[ A6 C5] Skrzypienie
Mi przez pół roku coś skrzypiało, trzeszcało. Nerwowo już nie mogłem wytrzymać, liczne wizyty na trzepakach i u mechanika i wszystko ok. Okazało się, że skrzypi cały mechanizm poziomowania świateł (u mnie z tyłu ), wystarczyło go dobrze spryskać WD40, przez jeden dzien skrzypiało jeszcze bardziej aż w koĂącu przestało na dobre.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Cześć;
A co powiecie na to.
Zawieszenie całe przód ok.: nie widać/ słychać stuków/ luzów.
Sytuacja trzeszczenia i delikatnych stuków w podszybiu uaktywnia się dopiero jak tył jest załadowany- pasażerowie a w kombi jakiś bagaż.
Co tam jest u góry w amortyzatorze? Podejrzewam że jeżeli tył jest załadowany, przód jest mniej obciążony i u góry w amortyzatorze powstaje jakiś luz i delikatnie stuka.
Stojąc przy lewym błotniku, energicznie krótko naciskając na maskę/błotnik słychać puknięcie tak jakby w okolicach górnego montażu amortyzatora.
Czy coś się tam wymienia? Jakieś gumy mogą być wychłeptane?
Ktoś ma propozycję ?
A co powiecie na to.
Zawieszenie całe przód ok.: nie widać/ słychać stuków/ luzów.
Sytuacja trzeszczenia i delikatnych stuków w podszybiu uaktywnia się dopiero jak tył jest załadowany- pasażerowie a w kombi jakiś bagaż.
Co tam jest u góry w amortyzatorze? Podejrzewam że jeżeli tył jest załadowany, przód jest mniej obciążony i u góry w amortyzatorze powstaje jakiś luz i delikatnie stuka.
Stojąc przy lewym błotniku, energicznie krótko naciskając na maskę/błotnik słychać puknięcie tak jakby w okolicach górnego montażu amortyzatora.
Czy coś się tam wymienia? Jakieś gumy mogą być wychłeptane?
Ktoś ma propozycję ?
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
[quote="citrin"]Cześć;
A co powiecie na to.
Zawieszenie całe przód ok.: nie widać/ słychać stuków/ luzów.
Sytuacja trzeszczenia i delikatnych stuków w podszybiu uaktywnia się dopiero jak tył jest załadowany- pasażerowie a w kombi jakiś bagaż.
Co tam jest u góry w amortyzatorze? Podejrzewam że jeżeli tył jest załadowany, przód jest mniej obciążony i u góry w amortyzatorze powstaje jakiś luz i delikatnie stuka.
Stojąc przy lewym błotniku, energicznie krótko naciskając na maskę/błotnik słychać puknięcie tak jakby w okolicach górnego montażu amortyzatora.
Czy coś się tam wymienia? Jakieś gumy mogą być wychłeptane?
Ktoś ma propozycję ?[/quot
Jest tam poduszka amortyzatora, mocowanie to będzie to
A co powiecie na to.
Zawieszenie całe przód ok.: nie widać/ słychać stuków/ luzów.
Sytuacja trzeszczenia i delikatnych stuków w podszybiu uaktywnia się dopiero jak tył jest załadowany- pasażerowie a w kombi jakiś bagaż.
Co tam jest u góry w amortyzatorze? Podejrzewam że jeżeli tył jest załadowany, przód jest mniej obciążony i u góry w amortyzatorze powstaje jakiś luz i delikatnie stuka.
Stojąc przy lewym błotniku, energicznie krótko naciskając na maskę/błotnik słychać puknięcie tak jakby w okolicach górnego montażu amortyzatora.
Czy coś się tam wymienia? Jakieś gumy mogą być wychłeptane?
Ktoś ma propozycję ?[/quot
Jest tam poduszka amortyzatora, mocowanie to będzie to
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga