Witam
Ostatnio mechanik w moim aucie wymieniał po obu stronach zewnętrzne osłony przegubów i nie obeszło się bez zdemontowania drążka kierowniczego ze zwrotnicy i wahaczy i tu z wahaczami był ogromny problem bo nie chciały wyjść ze zwrotnicy oczywiście śruba 1 do wyjęcia, w ruch poszedł najpierw pistolet udarowy i mały młotek ale nie dało się wyciągnąć tej śruby z łbem sześciokątnym M10X100 trzeba było obciąć główkę śruby i przepchnąć ją w drugą stronę i tu do akcji wkroczył duuży młotek,było kilka mocnych uderzeń ze zbiciem wahaczy było tak samo tez duży młotek ale to była katastrofa i teraz martwię się czy zwrotnica nie uległa uszkodzeniu czy od tych uderzeń młotkiem nie wykrzywiła się,pęknięć nie zauważyłem, od pręta którym zbijało się wahacze w środku w otworach powstały wcięcia trzeba było pilnikiem to zrównać i teraz ciekawe czy z czasem nie powstaną jakie luzy oczywiście nie obejdzie się bez ustawienia zbieżności kół i kierownicy a z tą zwrotnicą sam nie wiem jak by nie było to aluminium jest, co myślicie o tym co napisałem?
[ A6 C5] Problem przy wymianie zewnętrznej osłony przegubu
slavi30, Witam co to za mechanik co rozbiera całe zawieszenie przy wymianie osłony przegubu poczytaj ten post i udziel mu lekcji a6-c5wymiana-oslony-przegubu-zewnetrzne ... t22874.htm teraz pozostaje czekać i obserwować czy przy okazji nie uszkodził dobrych wachaczy wszystko zależy jak mocno walił pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga