[A6 C4] czujnik połozenia wału
[A6 C4] czujnik połozenia wału
witam....
orientuje sie ktoś jaka powinna byc wartość oporności czujnika połozenia wału A6 c4 2,tdi
chodzi mi opornosc na zagaszonym silniku i druga na wolnych obrotach.
czy czujniki różnią sie w zależnosci od rodzaju silnika?
z góry dziekuje
orientuje sie ktoś jaka powinna byc wartość oporności czujnika połozenia wału A6 c4 2,tdi
chodzi mi opornosc na zagaszonym silniku i druga na wolnych obrotach.
czy czujniki różnią sie w zależnosci od rodzaju silnika?
z góry dziekuje
przełożyłem silnik
w poprzednim czujnik był na wale, w nowym jest na kole zamachowym
komputer dostaje błedny odczyt i silnik nie ma wolnych obrotów (pracuje na ok 1800 obr)
na vagu pokazuje normalnie czyli ok 850 obr.
byłem u pompiarza bo myslalem ze to wina pompy....stwierdził ze to czujnik i trzeba go oszukac zakładając opornik....
z tego powodu szukam wartosci jakie powinien wskazywaz
w poprzednim czujnik był na wale, w nowym jest na kole zamachowym
komputer dostaje błedny odczyt i silnik nie ma wolnych obrotów (pracuje na ok 1800 obr)
na vagu pokazuje normalnie czyli ok 850 obr.
byłem u pompiarza bo myslalem ze to wina pompy....stwierdził ze to czujnik i trzeba go oszukac zakładając opornik....
z tego powodu szukam wartosci jakie powinien wskazywaz
własnie musze sie pobawic z opornikami
z tego powodu szukam takich danych
[ Dodano: 2011-05-20, 20:13 ]
z tego powodu szukam takich danych
[ Dodano: 2011-05-20, 20:13 ]
silnik niby jest ten sam czyli AAT z tego samego rocznika czyli 95Dodek pisze:moze przełożyli ci silnik z kolem od 100 tam jest inne koło zamachowe ( inne wycięcia ) na forum kiedys o tym było że jest to inne niż w ael
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Wydaje mi się że to może się nie udać. Jak nie będzie efektów, to spradź czy przypadkiem na którymś z kabli od czujnika nie pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu, wtedy oznaczać to będzie że nie działa to na zasadzie indukcji. Z tego co kiedysktośpisał to chyba setka vs a6 mająjeszcze tą różnicę że setka ma jakby jeden magnesik oznaczający położenie '0' a a6 ma 5 jak cylindy, ale nie jestem pewien czy to wtedy o to chodziło...
Powodzenia
Powodzenia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga