Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] 3.0 TDI Q drgania, wibracje samochodu

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Praulinka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 04 wrz 2009, 23:55
Lokalizacja: Wrocław okolice

Post autor: Praulinka » 23 maja 2011, 13:15

tmr pisze:
Praulinka pisze:Dalsze koncepcje, co do których proszę o komentarz, zanim zacznę je sprawdzać:
(sorry za określenia może mało fachowe, ale nie znam się do końca na tym)
- turbo (...)
(...)
pewnie i tak, ale ja do kompletu "podejrzanych" na pierwszym miejscu dorzuciłbym przekładnię hydrokinetyczną (albo jak kto woli nazywać: sprzęgło hydrokinetyczne ).

Nie znam się za bardzo na jednostkach napędowych i układach jego przeniesienia, ale z opisu wynika skokowa i powtarzająca się "niepłynna" zmiana momentu obrotowego który napędza twoje autko... A czysto teoretycznie - akurat w tym zakresie obrotów (do 1800) turbo praktycznie nie wpływa na moc. I ów stale wzrastający moment generowany przez silnik ma być płynnie przenoszony do tipa przez owe sprzęgło. A tak być może nie jest... <mysli>
Jak zwykle na Twojej fachowości nie można się zawieść. Idąc tym tropem wyrwalem z samochodu konwerter, dokonałem regeneracji w Midparts w Nowogrodzie Nadodrzanskim, okazało się, ze tarcze były przypalone. Koszt 950 netto, polega na wywaleniu z puszki całego środka, wymianie na nowy, wywazeniu, zaspawaniu na nowo.
Teraz samochod chodzi jak z nowa skrzynią, żadnych szarpać, biegi chodzą jak masełko, zbiera się o niebo lepiej.
Jeszcze raz wielkie dzięki tmr.
Wykonane upgrade'y:
- lusterko wsteczne fotochrom :)
- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach

Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach

waldiki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 11 lip 2013, 14:04
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: waldiki » 18 lip 2013, 08:10

Przepraszam, że odgrzewam starego kotleta, ale akurat sprawa dotyczy takiego samego autka i silnika oraz objawu.
Czy ktoś mógłby mi podać numer tego sprzęgła hydrokinetycznego, wg. VAG ??
Z góry dziękuję.

Arekbtm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 30 wrz 2015, 15:11
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Arekbtm » 19 paź 2016, 19:18

Witam, te same objawy drganie przy obrotach 1800-2000, falujące obroty. Wymiana na nowy konwerter (sprzęgło hydrokinetyczne), no i do tego nowy olej z filtrem plus uszczelniaczami (3,800 bagatela!!!) rozwiązał problem.

MISQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 15 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: MISQ » 19 lis 2016, 06:31

Witam. Borykam sie z podobnym problemem drgan tylko ze u mnie skrzynia chodzi ok natomias przyspieszajac jednoistajnie auto faluje i drga . Głównie w zakresie 1200-2000 obrotów i na ciepłym silniku. Swieci check za mały przepływ ...... czysciłem egr. klapy przepustnice po 2 dniach egr znowu swieci . czysciłem tylko egr i do egr-a a za nim nie i sie zastanawiam co dalej . obroty faluja czasami na postoju . od 2 tys auto chodzi bdb. Jakies sugestie ? vcds nie wskazuje błedów - bloki pomiarowe raczej ok ;)
Przeróbki - rzeźby to JA ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga