Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Nieudana 'gleba' na VCDS

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Nieudana 'gleba' na VCDS

Post autor: MaciejTFSI » 02 wrz 2011, 21:41

witam!Zamiast polepszyc to zjeb%#$lem ! No wiec zaczne od podstaw. Mam zawieszenie pneumatyczne i chcialem troche obnizyc bryczke... Wchodze w menu po wprowadzeniu kodu dostepu i zaczynam. kanal 1,2,3,4,w 5 wprowadzic 1. Auto ustawilem na 365 przod i tyl 363. Po zakonczeniu stoi JAK CZOLG! obojetnie jak wejde w dynamic to mam czolga i tak, co sie stalo? moze zamiast wartosc mniejsze wprowadzic wieksze? 400 zamiast 365 ? prosze o pomoc bo oszalalem wlasnie :[ <wnerw> <zalamka>

[ Dodano: 2011-09-02, 23:32 ]
witam.udalo mi sie wkoncu to zrobic tak jak myslalem... dalem 400 na przod i tyl 398 i jest lala :) wsyd bylo jechac takim czolgiem jak zrobilem na poczatku ufff....dalem rade wiec temat zamykam chyba ze nie powinienm glebowac wogole ? 386 standard niby przod a tera mam 400 a tyl standard 384 a dalem 398 .

Używanie zwrotów typu "POMOCY" czy zbyt wielu znaków interpunkcyjnych w temacie jest niezgodne z Regulaminem!
Poprawiłem.


[ Dodano: 2011-09-03, 16:45 ]
jednak cos jest nie tak... lewa strona nizej stoi od prawej a te same wartosci ma. nawet zrobilem max prawa na 416 i nadal jest roznica od lewej!wtf

[ Dodano: 2011-09-03, 21:07 ]
widze nie nikt sie nie zna w tym temacie.szkoda.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez MaciejTFSI, łącznie zmieniany 2 razy.

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

gleba

Post autor: MaciejTFSI » 04 wrz 2011, 17:27

podnioslem bude i stoi jak czolg ale nie pokazuje juz bledow. ale nadal lewa strona nizej stoi od prawej

[ Dodano: 2011-09-04, 17:35 ]
szkoda ze ktos mi nie moze przeprowadzic tej adaptacji bo ja juz nie mam sil... 2 dni walcze z tym :[

[ Dodano: 2011-09-04, 17:35 ]
zaraz cos mi tam pojdzie od tej ,,zabawy"

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 04 wrz 2011, 22:26

Tak jak Pisze Piotruś
Audi A6 (4F) (PR-1BK): 386 mm (front) and 384 mm (rear)
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)


Podlaczasz Vaga i jedziesz
[Select]
[34 - Level Control]

[Secutiy Access - 16]
Enter 31564
[Do It!]

[Adaption - 10] i czekasz az kompresor nabije cisnienie i zawias ustawi sie na pozycji nominalnej do pomiarow
i jedziesz z kazdym kolem mierzysz wartosc X na kazdym kole i wpisujesz do kanalow
1,2,3,4 zawsze test i save (front right) itd
Obrazek
i na koniec w kanale 5 dajesz 1 i zatwierdzasz
Wychodzisz z adaptacji sprawdzasz bledy
Powinno byc <okok>
Jak nie dasz sobie rady to w przyszla sobote bede gdzies po miedzy Pila a Poznaniem to moge pomoc :)
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 05 wrz 2011, 01:37

Już to x razy pisałem na PW Maciejowi <lol>

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2013
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

gleba

Post autor: MaciejTFSI » 05 wrz 2011, 11:02

latwo powiedziec ciezko zrobic <mysli> w kazdym razie zamowili mi za free czunik od poziomowania w aso tak wiec wymienia to ale nie wiem czy zrobia glebe taka jak chce...

Awatar użytkownika
Ravsik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 148
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL

Post autor: Ravsik » 04 kwie 2013, 15:45

Witam. Chcialem zglebic troche auto ale jest problem. Przy adaptacji zawieszenia tyl podnosi mi sie az na 415 gdzie przod jest w normie 370 wiec nie mam juz mozliwosci zejsc nizej z tylem bo max wartosc jakie vcds przyjmuje to 414. Dlaczego tak wysoko podnosi tyl przy adaptacji?
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]

Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 04 kwie 2013, 17:15

Ravsik pisze:Witam. Chcialem zglebic troche auto ale jest problem. Przy adaptacji zawieszenia tyl podnosi mi sie az na 415 gdzie przod jest w normie 370 wiec nie mam juz mozliwosci zejsc nizej z tylem bo max wartosc jakie vcds przyjmuje to 414. Dlaczego tak wysoko podnosi tyl przy adaptacji?
Jaki sterownik soft ??
Może być że są kabelki do czujników poziomowania popaprane przez tego co Ci to zakładał, bo w twojej konfiguracji auta pneumatyki nie było i musiała być zamontowana przez kogoś ale nie w fabryce :)
Trzeba posprawdzać w blokach wartości


Reading measured value block



Measured value block 001

Readout 01

Vacant

Readout 02

Voltage supply for actuators (tolerance band 8.5V to15.5V)

Readout 03

Vehicle speed (0 -255 km/h)

Readout 04

Various states

Bit 0 = Extreme level detected (warning lamp flashing)=1 / Extreme level not detected=0

Bit 1 =Distortion detected during driving=1 / Distortion not detected=0

Bit 2 = Vehicle tilt detected=1 / Vehicle tilt not detected=0

Bit 3 = Control requirement detected=1 / Control requirement not detected=0

Bit 4 Reserved

Bit 5 = Trailer towing detected=1 / Trailer towing not detected=0

Bit 6 =Starter term.50 active=1 / Starter term.50 not active=0



Measured value block 002

Readout 01

Door status (Door closed/door open/locked/implausible)

Readout 02

Tailgate (Tailgate open/tailgate closed/locked/implausible)

Readout 03

Voltage altitude sensor supply right (0 - 6.375 V)

Readout 04

Voltage altitude sensor supply left (0 - 6.375 V)



Measured value block 003

Readout 01

Accumulator pressure (0 -25.5 bar)

Readout 02

Current pressure sensor signal (0 -25.5 bar)

Readout 03

Pressure sensor supply voltage (0 -6.375 V)

Readout 04

Vacant





Measured value block 004

Readout 01

Height deviation from normal level front left (-127 -128 mm)

Readout 02

Height deviation from normal level front right (-127 -128 mm)

Readout 03

Height deviation from normal level rear left (-127 -128 mm)

Readout 04

Height deviation from normal level rear right (-127 -128 mm)



Measured value block 005

Readout 01

Vehicle height absolute front left (wheel centre to wing) (0 -535.5 mm)

Readout 02

Vehicle height absolute front right (wheel centre to wing) (0 -535.5 mm)

Readout 03

Vehicle height absolute rear left (wheel centre to wing) (0 -535.5 mm)

Readout 04

Vehicle height absolute rear right (wheel centre to wing) (0 -535.5 mm)



Measured value block 006

Readout 01

Calculated model compressor temperature (-50...-205 °C)

Readout 02

Measured compressor temperature (-50 - 205 °C)

Readout 03

Regulation from memory possible (Yes/No)

Readout 04

Compressor relay (relay on/ relay off)



Measured value block 007

Readout 01

Lowering solenoid (on/off)

Readout 02

Pressure accumulator valve (on/off)

Readout 03

Compressor relay (on/off)

Readout 04

Current pressure sensor signal (0 -25.5 bar)



Measured value block 008

Readout 01

Front left air spring valve (on/off)

Readout 02

Front right air spring valve (on/off)

Readout 03

Rear left air spring valve (on/off)

Readout 04

Rear right air spring valve (on/off)



Measured value block 009

Readout 01

Adaptive suspension states

1 = Sleep

10 = Not relevant

11 = Not relevant

20 = Standing 1-mode

21 = Standing 1, engine off, door open

22 = Standing 1, engine off, door closed

30 = Standing 2-mode

31 = Standing 2, engine running, door open

32 = Standing 2, engine running, door closed

33 = Stop mode

40 = Driving mode

44 = Driving at dynamic level

45 = Driving in motorway mode

55 = Driving at automatic level

88 = Driving at raised level

100 = Driving, no regulation

111 = Jack

Readout 02

Damper emergency running definition

Bit 0 =Brake module deactivated

Bit 1 =Damper control with fixed current

Bit 2 =Dampers passive

Readout 03

Adaptive suspension states

Bit 0 = Extreme level detected (warning lamp flashing)=1 / Extreme level not detected=0

Bit 1 =Distortion detected during driving=1 / Distortion not detected=0

Bit 2 = Vehicle tilt detected=1 / Vehicle tilt not detected=0

Bit 3 = Control requirement detected=1 / Control requirement not detected=0

Bit 4 = Reserved

Bit 5 = Trailer towing detected=1 / Trailer towing not detected=0

Bit 6 =Starter term.50 active=1 / Starter term.50 not active=0

Readout 04

Vacant



Measured value block 010

Readout 01

Emergency running definition 1 level

Bit 0 = No adaptive suspension

Bit 1 = Compressor not switched on, raising only possible with adequate accumulator pressure

Bit 2 = Deactivate accumulator function

Bit 3 = Deactivate accumulator function and load measurement

Bit 4 = Compressor running monitored with temperature model

Bit 5 = Axle-wise mean value calculation with sensors on right side, only normal level is adjusted

Bit 6 = Axle-wise mean value calculation with sensors on left side, only normal level is adjusted

Bit 7 = Mean value regulation of front axle with sensor front right

Readout 02

Emergency running definition 2 level

Bit 0 = Mean value regulation of front axle with sensor front left

Bit 1 = Mean value regulation of rear axle with sensor rear right

Bit 2 = Mean value regulation of rear axle with sensor rear left

Bit 3 = Regulation with open doors

Bit 4 = No speed-dependent levelling, high level cannot be selected

Bit 5 = No vehicle lowering possible

Bit 6 = Adaptive suspension when towing

Bit 7 = Adaptive suspension uncalibrated

Readout 03

Bit 0 = Use of CAN "vehicle speed" information as substitute for "engine running"

Bit 1 = Normal levelling with slow filter and compressor with engine on

Bit 2 = Normal levelling with slow filter and compressor with ignition on

Bit 3 = Response to ESP fault

Bit 4 = Low to normal level, then block high level and disable regulation while driving

Bit 5 = Adaptive suspension switchover standing/driving only by way of vehicle speed

Bit 6 = ESP forced activation

Bit 7 = Lower to normal level and then deactivate regulation

Readout 04

Vacant



Measured value block 011

Readout 01

Height deviation from default front left (-127 -128 mm)

Readout 02

Height deviation from default front right (-127 -128 mm)

Readout 03

Height deviation from default rear left (-127 -128 mm)

Readout 04

Height deviation from default rear right (-127 -128 mm)



Measured value block 012

Readout 01

Signal body acceleration front left (0 - 5.1 V)

Readout 02

Signal body acceleration front right (0 - 5.1 V)

Readout 03

Signal body acceleration rear (0 - 5.1 V)

Readout 04

Supply voltage body acceleration sensors (0 - 16.575 V)



Measured value block 013

Readout 01

Damper valve current front left (0 - 2040 mA)

Readout 02

Damper valve current front right (0 - 2040 mA)

Readout 03

Damper valve current rear left (0 - 2040 mA)

Readout 04

Damper valve current rear right (0 - 2040 mA)



Measured value block 014

Readout 01

Damper valve current front left (0 - 2040 mA)

Readout 02

Pulse-width damper activation front left (0 - 99.6 %)

Readout 03

Damper valve current front right (0 - 2040 mA)

Readout 04

Pulse-width damper activation front right (0 - 99.6 %)



Measured value block 015

Readout 01

Damper valve current rear left (0 - 2040 mA)

Readout 02

Pulse-width damper activation rear left (0 - 99.6 %)

Readout 03

Damper valve current rear right (0 - 2040 mA)

Readout 04

Pulse-width damper activation rear right (0 - 99.6 %)



Measured value block 016

Readout 01

Status MMI operation 1

Bit 0 = Reserved

Bit 1 = Reserved

Bit 2 = Dynamic mode

Bit 3 = Automatic mode

Bit 4 = Lift mode

Bit 5 = Reserved

Bit 6 = Reserved

Bit 7 = Reserved

Readout 02

Status MMI operation 2

Bit 0 = Raise_vehicle

Bit 1 = Lower_vehicle

Bit 2 = Towing

Bit 3 = Jack mode

Bit 4 = Reserved

Bit 5 = Comfort mode

Readout 03

Status low-level lamp activation (on/off/flashing)

Readout 04

Status warning lamp activation (on/off/flashing)



Measured value block 017

Readout 01

Current damper detection specification (Comfortable / Normal / Sport1 / Sport2)

Readout 02

Default position specification (Low / Normal / High)

Readout 03

Low level default position

0 = No low level

1 = Low level 1

2 = Low level 2/motorway lowering

Readout 04

Vacant



Measured value block 019

Readout 01

Calculated model compressor temperature (-80...-300°C)

Readout 02

Compressor relay (relay on/ relay off)

Readout 03

Compressor activation

Bit 0 = Compressor running

Bit 1 = Raise with compressor permitted

Bit 2 = Accumulator charging permitted

Bit 3 = Engine running or substitute value for running engine

Bit 4 = Compressor activation speed exceeded

Bit 5 = Compressor activation required due to infringement of minimum activation height

Bit 6 = No deactivation response (e.g. starting) preventing switch-on of compressor

Bit 7 = Compressor running locked by overheating or EP monitoring and vehicle raising by compressor requested

Readout 04

Vacant



Measured value block 20

Readout 01

Controller states

Bit 0 = Transport mode

Bit 1 = Loading mode

Bit 2 = Jack mode

Bit 3 = Control off

Bit 4 = Default position not learned

Readout 02

Trailer towing

Bit 0 = Towing

Readout 03

Vacant

Readout 04

Vacant



Measured value block 21

Readout 01

ABS regulation

0 = No ABS regulation

1 = ABS regulation

255 = SNA (Signal not available)

Readout 02

ESP cut-in

0 = No ESP activation

1 = ESP activation

255 = SNA (Signal not available)

Readout 03

ESP system activation

0 = OK

1 = Error

255 = SNA (Signal not available)

Readout 04

Brake pressure

457.2 = Error

459.0 = SNA (Signal not available)



Measured value block 22

Readout 01

Standstill

0 = No standstill detected

1 = Standstill detected

255 = SNA (Signal not available)

Readout 02

Shut-off stages (0 - 6)

0 = Stage 0

1 = Stage 1

2 = Stage 2

3 = Stage 3

4 = Stage 4 (transport mode)

5 = Stage 5 (pre-warning to shut-off 2 for MMI)

6 = Stage 6

Readout 03

Not relevant

Readout 04

Trailer

Bit 0 = Trailer detected

Bit 1 = Trailer message outdated, currently received

Bit 2 = SNA (Signal not available)



Measured value block 23

Readout 01

Steering angle velocity (-1435.1 - 1435.1 °/s)

Readout 02

Engine speed (0 - 13005 rpm)

Readout 03

Terminal 15 (0/1)

0 = Ignition off

1 = Ignition on

255 = SNA (Signal not available)

Readout 04

Terminal X (0/1)

0 = Basic state off

1 = Terminal X active

255 = SNA (Signal not available)



Measured value block 24

Readout 01

Unlearn counter

Readout 02

km reading

Readout 03

Year

Readout 04

Month



Measured value block 25

Readout 01

Day

Readout 02

Hour

Readout 03

Minute

Readout 04

Second



Measured value block 125

Readout 01

CAN message engine control unit

Readout 02

CAN message brake control unit

Readout 03

CAN message steering angle sender

Readout 04

CAN message elec. ignition lock

If a 1 is displayed, a CAN message is sent from the relevant control unit. If the tester shows a 0, the CAN message is interrupted. In such cases read the fault memory of the relevant control unit.



Measured value block 126

Readout 01

CAN message from BEM

Readout 02

CAN message from Gateway

Readout 03

CAN message from drive authorisation system

Readout 04

Vacant

If a 1 is displayed, a CAN message is sent from the relevant control unit. If the tester shows a 0, the CAN message is interrupted. In such cases read the fault memory of the relevant control unit.




Miłej Lektury
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI

Awatar użytkownika
Ravsik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 148
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL

Post autor: Ravsik » 04 kwie 2013, 21:16

slaby4F0 907 553A, 4F0 910 553B, H17 002 WBW
Ktore wartosci mam odczytac zebys cos wiecej wiedzial?
Pisales tez kiedys o kalibracji czujnikow wysokosci. Mozesz cos wiecej powiedziec o tym.

[ Dodano: 2013-04-10, 00:28 ]
i co? cisza w temacie!!?? :(
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]

Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 11 kwie 2013, 19:51

Masz tutaj poczytane wartosci auta co nie ma takich problemow.
Mozesz sobie porownac
Zobacz jakie wartosci masz w kanale 4, 5 i 28
Lub wykonaj blokmap sterownika pneumatyki 34


1, - , ,11.90 V,Voltage,0.0 km/h,Speed, 00 0000,Bin. Bits,
2,Door Closed, ,Lid close, ,5.03 V,Voltage,5.03 V,Voltage,
3,13.8 bar,Pressure,2.4 bar,Pressure,5.03 V,Voltage, , ,
4,1.0 mm,Distance,-5.0 mm,Distance,-1.0 mm,Distance,-8.0 mm,Distance,
5,388.5 mm,Content,382.2 mm,Content,378.0 mm,Content,371.7 mm,Content,

6,80.0°C,Temperature,19.0°C,Temperature,Yes , ,Relay OFF, ,
7,OFF , ,OFF , ,Relay OFF, ,2.5 bar,Pressure,
8,OFF , ,OFF , ,OFF , ,OFF , ,
9,22.0,(no units), 000,Bin. Bits, 00 0000,Bin. Bits, , ,
10,00000000,Bin. Bits,00000000,Bin. Bits,00000000,Bin. Bits, 0,Bin. Bits,
11,1.0 mm,Distance,-5.0 mm,Distance,-1.0 mm,Distance,-7.0 mm,Distance,
12,2.50 V,Voltage,2.52 V,Voltage,2.52 V,Voltage,5.00 V,Voltage,
13,0.024 A,Current,0.024 A,Current,0.000 A,Current,0.024 A,Current,
14,0.024 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,0.024 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,
15,0.016 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,0.008 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,
16, 0010 ,Bin. Bits, 0 0000,Bin. Bits,OFF , ,OFF , ,
17,Normal, ,Normal Level, ,0.0,(no units), , ,
18,-204.88°,Steering Angle,0.58 m/s*2,Lateral Accel.,0.00 m/s*2,Lateral Accel., 00 ,Bin. Bits,
19,80.0°C,Temperature,Relay OFF, , 1000000,Bin. Bits, , ,
20, 0000000,Bin. Bits, 0,Bin. Bits, , , , ,
21,0.0,(no units),0.0,(no units),0.0,(no units),0.0 bar,Pressure,
22,1.0,(no units),0.0,(no units),0.0,(no units), 010,Bin. Bits,
23,0.0°/s,Turn Rate,0 /min,RPM,1.0,(no units),1.0,(no units),
24,254.0,(no units),239130 km,Mileage,2013,Count,4.0,(no units),
25,3.0,(no units),9.0,(no units),43.0,(no units),30.0,(no units),
26, 0000000,Bin. Bits,00000000,Bin. Bits, 000010,Bin. Bits, , ,
27,3.0,(no units),0.0 A,Current, , , , ,
28,1.0 mm,Distance,-5.0 mm,Distance,-1.0 mm,Distance,-8.0 mm,Distance,
60,0.0 %,Duty Cycle,0.4 %,Duty Cycle,7.0 %,Duty Cycle,0.0 %,Duty Cycle,
61, 0110,Bin. Bits, 0,Bin. Bits, , , , ,
62,48.0 %,Duty Cycle,44.1 %,Duty Cycle,51.2 %,Duty Cycle,49.2 %,Duty Cycle,
63,1.2 %,Duty Cycle,3.9 %,Duty Cycle,73.0 %,Duty Cycle,2.3 %,Duty Cycle,
64,9.0 bar,Pressure,8.6 bar,Pressure,9.2 bar,Pressure,7.0 bar,Pressure,
65,11.96 V,Voltage, 0000000,Bin. Bits, , , , ,
86,4CL/DC 006 August 2006 W06.0/21,,
87,H17,,
88,::BL14:Oct 28 2005 05:46:48::,,
90,$Revision: 18.5.1.26 $,,
125,Engine 1 , ,ABS 1 , ,Steer. ang. 1, ,El.Ign.Lock 1 , ,
126,Batt.Mgmt 1, ,Gateway 1, ,Immo 1, , , ,
213, , , , , , ,N/A,,
214, , , , , , ,N/A,,
215, , , , , , ,N/A,,
217, , , , , , ,N/A,,
225,255.0,(no units),255.0,(no units),255.0,(no units),255.0,(no units),
226,255.0,(no units),255.0,(no units),27.0,(no units), , ,
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI

Awatar użytkownika
Ravsik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 148
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL

Post autor: Ravsik » 12 kwie 2013, 13:48

12:36:49 Group 004
-14.0 mm Distance
-16.0 mm Distance
-10.0 mm Distance
-12.0 mm Distance

12:36:49 Group 005
369.6 mm Content
367.5 mm Content
371.7 mm Content
371.7 mm Content

12:39:23 Group 028
-14.0 mm Distance
-16.0 mm Distance
-11.0 mm Distance
-12.0 mm Distance

12:38:09 Group 017
Sport 1
Low Level
1.0 (no units)

i co z tego wynika?
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]

Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 12 kwie 2013, 15:06

Moim zdeniem masz coś nie tak z czujnikami poziomowania z tyłu , bo wszystko co masz w blokach jest ok <mysli>
Jeżeli auto nadal stoi wysoko z tyłu to może trzeba posprawdzać cięgna do tych czujników poziomowania , jak są zamontowane itd.Jak kulka cięgna bedzie zamontowana w złej pozycji to pomiar zawieszenia przez sensor będzie przekazywany do sterownika taki sposób w jakiej pozycji jest aktualnie cięgno.
Aby nie uczkodzić zawieszenia sterownik ma swoje max wartości , jak wiesz maksymalna wartość dla tylnych sensorów to 415 . Ster nie pozwoli przekroczyć tej wartości
Ravsik pisze:12:36:49

12:38:09 Group 017
Sport 1
Low Level
1.0 (no units)

i co z tego wynika?
Tu jest pozycja w jakiej jest zadane z MMI
pozdr
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 25 sie 2018, 04:51

Witam, poradziłem sobie ze zmianą zawieszenia w swoim aucie, wykonane zostało to trochę inaczej jak w opisie ale auto obniżyło się o 17 mm i teraz wygląda naprawdę super. Pozostał tylko jeden problem, po przejechaniu około 5 km. pojawia się błąd. Jest to błąd zawieszenia a w raz z nim błąd poziomowania świateł. Jak można się tego pozbyć, dodam że po zgaszeniu auta błędy są kasowane a po 5 km. powracaja ponownie. Pozdrawiam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 14 lis 2018, 18:47

Operacja glebowania auta zakończona sukcesem. Pierwszy raz w życiu za taki zabieg nie zapłaciłem grosza <okok>
Przód wrzuciłem na 416 a tył 414 i ładnie usiadł. Mam wrażenie, że przód delikatnie niżej siedzi, ale pewnie trzeba by się pobawić wartościami - a to już na inną okazję.

[ Dodano: 2018-11-14, 18:40 ]
I jednak jest różnica w komforcie. Zdecydowanieauto jest twardsze i bardziej czuć nierówności.

[ Dodano: 2018-11-14, 18:47 ]
Tak to stoi obecnie....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga