[ A6 C5] [A6 C5 2.5TDI AKE automat] Drżenie pojazdu
[ A6 C5] [A6 C5 2.5TDI AKE automat] Drżenie pojazdu
Witam. Po zakupie pojazdu (sprzedawca był OK. poinformował mnie o usterce) stwierdziłem drżenie karoserii po włączenie w skrzyni pozycji "D" podczas postoju. Siła drgań zróżnicowana od słabej do silnej. Po puszczeniu hamulca gdy pojazd rusza (nawet bez dodania gazu) temat zanika. Pojawia się następnie przy prędkości 50-80 km/h na biegu IV i V przy v obr silnika ok 1200 po super delikatnym dodaniu gazu i trwa dosłownie 1-3 sek i to nie zawsze , powiedzmy parę razy dzienni. Tak naprawdę zastanawiam się czy te drgania mają wspólną przyczynę i czy pochodzą na pewno od skrzyni. Może od silnika jak się wszystko napręży na biegu "D"? Prawa poduszka silnika lekko wilgotna - jutro wymienię. Olej + filtr w skrzyni wymieniony .
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
maciej968, pytanie czy na opcji N dalej tak drży? Jęśli nie to raczej skrzynia... i stawiał bym na diagnostyke sprzęgła hydrokinetycznego/ew. jakieś zawory/za niski stan oleju... ale bez dobrego serwisu ASB się nie obędzie napewno...
Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 09:39 przez 0x4B25A, łącznie zmieniany 1 raz.
maciej968, w takim układzie widać, że jest to związane ze skrzynią... czeka Cie Kolego dobra diagnostyka bo na forum raczej tego nie naprawisz...
P.S. VAG/VCDS nie pokaże błędów póki nie będą związane z elektryką ew. zakresem pracy jakiegoś elementu, który ma odpowiednie czujniki... Tak więc tym się nie sugeruj...
P.S. VAG/VCDS nie pokaże błędów póki nie będą związane z elektryką ew. zakresem pracy jakiegoś elementu, który ma odpowiednie czujniki... Tak więc tym się nie sugeruj...
Witam. Po wizycie w serwisie ASB stwierdzono:
Sprzęgło- wymiana
Pompa kpl. - wymiana
Kosz III biegu -wymiana (poślizg przy zmianie na III-bieg)
I pewnie jeszcze coś ze sterowania.
Kalkulacja wstępna powyżej 4000 zł netto czyli ok. 6000 do zapłaty.
Może mamy na forum mechanika który by się tego podjął.(może być bez warsztatu. war. lokalowe zapewniam
w 100%)
W komputerze 0 błędów.
Pozdrawiam
Sprzęgło- wymiana
Pompa kpl. - wymiana
Kosz III biegu -wymiana (poślizg przy zmianie na III-bieg)
I pewnie jeszcze coś ze sterowania.
Kalkulacja wstępna powyżej 4000 zł netto czyli ok. 6000 do zapłaty.
Może mamy na forum mechanika który by się tego podjął.(może być bez warsztatu. war. lokalowe zapewniam
w 100%)
W komputerze 0 błędów.
Pozdrawiam
Jeździć do końca to trochę ryzykowne bo jak się rozpadnie ze 300km od domu to jest problem. Jeżeli lock-up nie dopina to znaczy że co z ciśnieniem nie tak ,więc pewnie pompa- luz na panewce. Co do cen to może znajdę coś taniej.Akurat pracuję w branży motoryzacyjnej. Tylko dalej szukam człowieka, który u mnie w warsztacie to solidnie naprawi.
Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie informacje.
PS. Kolejny serwis potwierdził przypadłości cena od 2500-4000
Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie informacje.
PS. Kolejny serwis potwierdził przypadłości cena od 2500-4000
kolego jakby co to mam taką kompletną skrzynie do sprzedania :D jeździ ona w moim drugim aucie 2.5 ake z 2003r z grudnia, przejechane ma niecałe 220 tyś, wszystko w oryginale jak byś był zainteresowany to możemy podjechać do jakiegoś serwisu i ja sobie sprawdzisz. Często bywam w Warszawie.
Tylko jak by się dało to po nowym roku bo w góry się z nią wybieram :D
Tylko jak by się dało to po nowym roku bo w góry się z nią wybieram :D
Podepne się mam podobny problem. Drżenie mam tylko na D a zmieniając manualnie problem nie występuje. Jadąć np 90 km/h bieg 6 jak zmienie z D na reczną to na D mam drżnie a na recznej nie Remont multitronica zrobiłem kosztowało mnie to 5 000 (jest niby gwarancja). Goscia którzy robili remont zwalają na silnik a po diagnostyce silnika w 2 warsztatch mówią, że to skrzynia. Dlaczego tak się może dziać ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga