witam od jakiegos czasu mam problem auto sciaga przy jezdzie na wprost (a zeby jechac prosto trzeba krzywo trzymac kierownice) , gdy puszcze keirok auto dosc mocno sciaga w prawo ,
czy moze za to odpowiadac tylko zbierznosc czy tez np wyrobiony drazek kierowniczy
czy zna ktos sposob na samodzielne ustawienie geometrii na oko (tak zeby powiedzmy opon mi starczylo do zjechania do polski )
opony byly wywazane przed wyjazdem i jakis czas bylo ok (mozliwe ze wjechalem w jakoms dziure albo cos )
gdy jade na wprost i delikatnie rusze kierownica w prawo i lewo to czuc ze kierowalnosc przeskakuje z jednej opony na 2 , ruch jest minimalny tak 4 centymetry
[ Dodano: 2008-10-17, 17:28 ]
sprawdzilem wszstko i wyglada na to ze to uklad kierowniczy a wlasciwie to czego nie widac na lacznikach nie ma luzow a jak krece kierownica na postoju to slychac dosc duzy luz jedno kolo przy minimalnych ruchach sie rusza a 2 nie prosze pomozcie
co powinnem kupic jak to wymienic i jak sie do tego odstac
[ Dodano: 2008-10-17, 18:53 ]
i jeszcze pytanko czy maglownica pasuje od np 2.4 silnika czy kazda jest inna bo na allegro zazwyczaj nikt nie pisze od jakiego silika , mam jednak nadzieje ze da sie to naprawic bo wysylka maglownicy do danii bedzie kosztowna
[a6 c5 2.8] wymiana maglownicy i geometria "na oko"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
[a6 c5 2.8] wymiana maglownicy i geometria "na oko"
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
nom tylko ja nie mam inej mozliwosci a che dojechac do polski nie musi byc idealnie tylko zeby sie lepiej ejchalo , ale spoko na szczescie znalazlem magika w danii ktory chyba mi pomoze - pisalem wyraznie o co mi chodzi..................................
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
prawdopodobnie luz na maglownicy skasujesz od storny lewego kola. tam jest zaslepka. pozatym luz na maglownicy na pewno nie spowoduje rozregulowania zbierznosci..... bo lewe i prawe kolo sa połaczone na stałe. jedynie może pogorszyć czucie kierownicy w czasie jazdy.... a tu nastepna sprawa przy wysokich obrotach silnika czyli zwikeszeniu cisnienia w maglownicy luz zmiejsza sie:) a nawet kasuje. luzy czesto powstają podczas dużych obrotów silnika... a to o poprzednim wlascicielu może dużo powiedzieć...
Forum https://a8team.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga