Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Ciezko pali na zimnym silniku 2,5TDI 140KM

Silniki wysokoprężne
Mietek286
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:24
Imię: Mieczysław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Mietek286 » 06 lut 2012, 20:52

Wajcheusz pisze:Mój VAG nie działa z Windows 7


Hmm dziwne, mi normalnie działa.
Wajcheusz pisze:Orientuje się ktoś, czy przy tych objawach wtrysk jest zbyt wyprzedzony, czy opóźniony?
Opóźniony.

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 07 lut 2012, 07:40

Wajcheusz, sprawdź rozrusznik ja jak zrobiłem pompę i zmieniłem świece a rozrusznik był w złej kondycji to też miałem problemy podobne do twoich mimo że z zapłonem było wszystko ok i kąt i dawka były w porządku
Obrazek

Wajcheuszy

Post autor: Wajcheuszy » 07 lut 2012, 07:55

Lipton, jak już wspomniałem mój problem zaczął się po wymianie paska i simmeringu - przed naprawą odpalił mi przy -23... Rozrusznik kręci jak wściekły, aku też daje radę bo każdy zimny rozruch trwa ok 30 sekund.
Mietek286 mówi, że objawy wskazują na zbyt opóźniony wtrysk więc dzisiaj go nieco przespieszę, żeby dało się normalnie odpalać, a potem będe kombinował VAGa i zrobie do porządku:)

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 07 lut 2012, 08:51

wszelkie opisy autora tematu jednoznacznie wskazują że opóźnił moment wtrysku w SPAM do tego co miał przed naprawą <uoee> i nawet największy śmietnik będzie palił lżej jak mu się przyspieszy (wyjechany silnik przy takich mrozach potrzebuje wyprzedzenia w okolicy 150 na VAGu}
P.S. to co w nawiasie nie jest sugestia do Ciebie :) :)
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

szczygiel189
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 14 kwie 2010, 16:51
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: szczygiel189 » 07 lut 2012, 09:23

U mnie tez ciezko pali na mrozie, do -13 jeszce sobie niezle radzi ale jak jest powyzej - 13 to juz jest ciezko. Zauwazyłem ze auto lepiej odpala bez pelnego grzania swiec, czyli przekrece stacyjke z 5 razy na szybko tylko zeby swiece podgrzaly sie z 3 sekundy i tak 5 razy i auto pali z lekkimim oporami przy -20, a gdy grzeje swiece do konca to auto ma wielkie problemy z odpalanie przy takich temperaturach.
Było:
Audi 80 B3 1.8S 90PS B+G

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDI 140PS

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 07 lut 2012, 09:49

to ja dodam od siebie (było już gdzieś o tym) że samo zgaśnięcie kontrolki od świec nie jest równoznaczne z zakoĂączeniem ich grzania i warto spojrzeć na voltomierz i poczekać a wstanie wskazówka (wtedy następuje zakoĂączenie grzania) bo dajemy większe szanse na konkretniejszą prace rozrusznika (cała siła aku tylko dla niego <rotfl> )
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 07 lut 2012, 13:10

krzysiekjx1, a sprawdzałeś czy przypadkiem świece nie sa odłączane na moment rozruchu tak jak i reszta dodatków?
ÂŚwiece grzeją przez pewien czas po odpaleniu poniżej pewnej temperatury. Grzanie aż przestana faktycznie grzać może powodować szybszy ich koniec i wcale nie lepszy rozruch-testowałem... Po odpaleniu jak grzeją ale jest ciągły przepływ powietrza i paliwa to już chyba im lżej ;)
Obrazek TDI +

Wajcheuszy

Post autor: Wajcheuszy » 08 lut 2012, 17:23

No i mam p problemie:) Olałem wszystkich mechaników i sam, "na czuja" ustawiłem kąt wtrysku. Obróciłem ją 2 mm w stronę silnika, pokrywa się cechą i na zimnym silniku przy -14 zapala lepiej, niż przed ingerencją w pasek:) Chyba musiałem trafić idealnie, na wiosnę spróbuje uruchomić mojego VAGa i sprawdze:)

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 08 lut 2012, 19:35

Hincó pisze:krzysiekjx1, a sprawdzałeś czy przypadkiem świece nie sa odłączane na moment rozruchu tak jak i reszta dodatków?
ÂŚwiece grzeją przez pewien czas po odpaleniu poniżej pewnej temperatury. Grzanie aż przestana faktycznie grzać może powodować szybszy ich koniec i wcale nie lepszy rozruch-testowałem... Po odpaleniu jak grzeją ale jest ciągły przepływ powietrza i paliwa to już chyba im lżej ;)
no świecą może i lżej ale za to rozrusznik musi sie z nimi dzielić prądem <rotfl> a przy mrozach silnik Diesla potrzebuje kopa na rozruchu a nie memlania
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 09 lut 2012, 02:23

krzysiekjx1, czytaj dokładniej- po odpaleniu...
Obrazek TDI +

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 09 lut 2012, 18:41

ja przeczytałem i zrozumiałem ale jak po zgaśnięciu kontrolki odczekasz jeszcze z 5s to już są odłączane na amen i nie grzeją :)
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 09 lut 2012, 23:44

A podczas rozruchu nie są załączane lub wyłączane w każdym wypadku? Napewna jest tak albo tak <luzik> I nie ma znaczenia co się robi wcześniej :)
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 05 mar 2012, 20:37

na windows 7 64bit vagom pojdzie ale przez XP mode . To jest taki program ktory tworzy jakby wirtualną wersje Xp w czasie rzeczywistym.
dziala to tak ze odpalasz normalnie 7 a potem klikasz na to tak jak na winampa i potem na tym xpku wirtualnym musisz znowu zainstalowac vagcoma.
Ogolenie mam tak ale mnie to wkurza bo czesto rozlacza np jak robisz zrzut ekranu.

Ps a najlepsze wyjscie to VCDS lite - smiga na 7 bez problemow i nasze fury obsluzy przez zwykły KKL.

Ja tez musze wziąsc sie na kat bo jak zapale - jest ok podgrzeje swiece i pali od strzała ale wyjade z garazu zgasze , potem zamkne garaz , otworze brame i chce odpalic by wyjechac - jest pupa bo jus swiece nie chcą grzać i trzeba pokrecić.
ALe raczej wiem co mu jest - to wina kąta ktory przeregulowal mi sie sam z ok 65-70
na 50 .
Łan tu sri TDI :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga