Witam
Mam a6 c3 z 2003 r. 2.5 tdi 163 KM
Czy jest jakaś opcja spr czy turbina działa. Miałem golfa i omegę tdi i dti i jak dodawałem gazu to turbina tak milo gwizdała zresztą to w innych autach tez słyszę, natomiast tutaj oprócz 6 garnków :):):) to ja turbo nie słyszę
Zresztą jak się przesiadłem z omegi to wiadomo różnica była w kopnięciu ale jak już se pojeździłem to jak widzę jak golf 2.0 140 KM mnie prawie na światłach przedzi to coś jest nie tak.
Czy da rade spr to na VAG-u jeśli tak ta jak
Z góry dzięki za pomoc
Pozdr
[ A6 C5] czy ddziała turbina
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Re: czy ddziała turbina
Zdziwiłbyś się jakiego muła auto by dostało gdyby turbina się nie kręciła.stirlic pisze: Czy jest jakaś opcja spr czy turbina działa.
Turbina która nie ma zużytych łożysk nie piszczy.
W swoim silniku masz turbinę ze zmienną geometrią, nie ma więc takiego charakterystycznego kopnięcia z zadek w okolicach 1800obr jak w autach z prostszą turbosprężarą, moment obrotowy przyrasta bardziej płynnie i jest go od razu więcej przy mniejszych obrotach. Brak tego kopa może Cię mylić.
Oczywiście możesz sobie wykonać logowania - można odczytać przy pomocy VAG'a ciśnienie doładowania - instrukcje jak to zrobić na pewno znajdziesz w kilku miejscach na forum.
Różnica w mocach niewielka, a masy aut zupełnie inne. Skrzynie biegów też.stirlic pisze: jak widzę jak golf 2.0 140 KM mnie prawie na światłach przedzi to coś jest nie tak.
Nie ma co porównywać - A6 to dość ciężki kloc, nie wyścigówka ani mały hatchback.
ok dzięki za podpowiedzi
trzymajcie się
___________
a jeszcze dwie spr nie będę zakładał nowego tematu i śmieci na forum
- w jaki blok wejść żeby spr na vag-u te turbinkę i jakie powinno pokazywać przybliżone parametry??
a druga sprawa . jak na zgarach jest pokazana temp płynu chłodniczego (nie temp oleju) - wskazówka mi tam dosłownie wariuje raz jest 90 stopni a jak jadę sobie to mi spada do 0 tak szybko jak bym wyłączył silnik nie stopniowo czy coś. Czy ubity jest czujnik temperatury czy może termostat. Gdzie tych dwóch rzeczy w silniku szukać (najlepiej poproszę o fotki lokalizacji tych rzeczy
Dzięki jeszcze raz
trzymajcie się
___________
a jeszcze dwie spr nie będę zakładał nowego tematu i śmieci na forum
- w jaki blok wejść żeby spr na vag-u te turbinkę i jakie powinno pokazywać przybliżone parametry??
a druga sprawa . jak na zgarach jest pokazana temp płynu chłodniczego (nie temp oleju) - wskazówka mi tam dosłownie wariuje raz jest 90 stopni a jak jadę sobie to mi spada do 0 tak szybko jak bym wyłączył silnik nie stopniowo czy coś. Czy ubity jest czujnik temperatury czy może termostat. Gdzie tych dwóch rzeczy w silniku szukać (najlepiej poproszę o fotki lokalizacji tych rzeczy
Dzięki jeszcze raz
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga