Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi a6 audi a6 sklep audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Sklep alufelgiExpress Parts Motostacja.pl Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C6 3.0 Tdi] brak mocy - audi A6 C6 3.0 TDI  
Autor Wiadomość
bartekw1 
Nowy


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Bartłomiej
Wiek: 33
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: poznań/wielkopolska
Wysłany: 2011-05-01, 22:42   [ A6 C6 3.0 Tdi] brak mocy - audi A6 C6 3.0 TDI

Witam wszystkich serdecznie.

Jestem tutaj pierwszy raz.

Mam problem ponieważ w moim aucie audi A6 z 2006 roku 3.0 TDI quattro automat zaobserwowałem spadek mocy. Praktycznie auto nie ma przyspieszenia od początku kiedy ruszę a silnik głośniej chodzi.

Stało się to podczas gdy chciałem wyprzedzić samochód, przycisnąłem pedał gazu do oporu, zredukował bieg i nagle musiałem przyhamować ( zajechał mi pas jezdni ) a potem dałem gazu i już mocy nie było, obrotomierz zaczął falować, kontrolka świeć się zapaliła. Obecnie auto odczekało kilka godzin, żadna kontrolka się nie pali a mocy jak nie było tak nie ma:(

Wiem że muszę skorzystać z diagnostyki komputerowej ale może dla świętego mojego spokoju już ktoś wie jaki element jest za to najprawdopodobniej odpowiedzialny???? :(


Proszę o pomoc ...

[ Dodano: 2011-05-02, 15:56 ]
witajcie.
dodam że podczas zapalenia samochodu i ruszenia spadek mocy i dziwna głośniejsza praca silnika nadal obecna a po kilku metrach dusząć delikatnie pedał gazu zaczyna migać kontrolka układu rozgrzewania świec.




z czym to powiązać????
_________________
bartolomeo
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
paweł 
Nawiedzacz



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 329
Skąd: Ipswich/Leszno
Wysłany: 2011-05-02, 17:01   

Auto weszło w tryb awaryjny, proponuje podłączyć kompa bo bez tego nic nie zrobisz.
_________________
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
TIGER A6 S-LINE 
Nowy


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2011-05-04, 17:45   

Miałem wczoraj tak samo auto wpadło w tryb awaryjny

[ Dodano: 2011-05-04, 17:53 ]
aby nie zakładać nowego tematu opowiem swoją historię. 2-3 bieg w pewnym momencie gaz do oporu w trybie S i auto wpadło w tryb awaryjny. Migająca kontrolka świec żarowych itp. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wróciło do normy. Podjechałem dzisiaj na kompa i mam logi błędów
P1719 ograniczona funkcjonalność z powodu modułu sterującego silnika
P164B wadliwe działanie przełącznika ciśnienia oleju, osiągnięto górną wartość graniczną
Dodam, że już 2 raz auto wpadło w ten tryb. Ostatnio 15000 temu do wczoraj. Dziaj przejechałem ok 50 km i wszystko wróciło do normy. Kilkukrotnie na S wciskałem gaz do oporu i nic się nie dzieje.
Teraz pytanie do Was koledzy, czy to znowu jednorazowy usterka spowodowana tym, że coś się przywiesiło czy coś poważniejszego
Pozdrawiam
 
 
vonito 
Natręt



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 679
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-05-05, 09:11   

ja bym na razie temat zostawił.
Ja przez 9 miesięcy również zaliczyłem dwa razy tryb awaryjny, raz zaraz po kupnie czyli na samym początku i po około 7 miesiącach przerwy, również tryb S i duzo gazu
raz prędkość około 230 km/h a raz przy przyśpieszaniu od 150 km/h.
Za każdym razem po wyłączeniu silnika temat znikał i dalej trasa.
Nawet może i bym zrzucił to na wirusa ale za pierwszym razem była seria.
_________________

 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
bartekw1 
Nowy


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Bartłomiej
Wiek: 33
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: poznań/wielkopolska
Wysłany: 2011-05-05, 22:14   

Chciałbym poinformować, że po podłączeniu komputera stwierdzono brak podciśnienia i przyczyną spadku mocy a dokładniej braku mocy była gruba rura od intercooler do turbiny która wypadła z obejmy. Auto już naprawione.



Mam pytanko czy w wyniku wypięcia się tej "rury" i spadku mocy może dojść do jakich powikłań w silniku? Wydaje mi się że chłodnica głośniej pracuje i silnik turkocze ale może to moje złudzenie.....?????
_________________
bartolomeo
 
 
biskup 
Czasobywacz


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BMK
Wiek: 34
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-06, 13:19   

Witam koledzy jestem tu nowy i prosił bym o pomoc,niedawno kupiłem c6 3,0 quattro 2005rok i pojawił się problem już poruszany na forum dymienia na wolnych obrotach na postoju po ok 3min w dodatku sporadycznie buja motorem wtryski sprawdzane na kompie wyszły ze igła turbo tez komp nie wykazuje błędów. Pytając mechaników kilku nie widzi problemy jeden z nich wypowiedział się tak Nieszczelność układu korbowo tłokowego podobno auto nie dopala i stad to kopcenie nie podjął się dokładnej weryfikacji twierdząc przez tel ze jest tego pewien.Koledzy co robić bo ręce mi opadły.Proszę o podpowiedz co z tym fantem zrobić kto możne w takiej sprawie 100% zweryfikować problem dajcie znać na e-mail optyk.okulista@wp.pl Pozdrawiam
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: