[ A6 C5 2.5 Tdi] czy org. 230 tys km jest duży
[ A6 C5 2.5 Tdi] czy org. 230 tys km jest duży
witam drodzy koledzy,
mam pytanie mam okazje zakupić samochód z org przebiegiem 230 tys km ile jeszcze takim samochodem pojezdze.
Dzięki za Wasze fachowe porady
mam pytanie mam okazje zakupić samochód z org przebiegiem 230 tys km ile jeszcze takim samochodem pojezdze.
Dzięki za Wasze fachowe porady
tedi beer
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 25 paź 2010, 23:22
- Lokalizacja: Siedlce/Mazowieckie
Ja kupiłem swoja z takim przebiegiem i dolozylem juz 11tys... ogólnie volkswagen audi po 200tys km zaczyna sie pierniczyc i trzeba w niego troche doinwestowac... ja w swoja zainwestowałem i ostatnie kilka tys km robie bez problemu... jednak ja u siebie do wałkow i hydrauliki jeszcze sie nie dotykałem wiec bedzie jeszcze kolejny koszt napewno w niedalekiej przyszlosci... teraz mam 254tys km. Ja bym drugi raz takiego auta z takim przebiegiem nie kupił... Ale takie przebiegi własnie mają auta 2000-2003r wiec sporo musisz dolozyc do mlodszego auta z mniejszym przelotem. Decyzja nalezy do Ciebie. Ciekawostke Ci powiem ze przedwczoraj przyjechal do mnie kierownik volkswagena ustawic mi kat wtrysku i sprawdzic turbinke to przyjechal passatem ktory mial 628tys km... Gosciu mowi ze sa u nich w firmie takie auta ktore maja po 300-400tys km i jezdza... Fakt tylko ile volkswagen w nie wlozyl!!
m2908, Witam jeżeli masz 100% pewność że przebieg jest orginalny ? to jeszcze polatasz.Troche mały ten przebieg jak na diesla benzyny mają tyle nalatane sprawdź dokładnie , jak chcesz uniknąc wydatków a cieszyć się przyjemnością jazdy audi.Mój kolega kupił passata 1.9 tdi u zachodnich kolegów z przebiegiem ok 300 nacieszył sie pare dni bo korbowód się urwał i wywalił dziure w bloku.Po naprawie auta pojechał do servisu i się okazało że auto miało w niemczech ostatni servis na 649 tys rok wcześniej niż je kupił.
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 20:35
- Lokalizacja: Podlasie
- Gregorek318
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 mar 2010, 13:52
- Lokalizacja: lubelskie
Rysiek91 pisze:skorup
fakt bzdury... Jak 250tys przejedzie to bedzie dobrze hehe
Ja u siebie mam obecnie 254tys i jak do 300 dojezdze to bedzie cud. Wałki oryginał :D
Mój afb ma w tej chwili 725000 przekroczone i smigam nim polska-holandia i bez problemu ale kilka tysiaczkow zainwestowałem.150000 i zadnej powaznej awari.
-Nowe wałki i osprzęt
-Pompa VP44 po regeneracij
-nowy zawias
-nowe poduchy pod silnikiem I SKRZYNIĄ
-nowa odma
-nowa przekładnia kierownicza
V6 SPRAWNE BEZCENNE :D
-Pompa VP44 po regeneracij
-nowy zawias
-nowe poduchy pod silnikiem I SKRZYNIĄ
-nowa odma
-nowa przekładnia kierownicza
V6 SPRAWNE BEZCENNE :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Re: [ A6 C5 2.5 Tdi] czy org. 230 tys km jest duży
Kolego...takie pytania sa lekko nie na miejscu .m2908 pisze:witam drodzy koledzy,
mam pytanie mam okazje zakupić samochód z org przebiegiem 230 tys km ile jeszcze takim samochodem pojezdze.
Dzięki za Wasze fachowe porady
Wszystko zalezy od serwisu i od tego czy ktos dbal.
Moj samochod ma teraz 274 tys km 2.5 tdi tip. Wyglada lepiej niz passat ojca mojej dziewczyny... mimo, ze passat jest o 3-4 lata mlodszy.
moje walki wytrzymaly do 240 tys. km, raczej do 300 nie dotrwaja .
Wiadomo, ze ok 250-300 tys km trzeba zwrocic szczegolna uwage na :
1. walki
2. pompe
ALE, z tym silnikiem samochod jakos jezdzi . ponad 300 nm daje naprawde frajde z jazdy.
Mimo kosztow utrzymania silnik godny polecenia.
ja mam 290k km na orginalnych wałkach i jak dobrze pojdzie i 300 da sie zrobic.spinacz2100 pisze:pamiętaj że wiecej jak 300tyś na oryginalnych wałkach ciężko będzie zrobić.
wałki nie mam w najlepszej kondycji a tylko przez zasługę mądrego mechanika który wlał półsyntetyk zamiast syntetyka do silnika. Po tej przygodzie już nie odwiedzam tego mechanika a auto chodzi gorzej było to 3-4 lata temu. Jakby nie ta przygoda wałki były by prawie idealne.
Obecnie przy przebiegu 290k km mogę stwierdzić że:
- wspomaganie nie chodzi super lekko, poprawiło przepłukanie i wlanie nowego płynu
- hamulec jest gumowaty nie mogę spobie z tym porawdzić co to może być, czy vacum, serwo a może coś innego.
- sprzęgło jest dość twarde i łapie tak od 3/4. Ale nie ślizga ani nic, muszę odpowietrzyć sprzęgło ale dostęp w quattro jest tragiczny no i wysprzęglik plastikowy.
- czasami świruje sterownik abs, ale w 90% działa
- gdy było poniżej -20°C auto praktycznie nie chciało wkręcać się na obroty gdy było powyżej -20°C auto jeździło sprawnie. Zapewne jest to wina pompy wtryskowej
- przy wolnej jeździe słychać jak podpora wału stuka.
- do wymiany termostat, ponieważ nie zamyka się i temperatura średnia jest około 78°C, ostatnio na tych gorącach dobiło mi tak że wskazówka stała idealnie na 90°C ale za chwile znów lekko opadła.
- czujnik paliwa świruje gdy jest poniżej 1/4 paliwa w baku, powyżej wszystko jest ok.
- czego go regeneraca fis bo litery widac ale brakuje niektorych lini.
- obecnie nie działa klima ponieważ muszę sprawdzić szczeglność i ją nabić.
Tak wygląda mój wóz przy 290k km, średnie spalanie u mnie jest między 6,5-7,5 robie trasy średnio 6-10km oraz dłuższe np 100-150km. Czasami udaje się zejść nawet blisko 6 litrów, co nie jest wynikiem złym patrząc na to że jest to quattro. W mrozy palił tak 10-12l w miejscu. Ale były to wypady bardzo krótkie max 5km.
Obecnie jestem na debecie, ale pomału chce go ratować aby dalej jeździł. A w przyszłości jak trafi się silnik chciałbym wymienić swój AFB na BCZ.
mowisz o przebiegu w polsce chyba przekreconym 2x. Mialem akn z oryginalnym przebiegiem 390 tys i walki chodzily jak trzeba.spinacz2100 pisze:pamiętaj że wiecej jak 300tyś na oryginalnych wałkach ciężko będzie zrobić.
hmm a to dopiero farmazony... przebieg o jakim mowisz to chyba polska wersja = 2x realnyRysiek91 pisze: ogólnie volkswagen audi po 200tys km zaczyna sie pierniczyc i trzeba w niego troche doinwestowac...
kolego z tego co opisujesz wynika ze twoje auto ma grubo ponad 400 tys.lgorek pisze:
ja mam 290k km na orginalnych wałkach i jak dobrze pojdzie i 300 da sie zrobic.
wałki nie mam w najlepszej kondycji a tylko przez zasługę mądrego mechanika który wlał półsyntetyk zamiast syntetyka do silnika. Po tej przygodzie już nie odwiedzam tego mechanika a auto chodzi gorzej było to 3-4 lata temu. Jakby nie ta przygoda wałki były by prawie idealne.
Obecnie przy przebiegu 290k km mogę stwierdzić że:
- wspomaganie nie chodzi super lekko, poprawiło przepłukanie i wlanie nowego płynu
- hamulec jest gumowaty nie mogę spobie z tym porawdzić co to może być, czy vacum, serwo a może coś innego.
- sprzęgło jest dość twarde i łapie tak od 3/4. Ale nie ślizga ani nic, muszę odpowietrzyć sprzęgło ale dostęp w quattro jest tragiczny no i wysprzęglik plastikowy.
- czasami świruje sterownik abs, ale w 90% działa
- gdy było poniżej -20°C auto praktycznie nie chciało wkręcać się na obroty gdy było powyżej -20°C auto jeździło sprawnie. Zapewne jest to wina pompy wtryskowej
- przy wolnej jeździe słychać jak podpora wału stuka.
- do wymiany termostat, ponieważ nie zamyka się i temperatura średnia jest około 78°C, ostatnio na tych gorącach dobiło mi tak że wskazówka stała idealnie na 90°C ale za chwile znów lekko opadła.
- czujnik paliwa świruje gdy jest poniżej 1/4 paliwa w baku, powyżej wszystko jest ok.
- czego go regeneraca fis bo litery widac ale brakuje niektorych lini.
- obecnie nie działa klima ponieważ muszę sprawdzić szczeglność i ją nabić.
Tak wygląda mój wóz przy 290k km, średnie spalanie u mnie jest między 6,5-7,5 robie trasy średnio 6-10km oraz dłuższe np 100-150km. Czasami udaje się zejść nawet blisko 6 litrów, co nie jest wynikiem złym patrząc na to że jest to quattro. W mrozy palił tak 10-12l w miejscu. Ale były to wypady bardzo krótkie max 5km.
Obecnie jestem na debecie, ale pomału chce go ratować aby dalej jeździł. A w przyszłości jak trafi się silnik chciałbym wymienić swój AFB na BCZ.
mechanika nie zachwalaj bo jego wiedza nie wybiega poza ciagniki rolnicze skoro wlewa polsyntetyk do auta z turbina...no ale mozna i tak,nastepnym razem wleje Ci moto doktora albo trocin aby stuki wyciszyc :D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga