Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C6 3.0 Tdi] brak mocy - audi A6 C6 3.0 TDI
Autor Wiadomość
bartekw1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Bartłomiej
Wiek: 36
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: poznań/wielkopolska
Wysłany: 2011-05-01, 22:42   [ A6 C6 3.0 Tdi] brak mocy - audi A6 C6 3.0 TDI

Witam wszystkich serdecznie.

Jestem tutaj pierwszy raz.

Mam problem ponieważ w moim aucie audi A6 z 2006 roku 3.0 TDI quattro automat zaobserwowałem spadek mocy. Praktycznie auto nie ma przyspieszenia od początku kiedy ruszę a silnik głośniej chodzi.

Stało się to podczas gdy chciałem wyprzedzić samochód, przycisnąłem pedał gazu do oporu, zredukował bieg i nagle musiałem przyhamować ( zajechał mi pas jezdni ) a potem dałem gazu i już mocy nie było, obrotomierz zaczął falować, kontrolka świeć się zapaliła. Obecnie auto odczekało kilka godzin, żadna kontrolka się nie pali a mocy jak nie było tak nie ma:(

Wiem że muszę skorzystać z diagnostyki komputerowej ale może dla świętego mojego spokoju już ktoś wie jaki element jest za to najprawdopodobniej odpowiedzialny???? :(


Proszę o pomoc ...

[ Dodano: 2011-05-02, 15:56 ]
witajcie.
dodam że podczas zapalenia samochodu i ruszenia spadek mocy i dziwna głośniejsza praca silnika nadal obecna a po kilku metrach dusząć delikatnie pedał gazu zaczyna migać kontrolka układu rozgrzewania świec.




z czym to powiązać????
_________________
bartolomeo
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
paweł 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 329
Skąd: Ipswich/Leszno
Wysłany: 2011-05-02, 17:01   

Auto weszło w tryb awaryjny, proponuje podłączyć kompa bo bez tego nic nie zrobisz.
_________________
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors
 
 
TIGER A6 S-LINE 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2011-05-04, 17:45   

Miałem wczoraj tak samo auto wpadło w tryb awaryjny

[ Dodano: 2011-05-04, 17:53 ]
aby nie zakładać nowego tematu opowiem swoją historię. 2-3 bieg w pewnym momencie gaz do oporu w trybie S i auto wpadło w tryb awaryjny. Migająca kontrolka świec żarowych itp. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko wróciło do normy. Podjechałem dzisiaj na kompa i mam logi błędów
P1719 ograniczona funkcjonalność z powodu modułu sterującego silnika
P164B wadliwe działanie przełącznika ciśnienia oleju, osiągnięto górną wartość graniczną
Dodam, że już 2 raz auto wpadło w ten tryb. Ostatnio 15000 temu do wczoraj. Dziaj przejechałem ok 50 km i wszystko wróciło do normy. Kilkukrotnie na S wciskałem gaz do oporu i nic się nie dzieje.
Teraz pytanie do Was koledzy, czy to znowu jednorazowy usterka spowodowana tym, że coś się przywiesiło czy coś poważniejszego
Pozdrawiam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
vonito 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Łukasz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 719
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-05-05, 09:11   

ja bym na razie temat zostawił.
Ja przez 9 miesięcy również zaliczyłem dwa razy tryb awaryjny, raz zaraz po kupnie czyli na samym początku i po około 7 miesiącach przerwy, również tryb S i duzo gazu
raz prędkość około 230 km/h a raz przy przyśpieszaniu od 150 km/h.
Za każdym razem po wyłączeniu silnika temat znikał i dalej trasa.
Nawet może i bym zrzucił to na wirusa ale za pierwszym razem była seria.
_________________

 
 
bartekw1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Bartłomiej
Wiek: 36
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: poznań/wielkopolska
Wysłany: 2011-05-05, 22:14   

Chciałbym poinformować, że po podłączeniu komputera stwierdzono brak podciśnienia i przyczyną spadku mocy a dokładniej braku mocy była gruba rura od intercooler do turbiny która wypadła z obejmy. Auto już naprawione.



Mam pytanko czy w wyniku wypięcia się tej "rury" i spadku mocy może dojść do jakich powikłań w silniku? Wydaje mi się że chłodnica głośniej pracuje i silnik turkocze ale może to moje złudzenie.....?????
_________________
bartolomeo
 
 
biskup 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BMK
Wiek: 37
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-06, 13:19   

Witam koledzy jestem tu nowy i prosił bym o pomoc,niedawno kupiłem c6 3,0 quattro 2005rok i pojawił się problem już poruszany na forum dymienia na wolnych obrotach na postoju po ok 3min w dodatku sporadycznie buja motorem wtryski sprawdzane na kompie wyszły ze igła turbo tez komp nie wykazuje błędów. Pytając mechaników kilku nie widzi problemy jeden z nich wypowiedział się tak Nieszczelność układu korbowo tłokowego podobno auto nie dopala i stad to kopcenie nie podjął się dokładnej weryfikacji twierdząc przez tel ze jest tego pewien.Koledzy co robić bo ręce mi opadły.Proszę o podpowiedz co z tym fantem zrobić kto możne w takiej sprawie 100% zweryfikować problem dajcie znać na e-mail optyk.okulista@wp.pl Pozdrawiam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
luki3110 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Łukasz
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-06-05, 17:35   

Witam. Mam problem z Audi 3.0 tdi. Auto kiedy jeszcze nie jest dobrze rozgrzane nie ma mocy do 2 tys. Od 2 do 3 tyś coś tam się odpycha ale przy 3 tys odcinka i dalej nie idzie. Kiedy jest mocno rozgrzany auto szarpie i przerywa, czasami gaśnie. W vcds pojawia się błąd 005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller. W abs błąd 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 i nic poza tym. Udało się wykonać logi dynamiczne w grupie 11 do 4 tys i grupie 3 raz do 4 tys a drugim razem tryb awaryjny i max 3 tys. Ma ktoś jakieś pomysły. Za jakiekolwiek wskazówki dzięki.

http://vaglog.com/log-011_2ajpN2.html
http://vaglog.com/log-003_euTTa82.html
http://vaglog.com/log-003_utY5Ps.html
 
 
mirdek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: JOZEF
Wiek: 37
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 2
Skąd: MALOPOLSKA
Wysłany: 2017-07-21, 10:33   

Witam , wczoraj mialem tak samo slaba moc auta skrzynie dziwnie miaszala az wkoncu wpadl w tryb awaryjny . Po podlaczenie i sprawdzenie okazalo sie nastawnik turbiny ( elektronika walnieta ) turbina ok . Musze teraz wymienic nastawik , ale mam problem bo niewiem czy jak go zmienie to musze adoptowac go w samochodzie czy ktos cos wie na ten temat ? nastawnik to vdo simens
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: