[ A6 C5+Lpg] [A6 C5] hamowanie silnikiem problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
[ A6 C5+Lpg] [A6 C5] hamowanie silnikiem problem
dzisiaj jechalem sobie na gazie z predkoscia 180km/h... i po jakims czasie postanowilem przelaczyc na benzyne...(wyłaczyc gaz)... zeobilem ok 3kilometrow z pedalem gazu w podlodze po czym silnik zaczal hamowac silnikem ja gaz a on zwiekszal obroty i hamowal... oczywioscie uczucie hamowania bylo... gdy szybko przelaczylem na gaz problem znikl i normalnie przyspieszzal... zjechalem na stacje przelaczylem na benzyne auto zszedl z 800 na 500 obrotow a pozniej nagle zgasl trwalo to 3sekundy. zaczalem odpalac auto zapalilem go po 3-5 sekund i juz normalnie chodzilo jednak nie jechalem juz bo nie mialem gdzie ...200km/h.... przytrafilo mi sie to drugi raz i pierwszym razie pedal w podlodze i przy 160 ...
w czym problem i jak zlokwidowac...
dodam ze mam uszkodzony parwonik z gazu i cos jest nei tak z wtryskiwaczem z gazu.. po prostu zuzyl sie... z tego co mowil gazowik 5tys km temu ze wtryskiwacz bedzie do wymiana bo juz jest zuyty ale jeszcze da sie pojezdzic...
w czym problem i jak zlokwidowac...
dodam ze mam uszkodzony parwonik z gazu i cos jest nei tak z wtryskiwaczem z gazu.. po prostu zuzyl sie... z tego co mowil gazowik 5tys km temu ze wtryskiwacz bedzie do wymiana bo juz jest zuyty ale jeszcze da sie pojezdzic...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 02 lis 2010, 16:37
- Lokalizacja: Łuków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
aktualnie od roku czasu .. vag pokazuje mi bledy wszystkich wtryskiwqaczy wszystkich cylidrow i lamby... dlaczego bo mam taka instalacje gazowa i idzie to zlikwidowac na 1000-1500 tys kilometrow pozniej cza byloby znowu jechac kalibrowac gaz...
jutro albo w niedziele podepne vaga... i zczytam jeszcze raz
jutro albo w niedziele podepne vaga... i zczytam jeszcze raz
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
fudzi1234, moim zdaniem masz źle ustawiony gaz.
Skoro na 1000km daje się błędy wykasować i jedzie normalnie,
a potem problem wraca to by wskazywało na instalkę od gazu.
Wklej tu te błędy jakie Ci vag wywala i może coś się na to zaradzi.
Jak jest gaz źle ustawiony to też może gasnąć przy przełączaniu na pb.
A jak dobrze wyregulujesz gaz to żadnych błędów nie powinno być,
i nie daj sobie wmówić że tak ma być ,bo taka instalacja.
Skoro na 1000km daje się błędy wykasować i jedzie normalnie,
a potem problem wraca to by wskazywało na instalkę od gazu.
Wklej tu te błędy jakie Ci vag wywala i może coś się na to zaradzi.
Jak jest gaz źle ustawiony to też może gasnąć przy przełączaniu na pb.
A jak dobrze wyregulujesz gaz to żadnych błędów nie powinno być,
i nie daj sobie wmówić że tak ma być ,bo taka instalacja.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
15 Faults Found:
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
to sa bledy... no i jezde na nich od roku....
na benzynie bledy nie wyskakuja po za temperatura...
lambdy zalanczaja sie dopiero przy ok 5 tys obrotow.. jednak tam gdzie jezdzilem z gazem powiedzieli ze a bo to trzeba zostawic ustawiawc na dluzej.. itp. oczywiscie juz tam do gazola nie pojade..teraz na zbroslawice...
jednak poradzcie cos co moze byc i czy jest to wina parownika albo uszkodzonego wtrysku GAZU...
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-10 - - - Intermittent
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-10 - - - Intermittent
to sa bledy... no i jezde na nich od roku....
na benzynie bledy nie wyskakuja po za temperatura...
lambdy zalanczaja sie dopiero przy ok 5 tys obrotow.. jednak tam gdzie jezdzilem z gazem powiedzieli ze a bo to trzeba zostawic ustawiawc na dluzej.. itp. oczywiscie juz tam do gazola nie pojade..teraz na zbroslawice...
jednak poradzcie cos co moze byc i czy jest to wina parownika albo uszkodzonego wtrysku GAZU...
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
tak jak mowie auto chodzi mi okej jednak bledy sa no i po ok 1000km powoli jeden po drugim sie pokazuja...
a kto mi wytlumaczy o co chodzi z tym fuel.....
i czy dopatrzyles sie w tych bledach cos co moglo spowodowac ten przypadek ktory opisalem
[ Dodano: 2011-03-06, 19:16 ]
GaZ byl zakladany w Krakowie w firmie RODZER.... czy jakos tak...
a kto mi wytlumaczy o co chodzi z tym fuel.....
i czy dopatrzyles sie w tych bledach cos co moglo spowodowac ten przypadek ktory opisalem
[ Dodano: 2011-03-06, 19:16 ]
GaZ byl zakladany w Krakowie w firmie RODZER.... czy jakos tak...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 maja 2009, 15:35
- Lokalizacja: leszno
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
fudzi1234, po pierwsze jak masz uszkodzony reduktor i wtryskiwacze to je wymień,
bo innaczej nie będzie Ci auto dobrze działać.
Błędy typu fuel trim bank, informują raz o zbyt bogatej mieszance,a raz o ubogiej.
Błędy typu misfire detected, to wypadanie zapłonu na poszczególnych cylindrach.
Błąd 16534 wskazuje na uszkodzoną sondę lambda.
Jeżeli podczas jazdy na PB nie ma w pamięci żadnych błędów,
to problem tkwi tylko w instalacji lpg.
Nie ma możliwości wystrojenia lpg na zużytych wtryskach i reduktorze.
Wymień jak najprędzej,a na lpg nie jeździj chyba że chcesz sobie silnik zniszczyć.
bo innaczej nie będzie Ci auto dobrze działać.
Błędy typu fuel trim bank, informują raz o zbyt bogatej mieszance,a raz o ubogiej.
Błędy typu misfire detected, to wypadanie zapłonu na poszczególnych cylindrach.
Błąd 16534 wskazuje na uszkodzoną sondę lambda.
Jeżeli podczas jazdy na PB nie ma w pamięci żadnych błędów,
to problem tkwi tylko w instalacji lpg.
Nie ma możliwości wystrojenia lpg na zużytych wtryskach i reduktorze.
Wymień jak najprędzej,a na lpg nie jeździj chyba że chcesz sobie silnik zniszczyć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
pytanie moje jest takie cczy jak wymienie reduktor bo co sie dowiedzialem mam reduktor ktory jest montowany w samochodach do 140km a jo mom 165 i jak wymienie na nowe wtryski plu porzadna regulacja czy wtedy juz bedzie szlo jakos normalnie jezdzic ... bo dzisiaj bylem u gazwonika i powiedzial ze najlepiej przerobic instalacje... ale jak mam dac 3500tys za przerobienie to wydaje mi sie ze nie oplacalne...
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
fudzi1234, nie wiem jaki tam masz założony gaz, i nie jestem specjalistą od gazu.
Ale jak po założeniu jak instalka była nowa chodził dobrze, to znaczy że instalka jest ok,
i wystarczy wymienić te elementy które sie już zużyły.
Wyregulować porządnie i powinno być dobrze
A filtry wymieniałeś od gazu?
Ale jak po założeniu jak instalka była nowa chodził dobrze, to znaczy że instalka jest ok,
i wystarczy wymienić te elementy które sie już zużyły.
Wyregulować porządnie i powinno być dobrze
A filtry wymieniałeś od gazu?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga