[ A6 C5] Programowanie używanego kluczyka?
[ A6 C5] Programowanie używanego kluczyka?
Witam!
Mam takie pytanie. Jakieś dwa lata temu miałem Audi A6 C5 i niestety zostały mi po nim tylko klucze.
Chciałbym je dostosować do obecnego auta. Takie więc pytanie. Gdybym dorobił grot i wymienił, mogę zaprogramować klucz aby działał z obecnym autem?
Pozdrawiam
Mam takie pytanie. Jakieś dwa lata temu miałem Audi A6 C5 i niestety zostały mi po nim tylko klucze.
Chciałbym je dostosować do obecnego auta. Takie więc pytanie. Gdybym dorobił grot i wymienił, mogę zaprogramować klucz aby działał z obecnym autem?
Pozdrawiam
A ja mam wlasnie problem z podobna procedura.
Zmienilem licznik na FIS (wczesniej JAEGGER bez FIS - rocznik 97), teraz VDO rocznik 99 (pelny FIS, tez podswietlenie czerwone i tez analogowy zegarek).
Licznik podlaczony, wszystko dziala - jest problem z zakodowaniem kluczykow. Ani VAG TACHO ani VAG COMem nie moge zaprogramowac kluczykow.
Znam procedure. Mam kod PIN.
Mam w sumie 4 kluczyki (3 oryginalne i jeden kupilem nowy w ASO zeby miec scyzoryk).
Wchodze po kolei - 17 INStrumentS, nastepnie loguje sie poprzez podanie PINu, nastepnie Adaptacja i kanal 21. Najpierw skasowalem wszystkie kluczyki czy wpisalem wartosc 0, test i save. Nastepnie wpisalem wartosc 4 (liczba moich kluczykow do zakodowania), test i save... i wg opisow powinno zapisac wartosc i pokazac 4 a u mnie pokazuje ciagle 0... kontrolka immo zaczyna migac szybciej a VAG lapie blad 01179.
Myslalem ze zle rozumiem procedure i robie cos zle ale chyba nie bo:
Zauwazylem jedna dziwna rzecz - tylko jeden kluczyk z czterech, jak wsadze do stacyjki i robie dokladnie to samo czyli kanal 21, wpisuje wartosc 4, test, save i po chwili pokazuje sie 1 i kontrolka immo gasnie, bledu nie ma. Auto moge odpalic. Ale nie moge zakodowac innych kluczykow.
Czy ktos wie co robic? Czy trza zmienic transponder? IMMO2.
Zmienilem licznik na FIS (wczesniej JAEGGER bez FIS - rocznik 97), teraz VDO rocznik 99 (pelny FIS, tez podswietlenie czerwone i tez analogowy zegarek).
Licznik podlaczony, wszystko dziala - jest problem z zakodowaniem kluczykow. Ani VAG TACHO ani VAG COMem nie moge zaprogramowac kluczykow.
Znam procedure. Mam kod PIN.
Mam w sumie 4 kluczyki (3 oryginalne i jeden kupilem nowy w ASO zeby miec scyzoryk).
Wchodze po kolei - 17 INStrumentS, nastepnie loguje sie poprzez podanie PINu, nastepnie Adaptacja i kanal 21. Najpierw skasowalem wszystkie kluczyki czy wpisalem wartosc 0, test i save. Nastepnie wpisalem wartosc 4 (liczba moich kluczykow do zakodowania), test i save... i wg opisow powinno zapisac wartosc i pokazac 4 a u mnie pokazuje ciagle 0... kontrolka immo zaczyna migac szybciej a VAG lapie blad 01179.
Myslalem ze zle rozumiem procedure i robie cos zle ale chyba nie bo:
Zauwazylem jedna dziwna rzecz - tylko jeden kluczyk z czterech, jak wsadze do stacyjki i robie dokladnie to samo czyli kanal 21, wpisuje wartosc 4, test, save i po chwili pokazuje sie 1 i kontrolka immo gasnie, bledu nie ma. Auto moge odpalic. Ale nie moge zakodowac innych kluczykow.
Czy ktos wie co robic? Czy trza zmienic transponder? IMMO2.
OLO jesteś dla mnie GURU jeśli chodzi o liczniku tutaj na forum. Już nie jeden raz mi pomogłeś. Jeszcze raz dzięki za pomoc. Zamawiam transpondery i powinno być po sprawie. Mogę zakodować 4 kluczyki? Bo na forach Audi piszą że maksymalnie może być 8 a na VW (pewnie inne immo, liczniki, itp.) że maksymalnie można zaprogramować 3 kluczyki.
- dio
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 311
- Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LTM/lubelskie
Czy da się zakodować kluczyk przedliftowy w poliftowej A6? Czy muszę szukać dokładnie z takim symbolem jak mam obecny kluczyk?Jeżeli masz auto poliftowe to niestety czeka Cię wymiana transpondera bo masz crypto48 jednorazowego programowania (raz zapisane nie mogą być ponownie zapisane w innym aucie). Z pilotami nie będzie żadnego problemu - każdy VAG powinien sobie poradzić z zakodowaniem do nowego auta.
a dlaczego dokładnie taki - z "K" na końcu? Ten będzie zły:dio pisze:No właśnie jest problem z pilotem, do transpondera nawet nie doszedłem ale ciężko znaleźć kluczyk z tym numerem, a tym bardziej w rozsądnej cenie. Może ktoś ma do sprzedania w normalnych pieniądzach scyzoryk o numerze 4D0 837 231 K
http://allegro.pl/audi-styzoryk-kluczyk ... 97185.html
Witam.
Dokładnie jest tak jak pisze dio , ja mam u mnie tak samo , oryginał kluczyk z końcówką K , na allegro kupiłem kluczyk z końcówką A ( sprzedający zapewniał mnie że będzie pasował) owszem dorobiłem grot , zakodowałem transporder ale otwieranie i zamykanie z pilota jest niemożliwe , byłem u dwóch fachowców i nie da się tak zrobić aby obydwa współpracowały , czekam na wymianę samego pilota ( połówki ze zdalnym sterowaniem).
Jakbym teraz kupował to kupiłbym tu
http://allegro.onet.pl/pilot-audi-a3-a4 ... 70273.html
Ja kupiłem stary , a na aukcji powyżej jest nowy.
Pozdrawiam
Dokładnie jest tak jak pisze dio , ja mam u mnie tak samo , oryginał kluczyk z końcówką K , na allegro kupiłem kluczyk z końcówką A ( sprzedający zapewniał mnie że będzie pasował) owszem dorobiłem grot , zakodowałem transporder ale otwieranie i zamykanie z pilota jest niemożliwe , byłem u dwóch fachowców i nie da się tak zrobić aby obydwa współpracowały , czekam na wymianę samego pilota ( połówki ze zdalnym sterowaniem).
Jakbym teraz kupował to kupiłbym tu
http://allegro.onet.pl/pilot-audi-a3-a4 ... 70273.html
Ja kupiłem stary , a na aukcji powyżej jest nowy.
Pozdrawiam
Witam,
Wczoraj w jednym z marketów zgubiłem jedyny kluczyk do a6 c5 2002r, w tym samym dniu dorobiłem nowy kluczyk oraz gościu zaprogramował na nim immo.
Dzisiaj kluczyk się odnalazł ale nie działa na nim immo.
Czy mogę sobie sam zaprogramować tak aby teraz na tym "oryginalnym" działał? Czy muszę śmigać do "magika".
Skasowany zostałem na 450zl wiec wolę już uniknąć dodatkowych kosztów jeżeli to będzie możliwe .
Mam Vag Com z kabelkiem.
Pozdrawiam
Wczoraj w jednym z marketów zgubiłem jedyny kluczyk do a6 c5 2002r, w tym samym dniu dorobiłem nowy kluczyk oraz gościu zaprogramował na nim immo.
Dzisiaj kluczyk się odnalazł ale nie działa na nim immo.
Czy mogę sobie sam zaprogramować tak aby teraz na tym "oryginalnym" działał? Czy muszę śmigać do "magika".
Skasowany zostałem na 450zl wiec wolę już uniknąć dodatkowych kosztów jeżeli to będzie możliwe .
Mam Vag Com z kabelkiem.
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga