Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] Pękł wałek rozrzadu.

Silniki wysokoprężne
76042zubzyk

[ AFB 2.5 150 KM] Pękł wałek rozrzadu.

Post autor: 76042zubzyk » 15 gru 2011, 16:38

Drodzy Koledzy proszę o pomoc w podjęciu decyzji, mianowicie co lepiej wymienić komplet wałków rozrządu nowych plus hydraulika, czy kupić kompletne głowice z nieprzetartymi wałkami. Pytanie zadaję dla tego gdyż są różne opinie jedna to taka że jak wymienię na nowe wałki to silnik już nigdy nie będzie dobrze chodził, a ta druga opinia to jak głowica pracuje z wałkami to jest wszystko odpowiednio dotarte i nie ma problemu. Proszę o rzetelną podpowiedz bo koszt jednego i drugiego jest podobny.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 15 gru 2011, 18:23

zmieniaj słupek silnika na BAU/BDG/BDH. Poszukaj na forum jest tego duzo . A koszty sprawdzisz sobie na allegro.

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 15 gru 2011, 18:57

Kolego Cin nie bardzo rozumiem co ma twoja odpowiedz wspólnego z moim pytaniem.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 15 gru 2011, 19:47

Pytałes co najlepiej zrobic. To napisałem.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 15 gru 2011, 20:43

76042zubzyk, IMO jest troche problem, bo piszesz
76042zubzyk pisze:Proszę o rzetelną podpowiedz
ale jednoczesnie podajesz informacje które raczej rzetelnymi nie są
76042zubzyk pisze:są różne opinie jedna to taka że jak wymienię na nowe wałki to silnik już nigdy nie będzie dobrze chodził, a ta druga opinia to jak głowica pracuje z wałkami to jest wszystko odpowiednio dotarte i nie ma problemu
Moim zdaniem jedna i druga opinia to sa takie z serii : "jedna baba drugiej babie..."

Wybierz ta w która wierzysz bardziej <okok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 15 gru 2011, 20:53

Kolego RomanS jeżeli pytasz w co wierzę to w nowe części i w tym kierunku się skłaniam lecz myślałem że Koledzy bardziej doświadczeni z forum pomogą mi podjąć ostateczną decyzję, a jak człowiek ma wydać większą sumę na naprawę to chciałby być pewny swojego wyboru, te opinie które podałem usłyszałem w dwóch różnych warsztatach i wtedy dostałem małpiego rozumu bo do jutra muszę podjąć decyzję.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 15 gru 2011, 21:11

76042zubzyk, wierz mi, że wydałem w swoim czasie niemałe pieniądze po tym jak kupiłem auto z zajechanymi wałkami (wiedziałem o tym przed zakupem).

Chodzi mi po prostu o to, ze obie wersje które podałeś są technicznie niczym nie uzasadnione, więc trudno spsród nich dokonywać sensownego wyboru i sie pod tym z czystym sumieniem podpisac. Nie będe tego robił Koledze z forum, nikomu innemu zresztą też nie.
Remontując swoje wiesz co włożysz, montując uzywkę w dobrym stanie nigdy nie bedziesz wiedział ile jeszcze ten dobry stan potrwa ?
Części samochodowe online - Motostacja pl

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 15 gru 2011, 21:24

Kolego RomanS bardzo ci dziękuję za odpowiedz, twoja ostatnia wypowiedz jest jasna i czytelna wiem teraz jaka drogą iść. Mam jeszcze jedno pytanie oprócz nowych wałków co jeszcze muszę wymienić, bo rozumiem że z wałkami zawsze trzeba wymienić hydraulikę, czy jeszcze coś jest na co muszę zwrócić uwagę przy remoncie.

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 15 gru 2011, 21:33

pawelk600

Gdzie znajdują się zaworki zwrotne układu olejowego.

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 16 gru 2011, 20:05

Koledzy dzisiaj kupiłem nowe wałki, chciałem kupić na allegro odme ale są dwa typy czy to nie ma znaczenia którą kupię, proszę o podpowiedz. :(

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 16 gru 2011, 21:17

Dzięki, dzwoniłem dzisiaj do gościa z allegro to mi powiedział że nie ma różnicy a ten z literką jest po prostu nowszy.
pawelk600 pisałeś wczoraj że mam jeszcze wymienić zaworki zwrotne układu olejowego i membrane, tylko że nic takiego na allegro nie mogę znaleźć, gdzie tego szukać czy tylko serwis takie coś posiada. :)

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 17 gru 2011, 16:13

Tu nie chodzi o to kogo posłucham tylko o to żeby kupić odpowiednią część i nie dać się naciągnąć złodziejaszką z allegro, dlatego często korzystam z pomocy bardziej doświadczonych Kolegów z forum. Bardzo ci dziękuję pawelk600 za pomoc, zakupy na allegro zrobione, w poniedziałek zadzwonię do ASO po zaworki. Mam jeszcze pytanie o koszt takich zaworków ile one mogą kosztować bo i tak już jestem przerażony kosztami <szok> .

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 17 gru 2011, 16:27

zaworki zwrotne cena 100zl za sztuke czyli 200zl plus membrana nie pamietam ale tez cos kolo tego

kkominek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 23 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kkominek » 17 gru 2011, 21:54

Czy ktoś może się wypowiedzieć co do zamiany domy?
Są dwa rodzaje i "nowa" (ta cała plastikowa) pasuje doskonale w miejsce "starej" (tej z sitkiem). Dlaczego niby nie można by ich zamienić? Stara jest do bani i potrafi się zapchać prawie natychmiast po wymianie. Znam to z autopsji.
V6 2,5TDI 1998r tiptronic

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 18 gru 2011, 02:02

greg25
greg25 pisze:Nie można zamieniać odmy. jak masz stary typ, zakładasz stary. Tutaj nie ma dowolności w upgreade'owaniu wybranych elementów, bez wymiany innych.
jest cholernie intrygujace to co napisales (w pozytywnym sensie!) - czy mozesz podac czym mialoby byc 'to inne', co nalezaloby wymienic, aby nowszy typ odmy pasowal do 'starszych' grzechotnikow (AFB, i wiekszosc AKN) ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga