[ C6+LPG] jaka dobra instalacja do 2.4 v6 BDW
[ C6+LPG] jaka dobra instalacja do 2.4 v6 BDW
witam koledzy , szukalem ale nie znalazlem odpowiedzi wiec zakladam temat
tak jak wyzej chcialbym zamontowac LPG do swojej Audi jaka instalacje polecacie ?
dzis konkaktowalem sie z jednym gazownikiem i poleca mi instalacje STAG a podzespoly to :
-wtryski Hana,
-sterownik Stag 300-6 Isa lub Premium
-reduktor KME Gold
-f 8 Faro
co o tym myslicie ? ewentaulnie co proponujecie .. na forum duzo osob poleca instalacje Ladni omegas,ale niestety na podlasiu malo osob ja montuje
tak jak wyzej chcialbym zamontowac LPG do swojej Audi jaka instalacje polecacie ?
dzis konkaktowalem sie z jednym gazownikiem i poleca mi instalacje STAG a podzespoly to :
-wtryski Hana,
-sterownik Stag 300-6 Isa lub Premium
-reduktor KME Gold
-f 8 Faro
co o tym myslicie ? ewentaulnie co proponujecie .. na forum duzo osob poleca instalacje Ladni omegas,ale niestety na podlasiu malo osob ja montuje
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2012, 08:28 przez BO_RADEK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- karol24
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 85
- Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
- Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk
Potwierdzam, opisany przez Ciebie zestaw nie powinien przyspożyć Ci kłopotów. Sam mam sterownik staga i jestem z niego zadowolony. Mam takiego gazownika, że nie bije po rękach i sam mogę się wpinać do niego i ustawiać mapę. Soft jest do ściagnięcia ze strony Staga, a kabelków pełno na necie.
Zrobiłem już 10kkm na Lpg i jest ok.
Cewki wymieniłem na akcji w ASO, do tego świece platyna-iryd.
p.s.
Moja sugestia co to użytkowania tego silnika i jazdy na gazie, proponuje wymianę oleju co 10kkm, broń boziu longlife co 30kkm- ze względu na hydrauliczne napinacze łańcucha( dużo o tym na forum )
Zrobiłem już 10kkm na Lpg i jest ok.
Cewki wymieniłem na akcji w ASO, do tego świece platyna-iryd.
p.s.
Moja sugestia co to użytkowania tego silnika i jazdy na gazie, proponuje wymianę oleju co 10kkm, broń boziu longlife co 30kkm- ze względu na hydrauliczne napinacze łańcucha( dużo o tym na forum )
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Przy magicach statego typu rozgrzewanie nic nie dawalo.
Po za tym magici przynajmniej dotychczas potrzebowaly bardzo skracajaca dawke korekte od temp. gazu poniewaz na zimnym laly sporo za duzo.
Ciekawe jak u Ciebie zostala ona dostrojona ale bez testowania zimnego rozruchu i pierwszego przelaczenia na gaz tego sie nie sprawdzi.
Po za tym magici przynajmniej dotychczas potrzebowaly bardzo skracajaca dawke korekte od temp. gazu poniewaz na zimnym laly sporo za duzo.
Ciekawe jak u Ciebie zostala ona dostrojona ale bez testowania zimnego rozruchu i pierwszego przelaczenia na gaz tego sie nie sprawdzi.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- vrmaniak
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 lut 2011, 16:59
- Lokalizacja: Racibórz/Bełchatów
Arti007 wrzuć foty swojej instalki lpg, bedziemy mieli porównanie .
Rozwiń co byś jeszcze chciał grzebać przy tym wszystkim. Instalacja chodzi poprawnie auto nie szarpie, ciągnie do odcinki, z pedałem gazu w podłodze sonda jest na bogato, mapki ładnie pokryte.
A z reszty widgetów takich jak filtry, wtryski to za każdym razem robię przegląd przy wymianie oleju w aucie.
A umnie to wygląda tak :
KLIK
KLIK
KLIK
Ja mam jeszcze paska VR6 na gazie, biega na sterowniku stag 300, reduktor AC R01, i do tej pory nie było z nim problemów jakiś poważnych. Jedynie to że wymieniłem reduktor po 3 latach poprzedniej eksploatacji, przyszedł jego czas, a tak to samemu robię przeglądy, zerkam na mapkę, ewentualnie korekta i łogień dalej.Mam sporo obaw ponieważ nigdy nie miałem samochodu z lpg, jadę teraz w trasę to zobaczę jak się spisuje.
Marcel89 napisał/a:
obawiam się, że samo zerknięcie na mapkę i kalibracja to troszkę za mało żeby być pewnym, że wszystko jest na pewno ok
Rozwiń co byś jeszcze chciał grzebać przy tym wszystkim. Instalacja chodzi poprawnie auto nie szarpie, ciągnie do odcinki, z pedałem gazu w podłodze sonda jest na bogato, mapki ładnie pokryte.
A z reszty widgetów takich jak filtry, wtryski to za każdym razem robię przegląd przy wymianie oleju w aucie.
A umnie to wygląda tak :
KLIK
KLIK
KLIK
Ostatnio zmieniony 03 gru 2011, 19:10 przez vrmaniak, łącznie zmieniany 1 raz.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Całkiem ładnie to zrobione.
Nie jestem jednak do końca przekonany co do wiercenia dużo poniżej miejsca podania benzyny, a tylko dzięki temu dało się ładnie schować Hany dość głęboko.
No i drugie to sterownik na podszybiu, gdzie prędzej woda (deszcz) może się dostać niż pod maskę bo mamy gumową uszczelkę dookoła przedziału silnika.
Nie jestem jednak do końca przekonany co do wiercenia dużo poniżej miejsca podania benzyny, a tylko dzięki temu dało się ładnie schować Hany dość głęboko.
No i drugie to sterownik na podszybiu, gdzie prędzej woda (deszcz) może się dostać niż pod maskę bo mamy gumową uszczelkę dookoła przedziału silnika.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga