[A6 2,5 TDI V6 180KM] Problem z szarpaniem silnika
[A6 2,5 TDI V6 180KM] Problem z szarpaniem silnika
Witam. Mam bardzo poważny problem. Na zimnym silniku samochód pracuje bardzo dobrze, po uzyskaniu większej temperatury zaczyna cyklicznie szarpać, oraz zaświecają się lampki ABS i ESP. Obroty wchodzą, ale szarpie. Pewnego dnia samochód mi stanął na drodze i nie chciał odpalić na gorącym silniku. Byłem u mechanika-elektronika, wykazało błąd 550. Zregenerowałem sterownik pompy, i sprawa nadal wygląda tak samo. Mechanik powiedział że to 100% pompa, i trzeba ją wymienić lub zregenerować. Inny mówi że trzeba ruszyć pompą, bo jest źle ustawiona. Nie wiem co mam robić...
Ostatnio zmieniony 04 lut 2011, 18:08 przez robi15, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: Audi A6 2,5 TDI V6 QUATTRO PROBLEM
0) poprawic tytul watku zanim admini Cie .....robi15 pisze: ....
Nie wiem co mam robić...
1) logi grupy 004 stat + bs (najlepiej komplet statycznych oraz bs)
2) wrzucic na forum
3) .... oraz przygotowac sie 'duchowo' na regeneracje calej pompy.
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
ale pewnie nie miałeś tego błędu co kolega wyżej.
Ja z tym problemem walcze u kumpla w A4 i wszystko wskazuje na to że jednak pompa pójdzie na warsztat, bład ten sam ale u kumpla klekocze głośno taki metaliczny dzwięk jakby kat wtrysku był źle ustawiony!
A ten drugi mechanik mówi właśnie o przestawieniu kąta wtrysku, ale raczej nawet jeżeli byłby źle ustawiony to auto by nie szarpało...(słabo by palił, słado przyspieszał ale z tym szarpaniem to się jeszcze nie spotkałem)
Ja z tym problemem walcze u kumpla w A4 i wszystko wskazuje na to że jednak pompa pójdzie na warsztat, bład ten sam ale u kumpla klekocze głośno taki metaliczny dzwięk jakby kat wtrysku był źle ustawiony!
A ten drugi mechanik mówi właśnie o przestawieniu kąta wtrysku, ale raczej nawet jeżeli byłby źle ustawiony to auto by nie szarpało...(słabo by palił, słado przyspieszał ale z tym szarpaniem to się jeszcze nie spotkałem)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga