Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ C6+LPG] jaka dobra instalacja do 2.4 v6 BDW

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
BO_RADEK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 20 lis 2011, 09:26
Lokalizacja: Łomża

[ C6+LPG] jaka dobra instalacja do 2.4 v6 BDW

Post autor: BO_RADEK » 24 lis 2011, 18:28

witam koledzy , szukalem ale nie znalazlem odpowiedzi wiec zakladam temat :)

tak jak wyzej chcialbym zamontowac LPG do swojej Audi jaka instalacje polecacie ?

dzis konkaktowalem sie z jednym gazownikiem i poleca mi instalacje STAG a podzespoly to :

-wtryski Hana,
-sterownik Stag 300-6 Isa lub Premium
-reduktor KME Gold
-f 8 Faro

co o tym myslicie ? ewentaulnie co proponujecie .. na forum duzo osob poleca instalacje Ladni omegas,ale niestety na podlasiu malo osob ja montuje
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2012, 08:28 przez BO_RADEK, łącznie zmieniany 1 raz.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 24 lis 2011, 19:33

Bardzo dobry zestaw,
jeszcze do tego kumaty gazownik i będzie ok

Awatar użytkownika
karol24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk

Post autor: karol24 » 25 lis 2011, 17:30

Potwierdzam, opisany przez Ciebie zestaw nie powinien przyspożyć Ci kłopotów. Sam mam sterownik staga i jestem z niego zadowolony. Mam takiego gazownika, że nie bije po rękach i sam mogę się wpinać do niego i ustawiać mapę. Soft jest do ściagnięcia ze strony Staga, a kabelków pełno na necie.
Zrobiłem już 10kkm na Lpg i jest ok.
Cewki wymieniłem na akcji w ASO, do tego świece platyna-iryd.
p.s.
Moja sugestia co to użytkowania tego silnika i jazdy na gazie, proponuje wymianę oleju co 10kkm, broń boziu longlife co 30kkm- ze względu na hydrauliczne napinacze łańcucha( dużo o tym na forum ) ;)

Paluch85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 24 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paluch85 » 25 lis 2011, 20:50

A ja Ci proponuje zapłacić troche więcej i założyć instalke kompletna BRC.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 lis 2011, 21:46

To osłona silnika na bank będzie pocięta no i możliwość przełączania na benzynę bez wiedzy użytkownika w momentach gdy instalacja nie będzie wyrabiać.

Awatar użytkownika
karol24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk

Post autor: karol24 » 26 lis 2011, 09:35

Tak wygląda u mnie z pojedynczymi wtryskami, może być listwa z wtryskami wtedy większy kłopot ze schowaniem przewodów :>

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 lis 2011, 11:19

Trzeba bylo zalozyc sobie wtryskiwacze Hana.
Ciekawe jak beda zachowywac sie te magic jety szczegolnie w mrozne poranki.
Ciekawe czy masz nowe czy starego typu magici.
Jesli jest gladka powierzchnia chromowana wtryskiwacza to statego typu.

Awatar użytkownika
karol24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk

Post autor: karol24 » 26 lis 2011, 14:06

Mam już nowego typu. Co do zimy to nie wiem, ta będzie pierwsza. W tym nowym sofcie mam już włączone rozgrzewanie wtryskiwaczy, czyli chodzą już przed przełączeniem na gaz.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 lis 2011, 18:44

Przy magicach statego typu rozgrzewanie nic nie dawalo.
Po za tym magici przynajmniej dotychczas potrzebowaly bardzo skracajaca dawke korekte od temp. gazu poniewaz na zimnym laly sporo za duzo.
Ciekawe jak u Ciebie zostala ona dostrojona ale bez testowania zimnego rozruchu i pierwszego przelaczenia na gaz tego sie nie sprawdzi.

Awatar użytkownika
karol24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 02 sty 2011, 10:21
Lokalizacja: Legnica/dolnyśląsk

Post autor: karol24 » 26 lis 2011, 19:06

Przed świętami będe wymieniał filtry itd. Postaram się przyjrzeć wtryskom pod tym kątem. Dzięki za info, dobre rady zawsze mile widziane.

Jako laikowi wydawało mi się, że skoro przełącza na gaz przy 40 stopniach to bez róznicy czy jest zima czy lato...?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 lis 2011, 20:15

A jednak jest i to spora bo w lecie przy 40st reduktora wtryskiwacze będą dużo cieplejsze niż w zimie przy 40st reduktora i to właśnie magici były pod tym względem najgorsze bo sporo zmieniały swoją wydajność na zimnym, lały dużo więcej, ciekawe jakie są te nowe.

Awatar użytkownika
vrmaniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 21 lut 2011, 16:59
Lokalizacja: Racibórz/Bełchatów

Post autor: vrmaniak » 30 lis 2011, 18:37

Koledzy w mojej C6 własnie montuje się taki zestawik :

- stag 300-6 premium
- reduktor AC R01
- Wtryski Hana 2000
- wlew pod klapką paliwa
- Przełącznik LED 300/400 ( mozna go zobaczyć na odpowiedniej stronie )

Zobaczymy jak to będzie latać. <mysli>

Ps. W C6 jest 2.4 BDW anie V <mysli> jak w tytule tematu .

Arti007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 20 gru 2010, 21:34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arti007 » 02 gru 2011, 12:48

Ja także podjąłem decyzję i załozyłem we wtorek instalacją BRC Plug & Drive w firmie EnergyGaz.
Mam sporo obaw ponieważ nigdy nie miałem samochodu z lpg, jadę teraz w trasę to zobaczę jak się spisuje.

Awatar użytkownika
vrmaniak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 21 lut 2011, 16:59
Lokalizacja: Racibórz/Bełchatów

Post autor: vrmaniak » 02 gru 2011, 14:14

Arti007 wrzuć foty swojej instalki lpg, bedziemy mieli porównanie .
Mam sporo obaw ponieważ nigdy nie miałem samochodu z lpg, jadę teraz w trasę to zobaczę jak się spisuje.
Ja mam jeszcze paska VR6 na gazie, biega na sterowniku stag 300, reduktor AC R01, i do tej pory nie było z nim problemów jakiś poważnych. Jedynie to że wymieniłem reduktor po 3 latach poprzedniej eksploatacji, przyszedł jego czas, a tak to samemu robię przeglądy, zerkam na mapkę, ewentualnie korekta i łogień dalej.
Marcel89 napisał/a:
obawiam się, że samo zerknięcie na mapkę i kalibracja to troszkę za mało żeby być pewnym, że wszystko jest na pewno ok <luzik>

Rozwiń co byś jeszcze chciał grzebać przy tym wszystkim. Instalacja chodzi poprawnie auto nie szarpie, ciągnie do odcinki, z pedałem gazu w podłodze sonda jest na bogato, mapki ładnie pokryte.

A z reszty widgetów takich jak filtry, wtryski to za każdym razem robię przegląd przy wymianie oleju w aucie.

A umnie to wygląda tak :


KLIK

KLIK

KLIK
Ostatnio zmieniony 03 gru 2011, 19:10 przez vrmaniak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 gru 2011, 20:42

Całkiem ładnie to zrobione.
Nie jestem jednak do końca przekonany co do wiercenia dużo poniżej miejsca podania benzyny, a tylko dzięki temu dało się ładnie schować Hany dość głęboko.
No i drugie to sterownik na podszybiu, gdzie prędzej woda (deszcz) może się dostać niż pod maskę bo mamy gumową uszczelkę dookoła przedziału silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga