[A6 C6] dylemat przed kupnem 2.0 140ps
[A6 C6] dylemat przed kupnem 2.0 140ps
witam, naczytałem się o awaryjności 2.0 nie wiem czy to przypadki odosobnione , czy są wogóle jakieś silniki 2.0 mniej awaryjne bo z tego co czytam najgorszy jest blb. mam na oku 2.0 tdi z 2008 160k przebiegu.
o 2.7 też sie naczytałem i multitroniku, 3.0 też ma swoje, mam mętlik i sam nie wiem co wybrać ,
o 2.7 też sie naczytałem i multitroniku, 3.0 też ma swoje, mam mętlik i sam nie wiem co wybrać ,
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: dylemat przed kupnem 2.0 140ps
Witaj, już Ci pisałem, przy Twoim przelocie, nie zastanawiaj się na gnojowozem, bierz 4.2 Pb i ciesz się, tylko szukaj motoru bez FSI (335KM).estor pisze:witam, naczytałem się o awaryjności 2.0 nie wiem czy to przypadki odosobnione , czy są wogóle jakieś silniki 2.0 mniej awaryjne bo z tego co czytam najgorszy jest blb. mam na oku 2.0 tdi z 2008 160k przebiegu.
o 2.7 też sie naczytałem i multitroniku, 3.0 też ma swoje, mam mętlik i sam nie wiem co wybrać ,
Ale pieszczotliwe określenia Zaraz właściciele TDI obrażą się... pamiętam taki temat jak goście się pokłócili bo jeden nazwał samochód drugiego 'kiblem'.Zagór pisze:Witaj, już Ci pisałem, przy Twoim przelocie, nie zastanawiaj się na gnojowozem, bierz 4.2 Pb i ciesz się, tylko szukaj motoru bez FSI (335KM).
miałem chryslera 3.8 od tego czasu powiedziałem ze mam dość spalania na poziomie 20l. bo w moim przypadku czest przejazdy ale małe czyli 2-3 km stop po 1h znowu to samo tam mi nawet wychodziło 25l.
pytanie czy to domena forum ze jest natłok tych złych spraw bo gdzie nie jade widze vw w 2.0tdi i to najbardziej popularny silnik. sznurek do mechaników powinien być wnioskując jak go źle oceniacie duży.
Mam rozumieć ze nie ważne czy z 2006 czy z 2008 2.0tdi nie są poprawione i nie ma symbolu mniej awaryjnego ?
czy BRE jest tak samo awaryjny ? bo taki mam okazje zobaczyć .
pytanie czy to domena forum ze jest natłok tych złych spraw bo gdzie nie jade widze vw w 2.0tdi i to najbardziej popularny silnik. sznurek do mechaników powinien być wnioskując jak go źle oceniacie duży.
Mam rozumieć ze nie ważne czy z 2006 czy z 2008 2.0tdi nie są poprawione i nie ma symbolu mniej awaryjnego ?
czy BRE jest tak samo awaryjny ? bo taki mam okazje zobaczyć .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
kolega ma bre nalatane niecałe 140 tyś i mnóstwo problemów:
- popmpowtryskiwacze
- kolektor
- rolka napinająca od paska rozrządu urwana
- napęd pompy. który już wymienił
ogólnie lipa
ale wbrew temu co pisali inni, silnik całkiem daje radę w tej budzie
niestety nie ma silników, które nie sprawiają problemów w tej budzie
może te najnowsze ale o tym na żadnym forum się nie dowiesz
- popmpowtryskiwacze
- kolektor
- rolka napinająca od paska rozrządu urwana
- napęd pompy. który już wymienił
ogólnie lipa
ale wbrew temu co pisali inni, silnik całkiem daje radę w tej budzie
niestety nie ma silników, które nie sprawiają problemów w tej budzie
może te najnowsze ale o tym na żadnym forum się nie dowiesz
ale ogólnie wychodzi na to że 2.0 jest gorsze niż 3.0 czy 2.7 ?
cz każde 2.7 quatro jest w tipie ? z tego co poczytałem tip bedzie lepszy niż multi .
bo mam takie coś do zobaczenia
http://otomoto.pl/audi-a6-2-7-tdi-quatt ... 73897.html
cz każde 2.7 quatro jest w tipie ? z tego co poczytałem tip bedzie lepszy niż multi .
bo mam takie coś do zobaczenia
http://otomoto.pl/audi-a6-2-7-tdi-quatt ... 73897.html
ok tylko ciężko dostępny .
a te 2.7 quatro to silnik w miarę niezawodny z tej gamy ? na co największą uwagę zwrócić , bo przebieg na polskie warunki duży 193k a na forumowe warunki to pewnie za mały
czy takie autko jesli było serwisowane i uzytkowane jak trzeba pośmiga spokojnie jeszcze , mowa o silniku skrzyni
a te 2.7 quatro to silnik w miarę niezawodny z tej gamy ? na co największą uwagę zwrócić , bo przebieg na polskie warunki duży 193k a na forumowe warunki to pewnie za mały
czy takie autko jesli było serwisowane i uzytkowane jak trzeba pośmiga spokojnie jeszcze , mowa o silniku skrzyni
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
estor pisze:ale ogólnie wychodzi na to że 2.0 jest gorsze niż 3.0 czy 2.7 ?
cz każde 2.7 quatro jest w tipie ? z tego co poczytałem tip bedzie lepszy niż multi .
bo mam takie coś do zobaczenia
http://otomoto.pl/audi-a6-2-7-tdi-quatt ... 73897.html
Przeglądy niby są ale co 45 000 km, czy to jakiś nowy serwis LongLongService? Czy ja o czymś nie wiem?
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No to przy takich ruchach, to ci wyjdzie w 12-13 ON przy 2.0Tdi, jak kupisz 2.7/3.0 to będziesz miał wynik na poziomie 15-16 litrów, i do tego problem z DPF, i do tego masę problemów z racji tego że to TDi, a policz sobie też przeglądy co 5tyskm, bo nie wierzę, że olej wytrzyma dłużej przy takich przelotach słowem totalnie nietrafiona decyzjaestor pisze:miałem chryslera 3.8 od tego czasu powiedziałem ze mam dość spalania na poziomie 20l. bo w moim przypadku czest przejazdy ale małe czyli 2-3 km stop po 1h znowu to samo tam mi nawet wychodziło 25l.
Z Pb, też niekolorowo ale dużo będzie lepiej, ale przez te 3-5km takie V6, czy V8 (moje V8 ma 90st po ok 1,5km) złapie już normalną temperaturę pracy, a diesel - będzie chodził cały czas na dawce rozruchowej i mało tego że lał ile wlezie, to jeszcze część tego będzie w oleju - masakra
Moim zdaniem brniesz w g..., ale to Twoja kasa i Twoje przysżłe auto, przecież to nawet nie będzie miało się gdzie przedmuchać przy takich jazdach !
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
TFSI - ogólnie motor fajny, miał pewne problemy, ale chyba już zażegnane.estor pisze:hmm , przez ostanie 2 lata jeździłem s-max 2.0 tdi masakry nie było spalanie ok 7,8 l , dpf sie odzywał oczywiście
to moze kompletnie nie trafiona marka może jakiego suva lub jeepa trzeba kupić sam juz nie wiem
ps. a 2.0 tfi 170 km automat to tez pewnie nie za bardzo
Ale z manualem to chyba nie ma, a multitronic, to masakra
Jeśli A6 C6 to 2.4, albo 3,2 Pb quattro - bedziesz jeździł i cieszył mordę (jakt to mówią) - owszem, te silniki również nie są wolne od wad, ale aut się już nie robi po to by jeździły bezawaryjnie, ostatnie takie wyszły w latach 80 , Stoi u mnie B3 '83 1.8s - na szafie 670k km - nie wiem czy pierwszy przebieg, śladów korozji brak, pali z dotyku, pracuje miód malina w zeszłym roku zakulała się nad Adriatyk :) - czeka na lepsze czasy, będzie może przeszczep 2.2t, a może zółte blachy
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Przeglądy co 365 dni lub 15 000/30 000 km.estor pisze:tez na to zwróciłem uwage ze co roku , pytanie jak to jest co roku ale nie wiecej niz ile km ?
co do samego przebiegu jesli by taki było to jest do przyjęcia ?
ah i co mnie czeka na dzien dobry oleje filtry co trzeba zrobić przy takim silniku i skrzyni i wiecie jakie to koszta
Najlepiej sprawdzić historię serwisową, przeskanować auto VCDS'em (odczytać przebieg ze sterownika silnika - jeśli się da).
A co Cię czeka na dzień dobry - to zależy czy auto było faktycznie serwisowane.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga