Nieudana 'gleba' na VCDS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Nieudana 'gleba' na VCDS
witam!Zamiast polepszyc to zjeb%#$lem ! No wiec zaczne od podstaw. Mam zawieszenie pneumatyczne i chcialem troche obnizyc bryczke... Wchodze w menu po wprowadzeniu kodu dostepu i zaczynam. kanal 1,2,3,4,w 5 wprowadzic 1. Auto ustawilem na 365 przod i tyl 363. Po zakonczeniu stoi JAK CZOLG! obojetnie jak wejde w dynamic to mam czolga i tak, co sie stalo? moze zamiast wartosc mniejsze wprowadzic wieksze? 400 zamiast 365 ? prosze o pomoc bo oszalalem wlasnie
[ Dodano: 2011-09-02, 23:32 ]
witam.udalo mi sie wkoncu to zrobic tak jak myslalem... dalem 400 na przod i tyl 398 i jest lala wsyd bylo jechac takim czolgiem jak zrobilem na poczatku ufff....dalem rade wiec temat zamykam chyba ze nie powinienm glebowac wogole ? 386 standard niby przod a tera mam 400 a tyl standard 384 a dalem 398 .
Używanie zwrotów typu "POMOCY" czy zbyt wielu znaków interpunkcyjnych w temacie jest niezgodne z Regulaminem!
Poprawiłem.
[ Dodano: 2011-09-03, 16:45 ]
jednak cos jest nie tak... lewa strona nizej stoi od prawej a te same wartosci ma. nawet zrobilem max prawa na 416 i nadal jest roznica od lewej!wtf
[ Dodano: 2011-09-03, 21:07 ]
widze nie nikt sie nie zna w tym temacie.szkoda.
[ Dodano: 2011-09-02, 23:32 ]
witam.udalo mi sie wkoncu to zrobic tak jak myslalem... dalem 400 na przod i tyl 398 i jest lala wsyd bylo jechac takim czolgiem jak zrobilem na poczatku ufff....dalem rade wiec temat zamykam chyba ze nie powinienm glebowac wogole ? 386 standard niby przod a tera mam 400 a tyl standard 384 a dalem 398 .
Używanie zwrotów typu "POMOCY" czy zbyt wielu znaków interpunkcyjnych w temacie jest niezgodne z Regulaminem!
Poprawiłem.
[ Dodano: 2011-09-03, 16:45 ]
jednak cos jest nie tak... lewa strona nizej stoi od prawej a te same wartosci ma. nawet zrobilem max prawa na 416 i nadal jest roznica od lewej!wtf
[ Dodano: 2011-09-03, 21:07 ]
widze nie nikt sie nie zna w tym temacie.szkoda.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez MaciejTFSI, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
gleba
podnioslem bude i stoi jak czolg ale nie pokazuje juz bledow. ale nadal lewa strona nizej stoi od prawej
[ Dodano: 2011-09-04, 17:35 ]
szkoda ze ktos mi nie moze przeprowadzic tej adaptacji bo ja juz nie mam sil... 2 dni walcze z tym
[ Dodano: 2011-09-04, 17:35 ]
zaraz cos mi tam pojdzie od tej ,,zabawy"
[ Dodano: 2011-09-04, 17:35 ]
szkoda ze ktos mi nie moze przeprowadzic tej adaptacji bo ja juz nie mam sil... 2 dni walcze z tym
[ Dodano: 2011-09-04, 17:35 ]
zaraz cos mi tam pojdzie od tej ,,zabawy"
Tak jak Pisze Piotruś
Audi A6 (4F) (PR-1BK): 386 mm (front) and 384 mm (rear)
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)
Podlaczasz Vaga i jedziesz
[Select]
[34 - Level Control]
[Secutiy Access - 16]
Enter 31564
[Do It!]
[Adaption - 10] i czekasz az kompresor nabije cisnienie i zawias ustawi sie na pozycji nominalnej do pomiarow
i jedziesz z kazdym kolem mierzysz wartosc X na kazdym kole i wpisujesz do kanalow
1,2,3,4 zawsze test i save (front right) itd
i na koniec w kanale 5 dajesz 1 i zatwierdzasz
Wychodzisz z adaptacji sprawdzasz bledy
Powinno byc
Jak nie dasz sobie rady to w przyszla sobote bede gdzies po miedzy Pila a Poznaniem to moge pomoc
Audi A6 (4F) (PR-1BK): 386 mm (front) and 384 mm (rear)
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)
Podlaczasz Vaga i jedziesz
[Select]
[34 - Level Control]
[Secutiy Access - 16]
Enter 31564
[Do It!]
[Adaption - 10] i czekasz az kompresor nabije cisnienie i zawias ustawi sie na pozycji nominalnej do pomiarow
i jedziesz z kazdym kolem mierzysz wartosc X na kazdym kole i wpisujesz do kanalow
1,2,3,4 zawsze test i save (front right) itd
i na koniec w kanale 5 dajesz 1 i zatwierdzasz
Wychodzisz z adaptacji sprawdzasz bledy
Powinno byc
Jak nie dasz sobie rady to w przyszla sobote bede gdzies po miedzy Pila a Poznaniem to moge pomoc
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
gleba
latwo powiedziec ciezko zrobic w kazdym razie zamowili mi za free czunik od poziomowania w aso tak wiec wymienia to ale nie wiem czy zrobia glebe taka jak chce...
- Ravsik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 148
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL
Witam. Chcialem zglebic troche auto ale jest problem. Przy adaptacji zawieszenia tyl podnosi mi sie az na 415 gdzie przod jest w normie 370 wiec nie mam juz mozliwosci zejsc nizej z tylem bo max wartosc jakie vcds przyjmuje to 414. Dlaczego tak wysoko podnosi tyl przy adaptacji?
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Jaki sterownik softRavsik pisze:Witam. Chcialem zglebic troche auto ale jest problem. Przy adaptacji zawieszenia tyl podnosi mi sie az na 415 gdzie przod jest w normie 370 wiec nie mam juz mozliwosci zejsc nizej z tylem bo max wartosc jakie vcds przyjmuje to 414. Dlaczego tak wysoko podnosi tyl przy adaptacji?
Może być że są kabelki do czujników poziomowania popaprane przez tego co Ci to zakładał, bo w twojej konfiguracji auta pneumatyki nie było i musiała być zamontowana przez kogoś ale nie w fabryce
Trzeba posprawdzać w blokach wartości
Reading measured value block
Measured value block 001
Readout 01
Vacant
Readout 02
Voltage supply for actuators (tolerance band 8.5V to15.5V)
Readout 03
Vehicle speed (0 -255 km/h)
Readout 04
Various states
Bit 0 = Extreme level detected (warning lamp flashing)=1 / Extreme level not detected=0
Bit 1 =Distortion detected during driving=1 / Distortion not detected=0
Bit 2 = Vehicle tilt detected=1 / Vehicle tilt not detected=0
Bit 3 = Control requirement detected=1 / Control requirement not detected=0
Bit 4 Reserved
Bit 5 = Trailer towing detected=1 / Trailer towing not detected=0
Bit 6 =Starter term.50 active=1 / Starter term.50 not active=0
Measured value block 002
Readout 01
Door status (Door closed/door open/locked/implausible)
Readout 02
Tailgate (Tailgate open/tailgate closed/locked/implausible)
Readout 03
Voltage altitude sensor supply right (0 - 6.375 V)
Readout 04
Voltage altitude sensor supply left (0 - 6.375 V)
Measured value block 003
Readout 01
Accumulator pressure (0 -25.5 bar)
Readout 02
Current pressure sensor signal (0 -25.5 bar)
Readout 03
Pressure sensor supply voltage (0 -6.375 V)
Readout 04
Vacant
Measured value block 004
Readout 01
Height deviation from normal level front left (-127 -128 mm)
Readout 02
Height deviation from normal level front right (-127 -128 mm)
Readout 03
Height deviation from normal level rear left (-127 -128 mm)
Readout 04
Height deviation from normal level rear right (-127 -128 mm)
Measured value block 005
Readout 01
Vehicle height absolute front left (wheel centre to wing) (0 -535.5 mm)
Readout 02
Vehicle height absolute front right (wheel centre to wing) (0 -535.5 mm)
Readout 03
Vehicle height absolute rear left (wheel centre to wing) (0 -535.5 mm)
Readout 04
Vehicle height absolute rear right (wheel centre to wing) (0 -535.5 mm)
Measured value block 006
Readout 01
Calculated model compressor temperature (-50...-205 °C)
Readout 02
Measured compressor temperature (-50 - 205 °C)
Readout 03
Regulation from memory possible (Yes/No)
Readout 04
Compressor relay (relay on/ relay off)
Measured value block 007
Readout 01
Lowering solenoid (on/off)
Readout 02
Pressure accumulator valve (on/off)
Readout 03
Compressor relay (on/off)
Readout 04
Current pressure sensor signal (0 -25.5 bar)
Measured value block 008
Readout 01
Front left air spring valve (on/off)
Readout 02
Front right air spring valve (on/off)
Readout 03
Rear left air spring valve (on/off)
Readout 04
Rear right air spring valve (on/off)
Measured value block 009
Readout 01
Adaptive suspension states
1 = Sleep
10 = Not relevant
11 = Not relevant
20 = Standing 1-mode
21 = Standing 1, engine off, door open
22 = Standing 1, engine off, door closed
30 = Standing 2-mode
31 = Standing 2, engine running, door open
32 = Standing 2, engine running, door closed
33 = Stop mode
40 = Driving mode
44 = Driving at dynamic level
45 = Driving in motorway mode
55 = Driving at automatic level
88 = Driving at raised level
100 = Driving, no regulation
111 = Jack
Readout 02
Damper emergency running definition
Bit 0 =Brake module deactivated
Bit 1 =Damper control with fixed current
Bit 2 =Dampers passive
Readout 03
Adaptive suspension states
Bit 0 = Extreme level detected (warning lamp flashing)=1 / Extreme level not detected=0
Bit 1 =Distortion detected during driving=1 / Distortion not detected=0
Bit 2 = Vehicle tilt detected=1 / Vehicle tilt not detected=0
Bit 3 = Control requirement detected=1 / Control requirement not detected=0
Bit 4 = Reserved
Bit 5 = Trailer towing detected=1 / Trailer towing not detected=0
Bit 6 =Starter term.50 active=1 / Starter term.50 not active=0
Readout 04
Vacant
Measured value block 010
Readout 01
Emergency running definition 1 level
Bit 0 = No adaptive suspension
Bit 1 = Compressor not switched on, raising only possible with adequate accumulator pressure
Bit 2 = Deactivate accumulator function
Bit 3 = Deactivate accumulator function and load measurement
Bit 4 = Compressor running monitored with temperature model
Bit 5 = Axle-wise mean value calculation with sensors on right side, only normal level is adjusted
Bit 6 = Axle-wise mean value calculation with sensors on left side, only normal level is adjusted
Bit 7 = Mean value regulation of front axle with sensor front right
Readout 02
Emergency running definition 2 level
Bit 0 = Mean value regulation of front axle with sensor front left
Bit 1 = Mean value regulation of rear axle with sensor rear right
Bit 2 = Mean value regulation of rear axle with sensor rear left
Bit 3 = Regulation with open doors
Bit 4 = No speed-dependent levelling, high level cannot be selected
Bit 5 = No vehicle lowering possible
Bit 6 = Adaptive suspension when towing
Bit 7 = Adaptive suspension uncalibrated
Readout 03
Bit 0 = Use of CAN "vehicle speed" information as substitute for "engine running"
Bit 1 = Normal levelling with slow filter and compressor with engine on
Bit 2 = Normal levelling with slow filter and compressor with ignition on
Bit 3 = Response to ESP fault
Bit 4 = Low to normal level, then block high level and disable regulation while driving
Bit 5 = Adaptive suspension switchover standing/driving only by way of vehicle speed
Bit 6 = ESP forced activation
Bit 7 = Lower to normal level and then deactivate regulation
Readout 04
Vacant
Measured value block 011
Readout 01
Height deviation from default front left (-127 -128 mm)
Readout 02
Height deviation from default front right (-127 -128 mm)
Readout 03
Height deviation from default rear left (-127 -128 mm)
Readout 04
Height deviation from default rear right (-127 -128 mm)
Measured value block 012
Readout 01
Signal body acceleration front left (0 - 5.1 V)
Readout 02
Signal body acceleration front right (0 - 5.1 V)
Readout 03
Signal body acceleration rear (0 - 5.1 V)
Readout 04
Supply voltage body acceleration sensors (0 - 16.575 V)
Measured value block 013
Readout 01
Damper valve current front left (0 - 2040 mA)
Readout 02
Damper valve current front right (0 - 2040 mA)
Readout 03
Damper valve current rear left (0 - 2040 mA)
Readout 04
Damper valve current rear right (0 - 2040 mA)
Measured value block 014
Readout 01
Damper valve current front left (0 - 2040 mA)
Readout 02
Pulse-width damper activation front left (0 - 99.6 %)
Readout 03
Damper valve current front right (0 - 2040 mA)
Readout 04
Pulse-width damper activation front right (0 - 99.6 %)
Measured value block 015
Readout 01
Damper valve current rear left (0 - 2040 mA)
Readout 02
Pulse-width damper activation rear left (0 - 99.6 %)
Readout 03
Damper valve current rear right (0 - 2040 mA)
Readout 04
Pulse-width damper activation rear right (0 - 99.6 %)
Measured value block 016
Readout 01
Status MMI operation 1
Bit 0 = Reserved
Bit 1 = Reserved
Bit 2 = Dynamic mode
Bit 3 = Automatic mode
Bit 4 = Lift mode
Bit 5 = Reserved
Bit 6 = Reserved
Bit 7 = Reserved
Readout 02
Status MMI operation 2
Bit 0 = Raise_vehicle
Bit 1 = Lower_vehicle
Bit 2 = Towing
Bit 3 = Jack mode
Bit 4 = Reserved
Bit 5 = Comfort mode
Readout 03
Status low-level lamp activation (on/off/flashing)
Readout 04
Status warning lamp activation (on/off/flashing)
Measured value block 017
Readout 01
Current damper detection specification (Comfortable / Normal / Sport1 / Sport2)
Readout 02
Default position specification (Low / Normal / High)
Readout 03
Low level default position
0 = No low level
1 = Low level 1
2 = Low level 2/motorway lowering
Readout 04
Vacant
Measured value block 019
Readout 01
Calculated model compressor temperature (-80...-300°C)
Readout 02
Compressor relay (relay on/ relay off)
Readout 03
Compressor activation
Bit 0 = Compressor running
Bit 1 = Raise with compressor permitted
Bit 2 = Accumulator charging permitted
Bit 3 = Engine running or substitute value for running engine
Bit 4 = Compressor activation speed exceeded
Bit 5 = Compressor activation required due to infringement of minimum activation height
Bit 6 = No deactivation response (e.g. starting) preventing switch-on of compressor
Bit 7 = Compressor running locked by overheating or EP monitoring and vehicle raising by compressor requested
Readout 04
Vacant
Measured value block 20
Readout 01
Controller states
Bit 0 = Transport mode
Bit 1 = Loading mode
Bit 2 = Jack mode
Bit 3 = Control off
Bit 4 = Default position not learned
Readout 02
Trailer towing
Bit 0 = Towing
Readout 03
Vacant
Readout 04
Vacant
Measured value block 21
Readout 01
ABS regulation
0 = No ABS regulation
1 = ABS regulation
255 = SNA (Signal not available)
Readout 02
ESP cut-in
0 = No ESP activation
1 = ESP activation
255 = SNA (Signal not available)
Readout 03
ESP system activation
0 = OK
1 = Error
255 = SNA (Signal not available)
Readout 04
Brake pressure
457.2 = Error
459.0 = SNA (Signal not available)
Measured value block 22
Readout 01
Standstill
0 = No standstill detected
1 = Standstill detected
255 = SNA (Signal not available)
Readout 02
Shut-off stages (0 - 6)
0 = Stage 0
1 = Stage 1
2 = Stage 2
3 = Stage 3
4 = Stage 4 (transport mode)
5 = Stage 5 (pre-warning to shut-off 2 for MMI)
6 = Stage 6
Readout 03
Not relevant
Readout 04
Trailer
Bit 0 = Trailer detected
Bit 1 = Trailer message outdated, currently received
Bit 2 = SNA (Signal not available)
Measured value block 23
Readout 01
Steering angle velocity (-1435.1 - 1435.1 °/s)
Readout 02
Engine speed (0 - 13005 rpm)
Readout 03
Terminal 15 (0/1)
0 = Ignition off
1 = Ignition on
255 = SNA (Signal not available)
Readout 04
Terminal X (0/1)
0 = Basic state off
1 = Terminal X active
255 = SNA (Signal not available)
Measured value block 24
Readout 01
Unlearn counter
Readout 02
km reading
Readout 03
Year
Readout 04
Month
Measured value block 25
Readout 01
Day
Readout 02
Hour
Readout 03
Minute
Readout 04
Second
Measured value block 125
Readout 01
CAN message engine control unit
Readout 02
CAN message brake control unit
Readout 03
CAN message steering angle sender
Readout 04
CAN message elec. ignition lock
If a 1 is displayed, a CAN message is sent from the relevant control unit. If the tester shows a 0, the CAN message is interrupted. In such cases read the fault memory of the relevant control unit.
Measured value block 126
Readout 01
CAN message from BEM
Readout 02
CAN message from Gateway
Readout 03
CAN message from drive authorisation system
Readout 04
Vacant
If a 1 is displayed, a CAN message is sent from the relevant control unit. If the tester shows a 0, the CAN message is interrupted. In such cases read the fault memory of the relevant control unit.
Miłej Lektury
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
- Ravsik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 148
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL
slaby4F0 907 553A, 4F0 910 553B, H17 002 WBW
Ktore wartosci mam odczytac zebys cos wiecej wiedzial?
Pisales tez kiedys o kalibracji czujnikow wysokosci. Mozesz cos wiecej powiedziec o tym.
[ Dodano: 2013-04-10, 00:28 ]
i co? cisza w temacie!!??
Ktore wartosci mam odczytac zebys cos wiecej wiedzial?
Pisales tez kiedys o kalibracji czujnikow wysokosci. Mozesz cos wiecej powiedziec o tym.
[ Dodano: 2013-04-10, 00:28 ]
i co? cisza w temacie!!??
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Masz tutaj poczytane wartosci auta co nie ma takich problemow.
Mozesz sobie porownac
Zobacz jakie wartosci masz w kanale 4, 5 i 28
Lub wykonaj blokmap sterownika pneumatyki 34
1, - , ,11.90 V,Voltage,0.0 km/h,Speed, 00 0000,Bin. Bits,
2,Door Closed, ,Lid close, ,5.03 V,Voltage,5.03 V,Voltage,
3,13.8 bar,Pressure,2.4 bar,Pressure,5.03 V,Voltage, , ,
4,1.0 mm,Distance,-5.0 mm,Distance,-1.0 mm,Distance,-8.0 mm,Distance,
5,388.5 mm,Content,382.2 mm,Content,378.0 mm,Content,371.7 mm,Content,
6,80.0°C,Temperature,19.0°C,Temperature,Yes , ,Relay OFF, ,
7,OFF , ,OFF , ,Relay OFF, ,2.5 bar,Pressure,
8,OFF , ,OFF , ,OFF , ,OFF , ,
9,22.0,(no units), 000,Bin. Bits, 00 0000,Bin. Bits, , ,
10,00000000,Bin. Bits,00000000,Bin. Bits,00000000,Bin. Bits, 0,Bin. Bits,
11,1.0 mm,Distance,-5.0 mm,Distance,-1.0 mm,Distance,-7.0 mm,Distance,
12,2.50 V,Voltage,2.52 V,Voltage,2.52 V,Voltage,5.00 V,Voltage,
13,0.024 A,Current,0.024 A,Current,0.000 A,Current,0.024 A,Current,
14,0.024 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,0.024 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,
15,0.016 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,0.008 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,
16, 0010 ,Bin. Bits, 0 0000,Bin. Bits,OFF , ,OFF , ,
17,Normal, ,Normal Level, ,0.0,(no units), , ,
18,-204.88°,Steering Angle,0.58 m/s*2,Lateral Accel.,0.00 m/s*2,Lateral Accel., 00 ,Bin. Bits,
19,80.0°C,Temperature,Relay OFF, , 1000000,Bin. Bits, , ,
20, 0000000,Bin. Bits, 0,Bin. Bits, , , , ,
21,0.0,(no units),0.0,(no units),0.0,(no units),0.0 bar,Pressure,
22,1.0,(no units),0.0,(no units),0.0,(no units), 010,Bin. Bits,
23,0.0°/s,Turn Rate,0 /min,RPM,1.0,(no units),1.0,(no units),
24,254.0,(no units),239130 km,Mileage,2013,Count,4.0,(no units),
25,3.0,(no units),9.0,(no units),43.0,(no units),30.0,(no units),
26, 0000000,Bin. Bits,00000000,Bin. Bits, 000010,Bin. Bits, , ,
27,3.0,(no units),0.0 A,Current, , , , ,
28,1.0 mm,Distance,-5.0 mm,Distance,-1.0 mm,Distance,-8.0 mm,Distance,
60,0.0 %,Duty Cycle,0.4 %,Duty Cycle,7.0 %,Duty Cycle,0.0 %,Duty Cycle,
61, 0110,Bin. Bits, 0,Bin. Bits, , , , ,
62,48.0 %,Duty Cycle,44.1 %,Duty Cycle,51.2 %,Duty Cycle,49.2 %,Duty Cycle,
63,1.2 %,Duty Cycle,3.9 %,Duty Cycle,73.0 %,Duty Cycle,2.3 %,Duty Cycle,
64,9.0 bar,Pressure,8.6 bar,Pressure,9.2 bar,Pressure,7.0 bar,Pressure,
65,11.96 V,Voltage, 0000000,Bin. Bits, , , , ,
86,4CL/DC 006 August 2006 W06.0/21,,
87,H17,,
88,::BL14:Oct 28 2005 05:46:48::,,
90,$Revision: 18.5.1.26 $,,
125,Engine 1 , ,ABS 1 , ,Steer. ang. 1, ,El.Ign.Lock 1 , ,
126,Batt.Mgmt 1, ,Gateway 1, ,Immo 1, , , ,
213, , , , , , ,N/A,,
214, , , , , , ,N/A,,
215, , , , , , ,N/A,,
217, , , , , , ,N/A,,
225,255.0,(no units),255.0,(no units),255.0,(no units),255.0,(no units),
226,255.0,(no units),255.0,(no units),27.0,(no units), , ,
Mozesz sobie porownac
Zobacz jakie wartosci masz w kanale 4, 5 i 28
Lub wykonaj blokmap sterownika pneumatyki 34
1, - , ,11.90 V,Voltage,0.0 km/h,Speed, 00 0000,Bin. Bits,
2,Door Closed, ,Lid close, ,5.03 V,Voltage,5.03 V,Voltage,
3,13.8 bar,Pressure,2.4 bar,Pressure,5.03 V,Voltage, , ,
4,1.0 mm,Distance,-5.0 mm,Distance,-1.0 mm,Distance,-8.0 mm,Distance,
5,388.5 mm,Content,382.2 mm,Content,378.0 mm,Content,371.7 mm,Content,
6,80.0°C,Temperature,19.0°C,Temperature,Yes , ,Relay OFF, ,
7,OFF , ,OFF , ,Relay OFF, ,2.5 bar,Pressure,
8,OFF , ,OFF , ,OFF , ,OFF , ,
9,22.0,(no units), 000,Bin. Bits, 00 0000,Bin. Bits, , ,
10,00000000,Bin. Bits,00000000,Bin. Bits,00000000,Bin. Bits, 0,Bin. Bits,
11,1.0 mm,Distance,-5.0 mm,Distance,-1.0 mm,Distance,-7.0 mm,Distance,
12,2.50 V,Voltage,2.52 V,Voltage,2.52 V,Voltage,5.00 V,Voltage,
13,0.024 A,Current,0.024 A,Current,0.000 A,Current,0.024 A,Current,
14,0.024 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,0.024 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,
15,0.016 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,0.008 A,Current,0.0 %,Duty Cycle,
16, 0010 ,Bin. Bits, 0 0000,Bin. Bits,OFF , ,OFF , ,
17,Normal, ,Normal Level, ,0.0,(no units), , ,
18,-204.88°,Steering Angle,0.58 m/s*2,Lateral Accel.,0.00 m/s*2,Lateral Accel., 00 ,Bin. Bits,
19,80.0°C,Temperature,Relay OFF, , 1000000,Bin. Bits, , ,
20, 0000000,Bin. Bits, 0,Bin. Bits, , , , ,
21,0.0,(no units),0.0,(no units),0.0,(no units),0.0 bar,Pressure,
22,1.0,(no units),0.0,(no units),0.0,(no units), 010,Bin. Bits,
23,0.0°/s,Turn Rate,0 /min,RPM,1.0,(no units),1.0,(no units),
24,254.0,(no units),239130 km,Mileage,2013,Count,4.0,(no units),
25,3.0,(no units),9.0,(no units),43.0,(no units),30.0,(no units),
26, 0000000,Bin. Bits,00000000,Bin. Bits, 000010,Bin. Bits, , ,
27,3.0,(no units),0.0 A,Current, , , , ,
28,1.0 mm,Distance,-5.0 mm,Distance,-1.0 mm,Distance,-8.0 mm,Distance,
60,0.0 %,Duty Cycle,0.4 %,Duty Cycle,7.0 %,Duty Cycle,0.0 %,Duty Cycle,
61, 0110,Bin. Bits, 0,Bin. Bits, , , , ,
62,48.0 %,Duty Cycle,44.1 %,Duty Cycle,51.2 %,Duty Cycle,49.2 %,Duty Cycle,
63,1.2 %,Duty Cycle,3.9 %,Duty Cycle,73.0 %,Duty Cycle,2.3 %,Duty Cycle,
64,9.0 bar,Pressure,8.6 bar,Pressure,9.2 bar,Pressure,7.0 bar,Pressure,
65,11.96 V,Voltage, 0000000,Bin. Bits, , , , ,
86,4CL/DC 006 August 2006 W06.0/21,,
87,H17,,
88,::BL14:Oct 28 2005 05:46:48::,,
90,$Revision: 18.5.1.26 $,,
125,Engine 1 , ,ABS 1 , ,Steer. ang. 1, ,El.Ign.Lock 1 , ,
126,Batt.Mgmt 1, ,Gateway 1, ,Immo 1, , , ,
213, , , , , , ,N/A,,
214, , , , , , ,N/A,,
215, , , , , , ,N/A,,
217, , , , , , ,N/A,,
225,255.0,(no units),255.0,(no units),255.0,(no units),255.0,(no units),
226,255.0,(no units),255.0,(no units),27.0,(no units), , ,
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
- Ravsik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 148
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL
12:36:49 Group 004
-14.0 mm Distance
-16.0 mm Distance
-10.0 mm Distance
-12.0 mm Distance
12:36:49 Group 005
369.6 mm Content
367.5 mm Content
371.7 mm Content
371.7 mm Content
12:39:23 Group 028
-14.0 mm Distance
-16.0 mm Distance
-11.0 mm Distance
-12.0 mm Distance
12:38:09 Group 017
Sport 1
Low Level
1.0 (no units)
i co z tego wynika?
-14.0 mm Distance
-16.0 mm Distance
-10.0 mm Distance
-12.0 mm Distance
12:36:49 Group 005
369.6 mm Content
367.5 mm Content
371.7 mm Content
371.7 mm Content
12:39:23 Group 028
-14.0 mm Distance
-16.0 mm Distance
-11.0 mm Distance
-12.0 mm Distance
12:38:09 Group 017
Sport 1
Low Level
1.0 (no units)
i co z tego wynika?
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Moim zdeniem masz coś nie tak z czujnikami poziomowania z tyłu , bo wszystko co masz w blokach jest ok
Jeżeli auto nadal stoi wysoko z tyłu to może trzeba posprawdzać cięgna do tych czujników poziomowania , jak są zamontowane itd.Jak kulka cięgna bedzie zamontowana w złej pozycji to pomiar zawieszenia przez sensor będzie przekazywany do sterownika taki sposób w jakiej pozycji jest aktualnie cięgno.
Aby nie uczkodzić zawieszenia sterownik ma swoje max wartości , jak wiesz maksymalna wartość dla tylnych sensorów to 415 . Ster nie pozwoli przekroczyć tej wartości
pozdr
Jeżeli auto nadal stoi wysoko z tyłu to może trzeba posprawdzać cięgna do tych czujników poziomowania , jak są zamontowane itd.Jak kulka cięgna bedzie zamontowana w złej pozycji to pomiar zawieszenia przez sensor będzie przekazywany do sterownika taki sposób w jakiej pozycji jest aktualnie cięgno.
Aby nie uczkodzić zawieszenia sterownik ma swoje max wartości , jak wiesz maksymalna wartość dla tylnych sensorów to 415 . Ster nie pozwoli przekroczyć tej wartości
Tu jest pozycja w jakiej jest zadane z MMIRavsik pisze:12:36:49
12:38:09 Group 017
Sport 1
Low Level
1.0 (no units)
i co z tego wynika?
pozdr
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Witam, poradziłem sobie ze zmianą zawieszenia w swoim aucie, wykonane zostało to trochę inaczej jak w opisie ale auto obniżyło się o 17 mm i teraz wygląda naprawdę super. Pozostał tylko jeden problem, po przejechaniu około 5 km. pojawia się błąd. Jest to błąd zawieszenia a w raz z nim błąd poziomowania świateł. Jak można się tego pozbyć, dodam że po zgaszeniu auta błędy są kasowane a po 5 km. powracaja ponownie. Pozdrawiam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
- Imię: Grzesiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
Operacja glebowania auta zakończona sukcesem. Pierwszy raz w życiu za taki zabieg nie zapłaciłem grosza
Przód wrzuciłem na 416 a tył 414 i ładnie usiadł. Mam wrażenie, że przód delikatnie niżej siedzi, ale pewnie trzeba by się pobawić wartościami - a to już na inną okazję.
[ Dodano: 2018-11-14, 18:40 ]
I jednak jest różnica w komforcie. Zdecydowanieauto jest twardsze i bardziej czuć nierówności.
[ Dodano: 2018-11-14, 18:47 ]
Tak to stoi obecnie....
Przód wrzuciłem na 416 a tył 414 i ładnie usiadł. Mam wrażenie, że przód delikatnie niżej siedzi, ale pewnie trzeba by się pobawić wartościami - a to już na inną okazję.
[ Dodano: 2018-11-14, 18:40 ]
I jednak jest różnica w komforcie. Zdecydowanieauto jest twardsze i bardziej czuć nierówności.
[ Dodano: 2018-11-14, 18:47 ]
Tak to stoi obecnie....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga