Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 2.5 tdi] smok w zbiorniku

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
norbi108
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2010, 16:18
Lokalizacja: Lubin

[a6 c5 2.5 tdi] smok w zbiorniku

Post autor: norbi108 » 07 lut 2011, 22:36

Witam, Moja audi ma problem ostatnio uzyskiwaniem obrotów. Sprawdziłem już chyba wszystko. Został mi jeszcze do sprawdzenia smok w zbiorniku, odkręciłem dzisiaj dekiel od baku we wnętrzu auta, odkręciłem tą dużą nakrętkę, uchyliłem kawałek do góry ten dekiel, do którego wchodzą przewody paliwowe i ujrzałem kilka przewodów paliwowych i elektrycznych w środku. Moje pytanie brzmi, w którym miejscu jest tam jakieś sitko które może być zapchane?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2011, 15:07 przez norbi108, łącznie zmieniany 1 raz.

norbi108
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2010, 16:18
Lokalizacja: Lubin

Post autor: norbi108 » 08 lut 2011, 15:08

Sorry, już poprawione.

Rafalsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2011, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rafalsky » 08 lut 2011, 15:12

A co masz nie tak z obrotami?

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 08 lut 2011, 15:12

norbi108,
a sprawdzałes czy dobe cisnienie jest w przewodach paliwowych ? bo filtry i pompa na 100% sprawne ? W zbiorniku nie ma smoka . Jest pływak i kosz z pompką elektryczną .

norbi108
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2010, 16:18
Lokalizacja: Lubin

Post autor: norbi108 » 08 lut 2011, 16:04

Raz kręci obroty do końca raz do np.2300 i się dławi, przerywa. Filtry nowe, nie wiem jak sprawdzić ciśnienie w przewodach. Czyściłem turbo, egr, podmieniałem zaworki turba i egr. czyściłem ogólnie cały układ dolotowy. wyprułem nawet kata. Pali na dotyk. Ktoś mi powiedział że może mam w zbiorniku zapchane sito, pytanie w którym miejscu to jest dokładnie. W zbiorniku z góry nie wiele widać.

Rafalsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2011, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Rafalsky » 08 lut 2011, 17:51

A VAGa podłączałeś :?: Logi :?: Bo tu od tego trzeba zacząć i nie ma bola że nie pokazuje żadnych błędów przy takim przerywaniu ;-) A w trakcie problemu nie kopci na siwo?

norbi108
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2010, 16:18
Lokalizacja: Lubin

Post autor: norbi108 » 08 lut 2011, 20:04

Właśnie wróciłem z garażu, zbiornik wygląda na czysty, żadnego sita niestety nie znalazłem. Odpaliłem auto i kręcił dzisiaj do 3500 i przerywał. Co do kopcenia to fakt iż jak ma problem z wchodzeniem na obroty to widać że lekko kopci na siwo. Np. przejadę się kawałek, czy odpalę go innym razem to naglę zero dymu i wchodzi na obroty. Ostatnio w momencie gdy kopcił Vag też nie wykazał błędów. Chwilowo mam problem z komputerem na którym mam Vaga, na dniach się z nim uporam to zrobię logi.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 08 lut 2011, 21:18

objawy jak by dawki paliwa całej nie dostawał , albo łapie powietrze i dlatego przerywa i nie wkreca sie na obroty

norbi108
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 sie 2010, 16:18
Lokalizacja: Lubin

Post autor: norbi108 » 08 lut 2011, 22:15

Właśnie mi się też tak wydaje. jutro jadę go zatankować i sprawdzę czy nie jest zapowietrzony.

[ Dodano: 2011-02-20, 13:16 ]
Udało się, logi zrobione. Odpaliłem auto, przejechałem się nim kawałek, kręcił do około 2100- 2500 obr ,istna makabra. Było go ciężko nagrzać, jechałem spokojnie. Nagle gdy podjechałem pod garaż temp. miałem około 65-70 stopni auto jakby przerwało na pół sekundy i nagle zaczęło wchodzić na obroty, kręcił jak wściekły. Przy obrotach 4000 nie puszczał żadnego dymku. Do uzyskania temperatury 90, nie było problemów z obrotami. Miałem takie wrażenie jakbym wyrażniej słyszał pracę turbiny. Może to problem z zapieczoną kierownicą turba?? Sprawdzałem ją wcześniej pod względem luzów, ale jej nie rozbierałem, więc może jest zamulony i kierownica z łopatkami nieraz nie chodzi?
Podaje linki;
http://www.vaglog.rtnet.pl/norbertgiemzik_35838.html
BS
oo3 http://www.vaglog.rtnet.pl/norbertgiemzik_35839.html
oo4 http://www.vaglog.rtnet.pl/norbertgiemzik_35840.html
o11 http://www.vaglog.rtnet.pl/norbertgiemzik_35835.html
Podstawowe;
001 http://www.vaglog.rtnet.pl/norbertgiemzik_35837.html
002 http://www.vaglog.rtnet.pl/norbertgiemzik_35841.html
003 http://www.vaglog.rtnet.pl/norbertgiemzik_35836.html
004 http://www.vaglog.rtnet.pl/norbertgiemzik_35834.html
011 http://www.vaglog.rtnet.pl/norbertgiemzik_35833.html
Proszę o diagnozę tych logów. są to moje pierwsze logi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga