara jest do bani i potrafi się zapchać prawie natychmiast po wymianie. Znam to z autopsji.
V6 2,5TDI 1998r tiptronic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
greg25
jest cholernie intrygujace to co napisales (w pozytywnym sensie!) - czy mozesz podac czym mialoby byc 'to inne', co nalezaloby wymienic, aby nowszy typ odmy pasowal do 'starszych' grzechotnikow (AFB, i wiekszosc AKN)greg25 pisze:Nie można zamieniać odmy. jak masz stary typ, zakładasz stary. Tutaj nie ma dowolności w upgreade'owaniu wybranych elementów, bez wymiany innych.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga