Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Drgania na biegu jałowym na gazie.Pomocy

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

[ A6 C5] Drgania na biegu jałowym na gazie.Pomocy

Post autor: marek231984 » 25 sie 2011, 12:13

Proszę o ocenę insatalcji gazowej a także czy jest dobrze założona gdyż auto drga na gazie na biegu jałowym,obroty trzyma prawidłowo.Na benzynie są prawie znikome.Panowie podpowiedzcie czy instalka jest założona ok,czy może jest coś nie tak.

Stag 300 plus
kme silver
valteki czerwone
Dodam,że są nowe świece i kable NGK
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 25 sie 2011, 19:36

kolego...... lpg-forum.pl - poszukaj polecanego gazownika w twojej okolicy i jedz czym predzej na poprawki i zalozenie czegos konketnego a po prawidlowym montazu jedz do tego co ci montowal i zadaj zwrotu gotowki za wtryski , reduktor i rzezbe na niunce... az se lezka w oku kreci <zalamka>

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 25 sie 2011, 19:41

Możesz mi powiedzieć co jest nie tak???

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 25 sie 2011, 19:48

wtryski - vadmear czerwony to schit,
reduktor- silver do max 150 koni jak dobrze pamietam ,
kolektor nie sciagany do nawiertów,
ciekawe jak wyglada mapa i monoznik ale pewnie nie masz kabla zeby podejrzec,
pozatym sam zauwazyles ze masz drgania,
posluchaj mojej rady i zaloz konto na lpg-forum.pl (naprawde zdolni goscie od gazu ale straszne chamy) i jedz czym predzej zanim szkody duzej narobisz !!
iles za to zaplacil ?

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 25 sie 2011, 19:59

Oki,dzięki,z tego co ustalałem to kme silver jest do 270 koni.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 25 sie 2011, 20:06

<rotfl> tak tak a 1x gold obsluzy v8 <glupek>
chlopie loguj sie czym predzej na tym forum i czytaj i czytaj i czytaj :) i czytaj ;p

a na powaznie nie wierz w to co pisza na allegro czy co mowia druciarze - bo twoj gazownik zapewne nim jest - licza sie fakty oparte konkretnymi argumentami.
Powiedz mi np jakie masz spadki cisnienia na tym silverze skoro twierdzisz ze twoj silnik obsluguje bez problemu ? - Wiele tego typu pytn moge zadac zeby podeprzec moja teze ale to nie jest odpowiednie forum do tego.
Ja tez na poczatku o elpidzi nie wiedzialem za duzo tylko tyle po ile jest :) dopiero po paru miesiacach czytania forum lpg moge powiedziec ze cos nie cos wiem :)

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 25 sie 2011, 22:11

Oki,dzięki,czyli najpierw wymiana reduktora na kme gold.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 25 sie 2011, 22:32

kolego marek !!
twoim pierwszym krokiem powinno byc zarejestrowanie sie na lpg form i zaczerpniecie wiedzy oraz umowienie sie z forumowiczem ktory zyje z tematu lpg.
pochopnie nie podejmoj decyzji - juz jedna zrobiles montujac gaz po pieniadzach u goscia co wsadza najtanszy bubel.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 25 sie 2011, 23:23

nie zawsze wina leży po stronie instalacji gazowej, jest ona po prostu bardziej wymagająca dla silnika a w szczególności dla układu zapłonowego niż zasilanie benzyną, stąd możliwość a w większości przypadków przyczyna złej pracy na lpg a brak jakichkolwiek oznak na pb. nie chcę bronić nieuczciwego instalatora bo tacy też się zdarzają ale sam po zamontowaniu instalki miałem falowanie obrotów na luzie, którego nie zauważałem na benzynie. czasem auto gasło ale tylko na gazie, po wizycie u gazownika okazało się że na benzynie też obroty falują tyko w mniejszym stopniu czego na obrotomierzu nie było widać a po przeczytaniu kilku postów na forum doszedłem że to brudna przepustnica.czyszczenie i adaptacja i jak ręką odjął. zanim kogoś posądzisz o nieuczciwość sprawdź czy z autem jest wszystko ok. nie pamiętam na jakich częściach jest moja instalka ale na pewno nie była z górnej półki a po wszystkich koniecznych zabiegach z mojej strony auto przez 2 lata sprawuje się bez zarzutu

toom_ek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:48
Lokalizacja: PL

Post autor: toom_ek » 26 sie 2011, 07:01

marek231984 pisze:Oki,dzięki,czyli najpierw wymiana reduktora na kme gold.
do 2.4 to lekka przesada , miałem dwa samochody z v8 i jeden gold dawał spokojnie rade, i jeszcze były czerwone i szare valdki , opinie o czerwonych valdkach to mity , wszystko zależy od montażu zrobiłem na nich po 30 tyś. i nic (kompletnie nic) , silver i czerwony valdek teraz posiadam i lata <okok> , umów się u jakiegoś fachmana od lpg i zobaczy co i jak , może coś poprawi i będzie <okok> , na razie nic nie wymieniaj i nie sugeruj się że gold
Ci pomoże bo jak coś jest zrypane przy montażu to trzeba to poprawić i zmień świece na beru lub irydowe boscha , ngk to syf.
toom_ek

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 26 sie 2011, 07:25

Kolego jesteś z mojej okolicy wal na PW dam ci namiary na gazownika,co prawda będziesz musiał poczekać żeby ci to zrobił.Ale podjechac do niego bedziesz mógł on ci doradzi.

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 26 sie 2011, 09:07

toom_ek chyba masz rację zacznę od świec,no niestety jak kupowałem świece mieli tylko ngk,dodam,że te drgania nie są duże,ale są wyczuwalne.Poprostu lupię mieć wszystko perfekt w aucie <rotfl>A te świece to jedno czy dwuelektrodowe???

Wogóle to dzięki Panowie za zainteresowanie tematem <luzik>

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 26 sie 2011, 11:21

Na forum polecaja NKG dwuelektorodowe ale wiekszos userow (w tym ja ) je mialo i to naprawde przereklamowany schit jest. Teraz mam jednoelektorowe bosch platinum (numeru nie pamietam) i wszystkie problemy z wypadaniem zaplonow i drganiem na jalowym poszly w niepamiec.

toom-ek - widac ze o gazie masz wiedze mniejsza niz podstawowa.
Opinie o valdemarach nie wziely sie z powietrza tylko z opini ludzi ktorzy je urzytkowali (ja tez mialem je na poczatku) jest to poprostu tani wtryskiwacz a niestety wiekszosc ludzi nadal kieruje sie logika ze zalozenie gazu musi byc tanie - a tak nie jest jak chcesz miec dobrze to musisz zaplacic.

Do tego silnika polecam sprawdzonmy zestaw : hana , magic III sterownik bym zostawil, plus poprawa nawieertów , sprawdzenie polaczenia i oczywiscie zbiornik bo pewnie do jazdy na wstecznym zalozony.

I po raz tysieczny juz..... lpg-forum..pl -- kopalnia wiedzy i fachowcy na poziomie.

Tyle z mojej strony w tym temacie

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 26 sie 2011, 12:57

Matelek dzięki <luzik>

toom_ek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:48
Lokalizacja: PL

Post autor: toom_ek » 26 sie 2011, 17:33

matelek pisze:toom-ek - widac ze o gazie masz wiedze mniejsza niz podstawowa.
witam , jeżeli tak uważasz to <okok> , ale swoje opinie nie biorę z powietrza tylko faktów , miałem A8 4.2 ABZ i gaz jaki miała to stag-300 , kme gold, valtek szary, zrobiłem nią prawie 30tyś - i co -nic <szok> , tylko przegląd raz do roku i wszystko, był jeep 4,7 V8 - stag 300 , kme gold , czerwony valtek i co - nic <szok> , zrobiłem 25 tyś. tylko przeglądy raz na rok, więc nie pisz bzdur że valtki se nie radzą , bo radzą sobie bardzo dobrze może nie mają trwałości na 200 tyś. jak hana ale na 50tyś. starczają i zestaw naprawczy kosztuje 12 zł a wtryskiwacz hany 250 zł , a jak montaż jest zje...y to i hana nic nie poradzi, pozdrawiam.
toom_ek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga