Muszę wymienić czujnik niskiego poziomu paliwa w zbiorniku G210 oraz pompę paliwa.
Posiada ktoś z Was schemat co i jak wyciągać po kolei ze zbiornika.
Jak już niektórzy wiedzą, jest tam bardzo ciasno i nie chciałbym czegoś uszkodzić.
Trzeba wszystko wyjmować z kosza czy da się to jakoś wyciągnąć w całości z koszem.
I pytanie jak to wymienić żeby nie zapowietrzyć układu paliwowego?
[ A6 C5] [2.5TDI Avant Q] Jak wyjąć pompę paliwa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Cześć
Dla pewności zamontuj zaciski przed filtrem na powrocie i zasilaniu. To zapobiegnie cofnięciu się paliwka.
Rozmontuj podłogę, pod nią jest klapka do zdemontowania. Rozłącz 2 kostki większa i mniejsza. Rozmontuj przewody zasilanie i powrót . Młotek i jakiś tępy przecinak i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara odkręć mega dużą nakrętkę. To wszystko na bok i już masz dostęp do pompki paliwa. Ona jest na zatrzaskach, zapadkach. Trzeba je odchylić i z trudem ale wychodzi pompka w plastikowej obudowie. Problem nastarcza ściągnięcie wężyka z króćca pompki (tego harmonijkowego). Trzeba rozgiąć zacisk i z oporem ale zejdzie (ja już połamałem przy takiej okazji króciec na pompce). Teraz z wymianą pompki już nie masz problemu. Czarna plastikowa obudowa na bok z filtrem i montaż nowej. Co do pompki…. To w żadnym wypadku nie polecam pseudo pompek które są polecane przez sprzedawców na allegro rzekomo montowanych we wszystkich serwisach Audi.
Po wyciągnięciu pompki widać czujnik poziomu z koszem ……… ale jak to rozmontować ……no właśnie. Dalej muszą pomóc koledzy bo sam głupot nie będę pisał.Poprostu nie demontowałem tego.
Pozdrawiam
Dla pewności zamontuj zaciski przed filtrem na powrocie i zasilaniu. To zapobiegnie cofnięciu się paliwka.
Rozmontuj podłogę, pod nią jest klapka do zdemontowania. Rozłącz 2 kostki większa i mniejsza. Rozmontuj przewody zasilanie i powrót . Młotek i jakiś tępy przecinak i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara odkręć mega dużą nakrętkę. To wszystko na bok i już masz dostęp do pompki paliwa. Ona jest na zatrzaskach, zapadkach. Trzeba je odchylić i z trudem ale wychodzi pompka w plastikowej obudowie. Problem nastarcza ściągnięcie wężyka z króćca pompki (tego harmonijkowego). Trzeba rozgiąć zacisk i z oporem ale zejdzie (ja już połamałem przy takiej okazji króciec na pompce). Teraz z wymianą pompki już nie masz problemu. Czarna plastikowa obudowa na bok z filtrem i montaż nowej. Co do pompki…. To w żadnym wypadku nie polecam pseudo pompek które są polecane przez sprzedawców na allegro rzekomo montowanych we wszystkich serwisach Audi.
Po wyciągnięciu pompki widać czujnik poziomu z koszem ……… ale jak to rozmontować ……no właśnie. Dalej muszą pomóc koledzy bo sam głupot nie będę pisał.Poprostu nie demontowałem tego.
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga