Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi a6 audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Express Parts VWonline.pl Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5] [S6 C5] Wypadanie zapłonu  
Autor Wiadomość
Shark 
Czasobywacz



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Rafał
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-10, 15:12   [A6 C5] [S6 C5] Wypadanie zapłonu

Witam. Mam problem jak w temacie, delikatnie czuć na wolnych wypadanie zapłonu, a przy 1750 obr/min. czuć że nie pracuje na wszystkich, na niższych obrotach i na wyższych jest wszystko ok. Jakoś można sprawdzić vagiem prace poszczególnych cylindrów ?? Dodam, że nie mam żadnych błędów. Przyśpieszenie mierzone z inną S6 C5 i jest tak samo więc raczej kompletnie padnięta cewka nie może być.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
sebastian855 
Natręt



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Pomógł: 30 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 701
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-07-10, 15:56   

Shark, Jeśli nie masz błędów to to nie jest wypadanie zapłonów.
Wystarczy ze raz Ci zapłon wyleci i od razu jest błąd w kompie.
Poszukaj nieszczelności w dolocie, nieszczelny dolot moze dawać takie same objawy.
Może być też walnięta przepływka,bądź zabrudzona przepustnica.
Pozdro :)
_________________


Moje A6 --- 418KM i 572Nm :-)))
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Zagór 
Śpi na forum


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Arkadiusz
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 1086
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-10, 19:01   

Sprawdz w grupie 093 pozycję wałków rozrządu pole 3 i 4 - opis objawów w miarę podobny do mojego, ja nie znalazłem na razie przyczyny :(
_________________
Pozdrawiam
Zagór

Jest S6 [C5] Avant 4.2 Quattro '01
Było A4 [B5] Avant 1.8T Quattro '97
 
 
Shark 
Czasobywacz



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Rafał
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-10, 20:42   

Sprawdzę te grupę, ale rozrząd był robiony w serwisie więc wątpię, żeby było źle, co do nieszczelności to też raczej odpada bo ewidentnie zachowuje się jakby mu zapłon wypadał, obroty nie falują, nawet nie drgną :/
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
sebastian855 
Natręt



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Pomógł: 30 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 701
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-07-10, 21:22   

Shark, jak zapłon wypada to obroty falują,
nie ma mozliwości że zapłon wypada i silnik chodzi równo.
_________________


Moje A6 --- 418KM i 572Nm :-)))
 
 
Shark 
Czasobywacz



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Rafał
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-10, 21:57   

wierz mi że nie falują bo gdy wypada zapłon to w momencie braku zapłonu na jednym cylindrze jest odczuwalne tylko trząśnięcie budą, jak już chcemy się tak kłócić o obroty to obroty nigdy nie są takie same tylko ciągle oscylują w pewnych wartościach, falowanie to jeśli rozbieżność byłaby co najmniej 100 obr/min u mnie jest to na wartościach do 30-40obr./min co jest nie zauważalne bez komputera.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
sebastian855 
Natręt



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Pomógł: 30 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 701
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-07-10, 22:22   

Shark, chyba jednak nie jesteś taki dobry z mechaniki jak rozrząd dajesz komuś do roboty a sam tego nie zrobiłeś, co za trudne?
Najpierw piszesz że obroty nie drgną,a potem że wahają się o 30-40.
Zdecyduj się w końcu <okok>
Z resztą jak jesteś taki fach man to czemu szukasz pomocy na forum?
_________________


Moje A6 --- 418KM i 572Nm :-)))
 
 
labiss 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 350KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 65
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2011-07-10, 22:33   

Jak się z auta robi zapalniczkę to tak już bywa.
_________________
http://www.audiklub.org/f...=108758&start=0

FUll fotostory z wymiany rozrządu !
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Zagór 
Śpi na forum


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Arkadiusz
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 1086
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-11, 10:31   

labiss napisał/a:
Jak się z auta robi zapalniczkę to tak już bywa.


Tak krótko i na temat :)
Znasz 3xP (pijesz, palisz i pie.....) - więc robisz to ostatnie, jak nie masz nic do powiedzenia, to się nie wypowiadaj, to że Ty chcesz osobiście łatać dziurę budżetową, to Ci się chwali, ale widocznie inni widzą to inaczej :)

Nie ma to nic wspólnego z zasilaniem silnika, na PB LPG jest tak samo, bieg jałowy mało stabilny, bardzo delikatne pływanie obrotów (niewyczuwalne dupohamownią), wariacje w zakresie kąta zapłonu, i czasem szrpnięcie, jakby wypadł zapłon a wypadania w ECU nie ma :(


Shark, Sprawdź wartości adaptacji mieszanki grupa 032, i jak już pisałem w grupie 093 pozycję 3 i 4, potem podaj wartości, może być PW, bo tu jakoś specjalnie pomocy nie ma :(
_________________
Pozdrawiam
Zagór

Jest S6 [C5] Avant 4.2 Quattro '01
Było A4 [B5] Avant 1.8T Quattro '97
 
 
Shark 
Czasobywacz



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Rafał
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-12, 09:00   

Kolego sebastian855 robisz się troszkę irytujący, rozrząd był wymieniany 10tyś. km przed moim zakupem auta, jestem mechanikiem i zaglądałem tam wiem, że wszystko jest nowe, a powiedzmy że wierzę w jakość usług w ASO. Szukam wiedzy na forum ponieważ nikt nie jest alfą i omegą by wszystko wiedzieć o każdym silniku, no chyba, że Ty jesteś. sprawdziłem wszystko mechanicznie, a z elektroniki jestem przysłowiowa noga. Jak nie wiesz nie znasz się to się nie wypowiadaj. I czytaj dokładnie co piszę o wariacjach obrotów, bo one zawsze są i to w takim zakresie jak jest u mnie. Jak nie wierzysz to podłącz sobie swoje auto i sprawdź jak oscylują obroty, dopiero wtedy otwórz buzie.

Zagór dzikei, jak tylko sprawdzę to się z Tobą skontaktuje.
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
sebastian855 
Natręt



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Pomógł: 30 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 701
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-07-12, 09:17   

Shark, Kolego starałem Ci się pomóc to nie słuchasz,
Jak nie masz błędów w kompie to nie masz wypadania zapłonów.
Wystarczy że raz wyleci i juz masz w kompie błąd.
Podobne objawy do wypadania zapłonów daje nieszczelność w dolocie,
np. pęknięty wężyk, na pierwszy rzut oka może być nie widoczny.
Może być również uszkodzona przepływka, lub sonda lambda.
Sprawdź vagiem korekty sond lambda długie i krótkie.
_________________


Moje A6 --- 418KM i 572Nm :-)))
 
 
lady monia 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 28
Dołączyła: 25 Gru 2010
Posty: 61
Skąd: Katowice/Sławków
Wysłany: 2011-07-12, 09:43   

Shark, o kolego dość ze ci ktoś próbuje pomoc a ty się wymądrzasz, ja na miejscusebastian855, poprostu bym ci juz nie pomagała i poprostu opusciła twoj temat, co wiekszasc osob pewnie zrobi po doczytaniu twojego problemu i twoich nie milych odpowiedziach :] a naprawde super z ciebie mechanik skoro swojego samoichodu nie umiesz naprawic <rotfl>
_________________
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników :-) a zapowiada się więcej :-)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Zagór 
Śpi na forum


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Arkadiusz
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 1086
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-12, 09:59   

lady monia napisał/a:
Shark, o kolego dość ze ci ktoś próbuje pomoc a ty się wymądrzasz, ja na miejscusebastian855, poprostu bym ci juz nie pomagała i poprostu opusciła twoj temat, co wiekszasc osob pewnie zrobi po doczytaniu twojego problemu i twoich nie milych odpowiedziach :] a naprawde super z ciebie mechanik skoro swojego samoichodu nie umiesz naprawic <rotfl>


Nie przesadzaj, bo poziom wsparcia forum jest IMO zerowy :(
Wystarczy zajrzeć do mojego wątku, nie prosiłem o rozbieranie silnika, ale o podanie kilku wartości z VAGowania V8 - ilu tu ma eSki (chyba że ma w profilu a zdjęcia pod Kauflandem albo Tesco porobione ;) ), ilu ma zwykłe V8 - a ile było odpowiedzi, co nie mają ludzie czym się podłączyć, czy też własnie nie mój problem :(
Mam wrażenie że to forum to takie trochę towarzystwo wzajemnej adoracji jeśli chodzi o lampy, lusterka, folię, felgi i inne gówniane gadżety, które IMO psują tylko piękno seryjnego auta w top stanie :(

Shark, masz motor bliźniak mojego (jedyna róźnica to norma Euro - moj spełnia Euro4), nie twierdzę, że Twój boli to samo co u mój, ale brzmi podobnie, zresztą mam kolegę z AQJ i ma to samo co ja i prawdopodobnie Ty - sprawa jak narazie nierozwiązana :(

Co do naprawiania auta - wiesz, wychodzę z założenia, że każdy z nas coś robi w życiu dobrze, i tym się zawodowo zajmuje, ale skoro Ty sama naprawiasz: lodówki, odkurzacze, TV LCD, auta, żelazka, pieczesz chleb, uprawiasz pomidory, gotujesz, sprzątasz i robisz jeszcze 1000 innych rzeczy - to zostań moją żoną ;) - swoją wywalę na zbity pysk, bo tylko kasę jakąś do domu przynosi i czasem obiad ugotuje ;) aaa, musisz jesszcze umieć położyć gres na ściany do łazienek, bo po co mam brać gościa od tego skoro w domu taki multifunction jest ;)
_________________
Pozdrawiam
Zagór

Jest S6 [C5] Avant 4.2 Quattro '01
Było A4 [B5] Avant 1.8T Quattro '97
Ostatnio zmieniony przez Zagór 2011-07-12, 10:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Shark 
Czasobywacz



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Rafał
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-12, 10:01   

właśnie chciałem odpowiedzi w stylu, co sprawdzić na kompie bo mechanika wygląda ok, a Ty mi wyskakujesz z mądrościami mechaniki. Czytaj dokładnie. Sprawdzę pod kompem to co mi proponujecie, ale to co mi mówisz nie bardzo wiem na jakim kanale mam tego szukać rozumiesz w czym potrzebuje pomocy ??

koleżanko lady monia nie znasz się zapewne na mechanice i nie bardzo rozumiesz o czym piszemy to po co zabierasz głos, jeśli wiesz o co chodzi to pomóż i powiedz coś mądrego a nie nakręcasz ludzi na obrażanie się, domenę kobiet
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
lady monia 
Czasobywacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Wiek: 28
Dołączyła: 25 Gru 2010
Posty: 61
Skąd: Katowice/Sławków
Wysłany: 2011-07-12, 10:26   

Shark, o kolego akurat troszeczke sie znam na mechanice, bo przyucza mnie moj mąż :] akurat jak rozkręca auto to zawsze mu towarzysze przy tym, by spędzic z nim troszkę czasu a on mi tłumaczy co i jak:) (pewnie zeby mnie znudzic :-) i jestem troszeczkę przyuczona <lol> , a temety falownia , wypadania zapłonu, łańcucha rozrządu, zaworów, klockow, przepływomierza, przeładowania , niedoładowania itd są mi znane aż za dobrze, bo zazwyczaj to się kaszani w audicach. :]

[ Dodano: 2011-07-12, 11:24 ]
Zagór, Jeśli chodzi o pomoc mechaniczną na forum kolego jakby była na poziomie zerowym to by użytkownicy audi by się nie logowali na stronie klubu a6, zazwyczaj jak sie coś kaszani w aucie to tutaj najczęściej znajdzie się post który ci jakoś pomoże, a właściwie jakby była zerowa to mój mąż nie dostawała by wciągu tygodnia około 10 wiadomości z zapytaniem: mam problem z 2.7T? co mam zrobić? co mam wyciąć? co założyć?I zawsze odpisuje na te wiadomości.
_________________
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników :-) a zapowiada się więcej :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: