Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5+Lpg] [A6 C5] hamowanie silnikiem problem

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
fudzi1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

[ A6 C5+Lpg] [A6 C5] hamowanie silnikiem problem

Post autor: fudzi1234 » 05 mar 2011, 00:13

dzisiaj jechalem sobie na gazie z predkoscia 180km/h... i po jakims czasie postanowilem przelaczyc na benzyne...(wyłaczyc gaz)... zeobilem ok 3kilometrow z pedalem gazu w podlodze po czym silnik zaczal hamowac silnikem ja gaz a on zwiekszal obroty i hamowal... oczywioscie uczucie hamowania bylo... gdy szybko przelaczylem na gaz problem znikl i normalnie przyspieszzal... zjechalem na stacje przelaczylem na benzyne auto zszedl z 800 na 500 obrotow a pozniej nagle zgasl trwalo to 3sekundy. zaczalem odpalac auto zapalilem go po 3-5 sekund i juz normalnie chodzilo jednak nie jechalem juz bo nie mialem gdzie ...200km/h.... przytrafilo mi sie to drugi raz i pierwszym razie pedal w podlodze i przy 160 ...
w czym problem i jak zlokwidowac...
dodam ze mam uszkodzony parwonik z gazu i cos jest nei tak z wtryskiwaczem z gazu.. po prostu zuzyl sie... z tego co mowil gazowik 5tys km temu ze wtryskiwacz bedzie do wymiana bo juz jest zuyty ale jeszcze da sie pojezdzic...

marcin_LLU
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 02 lis 2010, 16:37
Lokalizacja: Łuków

Post autor: marcin_LLU » 05 mar 2011, 00:22

Musisz podpiąć się pod VAGa. Podaj na forum logi, może uda się zlokalizować awarię. Tak czy inaczej, wygląda to tak jakby ciśnienie paliwa spadało. Tylko na oko nie sprawdzisz dlaczego. Podaj logi, wspólnie się coś wymyśli:)

fudzi1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: fudzi1234 » 05 mar 2011, 00:31

aktualnie od roku czasu .. vag pokazuje mi bledy wszystkich wtryskiwqaczy wszystkich cylidrow i lamby... dlaczego bo mam taka instalacje gazowa i idzie to zlikwidowac na 1000-1500 tys kilometrow pozniej cza byloby znowu jechac kalibrowac gaz...

jutro albo w niedziele podepne vaga... i zczytam jeszcze raz

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 05 mar 2011, 07:20

fudzi1234, moim zdaniem masz źle ustawiony gaz.
Skoro na 1000km daje się błędy wykasować i jedzie normalnie,
a potem problem wraca to by wskazywało na instalkę od gazu.
Wklej tu te błędy jakie Ci vag wywala i może coś się na to zaradzi.
Jak jest gaz źle ustawiony to też może gasnąć przy przełączaniu na pb.
A jak dobrze wyregulujesz gaz to żadnych błędów nie powinno być,
i nie daj sobie wmówić że tak ma być ,bo taka instalacja.

fudzi1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: fudzi1234 » 06 mar 2011, 11:53

15 Faults Found:
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent

to sa bledy... no i jezde na nich od roku....
na benzynie bledy nie wyskakuja po za temperatura...
lambdy zalanczaja sie dopiero przy ok 5 tys obrotow.. jednak tam gdzie jezdzilem z gazem powiedzieli ze a bo to trzeba zostawic ustawiawc na dluzej.. itp. oczywiscie juz tam do gazola nie pojade..teraz na zbroslawice...

jednak poradzcie cos co moze byc i czy jest to wina parownika albo uszkodzonego wtrysku GAZU...??

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 06 mar 2011, 18:04

fudzi1234, rany boskie kto Ci to zakładał? <szok>
Te błędy masz tylko jak włączysz gaz tak?
Jedź do dobrego gazownika albo sobie silnik wykończysz

fudzi1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: fudzi1234 » 06 mar 2011, 19:16

tak jak mowie auto chodzi mi okej jednak bledy sa no i po ok 1000km powoli jeden po drugim sie pokazuja...

a kto mi wytlumaczy o co chodzi z tym fuel..... ??

i czy dopatrzyles sie w tych bledach cos co moglo spowodowac ten przypadek ktory opisalem ??

[ Dodano: 2011-03-06, 19:16 ]
GaZ byl zakladany w Krakowie w firmie RODZER.... czy jakos tak...

starostast
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 29 maja 2009, 15:35
Lokalizacja: leszno

Post autor: starostast » 07 mar 2011, 21:28

jaki masz kod silnika?

fudzi1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: fudzi1234 » 08 mar 2011, 20:15

3B0 907 552 AP

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 08 mar 2011, 20:24

podaj kolego 3 duze litery np.ALF bo takie możesz miec oznaczenie

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 08 mar 2011, 20:53

fudzi1234, po pierwsze jak masz uszkodzony reduktor i wtryskiwacze to je wymień,
bo innaczej nie będzie Ci auto dobrze działać.
Błędy typu fuel trim bank, informują raz o zbyt bogatej mieszance,a raz o ubogiej.
Błędy typu misfire detected, to wypadanie zapłonu na poszczególnych cylindrach.
Błąd 16534 wskazuje na uszkodzoną sondę lambda.
Jeżeli podczas jazdy na PB nie ma w pamięci żadnych błędów,
to problem tkwi tylko w instalacji lpg.
Nie ma możliwości wystrojenia lpg na zużytych wtryskach i reduktorze.
Wymień jak najprędzej,a na lpg nie jeździj chyba że chcesz sobie silnik zniszczyć.

fudzi1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: fudzi1234 » 09 mar 2011, 20:48

pytanie moje jest takie cczy jak wymienie reduktor bo co sie dowiedzialem mam reduktor ktory jest montowany w samochodach do 140km a jo mom 165 i jak wymienie na nowe wtryski plu porzadna regulacja czy wtedy juz bedzie szlo jakos normalnie jezdzic ... ?? bo dzisiaj bylem u gazwonika i powiedzial ze najlepiej przerobic instalacje... ale jak mam dac 3500tys za przerobienie to wydaje mi sie ze nie oplacalne...

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 10 mar 2011, 12:33

fudzi1234, nie wiem jaki tam masz założony gaz, i nie jestem specjalistą od gazu.
Ale jak po założeniu jak instalka była nowa chodził dobrze, to znaczy że instalka jest ok,
i wystarczy wymienić te elementy które sie już zużyły.
Wyregulować porządnie i powinno być dobrze :)
A filtry wymieniałeś od gazu?

fudzi1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: fudzi1234 » 10 mar 2011, 15:16

filtry wymiane byly 4 tys km temu instalka zenita jedno z nowszych wydan. Wymieniam wtryski i reduktor(parownik) reguluje i zostawiam tak jak jest bo wtedy bedzie okej... pytaem tez innych kolegow mechanikow... : ) zaraz jade do gazola zobaczymy co jeszcze mi inny powie... :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga