Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] spryskiwacze lamp. Jeden nie "psika"

Nadwozie
gość_

[A6 C4] spryskiwacze lamp. Jeden nie "psika"

Post autor: gość_ » 20 mar 2011, 18:28

Ostatnio zmodziłem w swoim aucie spryskiwacze lamp. Skończyłem wszystko i jeden, ten dalszy, nie pryska.
Na początek zamieniłem wąż na cieńszy żeby było większe ciśnienie. Nic
Potem zamieniłem dysze stronami, żeby wykluczyć, że jedna jest popsuta. To samo.
Wykluczam jakiekolwiek wycieki. Wszystkie łączenia suche.
Pompka jest raczej wydolna bo taką samą ma kolega z klubu, który dokładał spryskiwacze lamp.

Są jeszcze takie, wg mojej oceny, możliwe przyczyny.
- wąż, który zasila dalszą dyszę jest położony wzdłuż pasa przedniego (górą nad wiatrakami). Czy ktoś kto ma fabryczne spryski może mi powiedzieć którędy ten wąż idzie fabrycznie w 2,5 TDI?
- w miejscu gdzie jest ten trójnik, co rozdziela płyn, na wejściu z pompki jest włożona metalowa rurka. Może ona powinna być wsadzona w wylot na bliższy sprysk, żeby mu mniejsze ciśnienie dawać?

Jakie mogą być jeszcze przyczyny nie działającej dalszej dyszy?

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 20 mar 2011, 18:35

wow troche dziwne, a sprysk ogólnie działa? próbowałeś go całego czy działa? może jest zapieczony i sie nie wysuwa? <uoee> niech ktoś Ci naciśnie na sprysk a ty spróbuj go recznie wysunac, rozruszac itp

gość_

Post autor: gość_ » 20 mar 2011, 18:37

Dawid2542 pisze:a sprysk ogólnie działa? próbowałeś go całego czy działa?
szybki-ens pisze:Potem zamieniłem dysze stronami, żeby wykluczyć, że jedna jest popsuta. To samo.

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 20 mar 2011, 18:38

ja mam tak samo przewody poprowadzone jak Ty, a trójnik nie jest zapchany?

[ Dodano: 2011-03-20, 18:40 ]
a zmieniłeś stronami same dysze czy cały kompletny sprysk?

gość_

Post autor: gość_ » 20 mar 2011, 18:40

No skąd. normalnie widać wodę w wężu (przezroczyste mam).
Te metalowa rurka w trójniku mnie jeszcze zastanawia. Ty miałeś jakąś jak montowałeś swoje spryski?

[ Dodano: 2011-03-20, 18:42 ]
Dawid2542 pisze:a zmieniłeś stronami same dysze czy cały kompletny sprysk?
kompletny

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 20 mar 2011, 18:43

ja tam chyba nic nie miałem w srodku, spróbuj może te węże miejscami zamienić na tym trójniku

[ Dodano: 2011-03-20, 18:44 ]
albo czy wąż gdzieś nie jest ściśniety

gość_

Post autor: gość_ » 20 mar 2011, 18:47

propozycja:
Obrazek
Dawid2542 pisze:albo czy wąż gdzieś nie jest ściśniet
dosyć twardy jest ten wąż więc wątpię ale sprawdzę to.

[ Dodano: 2011-03-20, 19:02 ]
jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Kiedyś jak naprawiałem roletę tylnej szyby to jak zgaszony silnik był to wolno się podnosiła a jak odpalony to raz dwa. Może napięcie ma jakiś wpływ i pompka będzie lepiej pompować? sprawdzałem tylko na wyłączonym silniku

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 20 mar 2011, 19:06

tak to wygląda u mnie na trójniku
Obrazek

[ Dodano: 2011-03-20, 19:07 ]
[ Dodano: 2011-03-20, 19:02 ]
jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Kiedyś jak naprawiałem roletę tylnej szyby to jak zgaszony silnik był to wolno się podnosiła a jak odpalony to raz dwa. Może napięcie ma jakiś wpływ i pompka będzie lepiej pompować? sprawdzałem tylko na wyłączonym silniku[/quote]

to zależy jak masz podłączone jak po zapłonie to może być, ja mam na stałe czyli bez zapłony moge se pryskać ile wlezie

gość_

Post autor: gość_ » 20 mar 2011, 19:08

o kurna to jakiś inny w ogóle masz ten trójnik

[ Dodano: 2011-03-20, 19:08 ]
po zapłonie mam. Przekręcałem tylko kluczyk i i pryskałem. Bez odpalania silnika.

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 20 mar 2011, 19:09

Ja w swojej audicy mam przewody pociagniete dolem zderzaka i tak jest w wiekszosci aut róznych marek
trojnik jest blisko w miare lewego sprysku odległośc jakies 30cm
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

gość_

Post autor: gość_ » 20 mar 2011, 19:12

Wujek-West pisze:Ja w swojej audicy mam przewody pociagniete dolem zderzaka i tak jest w wiekszosci aut róznych marek
trojnik jest blisko w miare lewego sprysku odległośc jakies 30cm
kurde u mnie wszystko jest tak zabudowane, że nie mam pojęcia jak miałbym dołem pociągnąć ten wąż. Trójnik u mnie tez jest zaraz obok tego lewego (bliższego).

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 20 mar 2011, 19:14

no ja mam ORI trójnik, niemoge takiego znaleźć nigdzie aby pokazać,
Wujek-West, ja mam trójnik jakieś 20 cm od pompki zaraz pod lewą lampa, heh nie będe oszukiwał, ale lepiej, łatwiej było puścić węze góra, a jak ORI jest w C4 to niewiem

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 20 mar 2011, 19:15

mi dokładnie przewody ida pod wlotem z poweitrza (dolna kratka)
psikał mi tylko lewy sprysk a prawy nie
problem był w trójniku który wymieniłem i jest juz ok
a spryski masz podpiete pod spryski na szybe??
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 20 mar 2011, 19:18

nie spryski mamy pod osobny guziczek podpiety,

gość_

Post autor: gość_ » 20 mar 2011, 19:19

czyli pobawię się jeszcze tym trójnikiem.
Spryski mam podpięte pod druga pompkę i oddzielny przycisk oraz oddzielne zasilanie. Załącza się niezależenie od spryskiwania szyb.
Obrazek


Dobra coś już wiem.
Dziś będę jeszcze jeździł to zobaczę jak jest na odpalonym silniku. Jak nic się nie zmieni pobawię się tym trójnikiem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga