Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 części audi a6 sklep audi a6 reklama forum a6 Tarcze, hamulce led
Sklep alufelgiExpress Parts Części do A6/S6 Motostacja.pl Firma Konektor AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5]Obniżanie zawieszenia przedniego w A6  
Autor Wiadomość
Rey 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2008-10-15, 18:41   [A6 C5]Obniżanie zawieszenia przedniego w A6

Mam Audi A6 1.9TDI 130km, 2002r (po liftingu) mój poblem polega na tym że przód za wysoko stoi; tył jest ok, ale z przodu jest dość duża przerwa pomiędzy błotnikiem, a oponą. Wygląda prawie jak Allroad :/ Chciałem to zawieszenie z przodu obniżyć o jakieś 1,5-2cm nie więcej, i to tak żeby nie stracić nic z komfortu. Widzę że niektóre 1.9 TDI cierpią na podobny problem, ale za to 2.5 TDI zawsze są niżej - chciałbym właśnie żeby to wyglądało tak jak w 2.5 TDI.

Co możecie mi poradzić? Wiem że było coś takiego jak zawieszenie /sport/ w A6, jak kupowałem amorki bilsteina to pytali się czy mam zawieszenie standart czy sport. Może dać sprężyny z przodu od takiego zawieszenia? O ile ono było niżej osadzone? A możę sprężyny np z 1.9TDI sprzed liftingu (98-2001r) lub z Audi A4 benzynka 1.8 pomogą? Może będą one słabsze i przód nizej będzie siedział? Jak znajdzie się ktoś kto ma etke zainstalowaną, to może sprawdzi oznacznia sprężyn czy się różnią.


[ Dodano: 2008-10-18, 17:50 ]
a co sądzicie o ściskaniu sprężyn na gorąco? 2cm jak by mi przednie sprężyny scisneli, to by stykło... tylko nic nie wiem o tej metodzie i prawde mówiąc trochę się obawiam o sprężyny... czy ktoś może szerzej wypowiedzieć się o tej metodzie?
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
kptluke 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 5
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2008-10-23, 07:56   

Witam.
Kolego posiadam identyczny model Audi A6 i taki sam problem. Napisz co dalej robisz w tym temacie .
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Solskier 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 90KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2008-10-23, 19:22   

Pytanie podstawowe masz hak? Jak tak to masz tylne sprężyny do wymiany i z tond ta różnica :-D
 
 
Antol 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 47
Skąd: WLKP
Wysłany: 2008-10-23, 20:35   

moja bestia tez wysoko stoi a mam 2,5 tdi felgi mam 17 i wyglada ja allroad,tez nie wiem co zrobić :-?
_________________

 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Arek_R 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 1992
Skrzynia: Manual
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 315
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-10-23, 21:44   

Wymienic sprezyny z tylu. Najczesciej to one padaja bo jednak przy wozeniu ciezarów itp tyl pracuje najwiecej. Metody ściskania lub rozciagania sprezyn na gorąco nie jest dobrym rozwiązaniem. Jeżeli zlaezy wam na orginalnosci wymiencie caly zestaw sprezyn i auto wroci do pierwotnego fabrycznego stanu. Slyszalem tez o podkladkach gumowych w kielich ktore sa w stanie podniesc auto o 1-2cm ale i tak uwazam ze to błąd w sztuce zawieszenia. Nie wiem jak do audi ale w Camry za komplet nowych srezyn dobrej firmy zaplacilem 800pln auto jezdzilo zupelnie inaczej i stanelu rowno na 4 łapach.
 
 
Solskier 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 90KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2008-10-24, 07:30   

Arek_R napisał/a:
Slyszalem tez o podkladkach gumowych w kielich ktore sa w stanie podniesc auto o 1-2cm
Druciarstwo - odpada, tyko zakup nowych sprężyn ratuje sytuacje - czyli to co napisałem powyżej. <ok>
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
kptluke 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 5
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2008-10-24, 09:27   

Ja w swoim a6 avant mam fabryczny hak. Czyli jak wymienię sprężyny z tyłu to przód powinien siąść ?? Ewentualnie jakie sprężyny polecacie ?

Aktualnie jeżdżę na 235/45/17
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: