Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 2.4Q + LPG] Szarpie po przełączeniu na gaz.

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Fontesen

[A6 2.4Q + LPG] Szarpie po przełączeniu na gaz.

Post autor: Fontesen » 04 lut 2011, 09:46

Witam wszystkich. Mam taki problem, że po osiagnięciu 40 stopni czyli OK auto przełącza się na gaz. Szarpie przez jakieś 5 - 8 sekund, nie równo pracuje, a nawet czasami zgaśnie.
Najgorzej jest po nocy, chociaż w ciagu dnia też jak się przełączy to jak mi walnie po napedzie, to aż się boję ze coś rozwali.
Instalacja to landi renzo na matrixach niebieskich.
Jak miałem poprzednią audi z stag-iem 300, to tam wogólenie czułem kiedy ona się przełączała na gaz.
Doradzicie cos??

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 04 lut 2011, 09:54

--RaDeK--, jedź do gazownika i niech Ci ustawi temperaturę przełączania na gaz na wyższą.
Bo jak gaz włączy się zanim osiągnie odpowiednia temp. to tak sie będzie działo.
Pozdro ;-)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 04 lut 2011, 10:45

sebastian855 pisze:--RaDeK--, jedź do gazownika i niech Ci ustawi temperaturę przełączania na gaz na wyższą.
Bo jak gaz włączy się zanim osiągnie odpowiednia temp. to tak sie będzie działo.
Pozdro ;-)
Jesteś pewien?? Jak na moje skromne oko, to temperatura jest już wystarczająca na przełączenie gazowni. W poprzedniej na lato miałem 25 stopni, a na zimę 30 i nigdy mi nie szarpneła, nawet wtedy, kiedy przełączałem sob ie sam na gaz przy pełnym obciążeniu.
Tym bardziej że mój kolega, który ma stagga z tym samym motorem, ma ustawione na 30 stopni i też nie czuc kiedy się przłącza.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 04 lut 2011, 13:49

--RaDeK--, nie wiem jak jest u ciebie ale ja tez mam ustawione na 40 stopni i czasem jak mi sie przełączy przy dużym mrozie to chwile poszarpuje, ale jak temp. trochę wzrośnie to jest ok. Wydaje mi sie że może to być też przyczyna u Ciebie,
ale dla pewności podjedź do dobrego gazownika, i niech Ci posprawdza wszystko ;-)

Fontesen

Post autor: Fontesen » 04 lut 2011, 14:07

Do gazownika podjdę tak czy inaczej, bo gdy wciskam sprzegło, obroty spadają na 200 chwile pofaluje i jest ok.
Zobaczymy co kolega fassi mi powie. bardzzo liczę na jego opinię. ;-)

wrocek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 28 lut 2010, 17:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wrocek66 » 05 lut 2011, 21:52

Listwy do czyszczenia . Matrix niebieski ? ciekawostka ..... daj zdjęcie .

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 06 lut 2011, 12:47

ja po wyczyszceniu listew matrixa mam spokoj płynnie przechodzi na gaz,mam 344hdd.i do tego załozone podgrzewanie tych listew. <piwo>

ten gaz na ktorym sie jezdzi i to istny syf. <smuty>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Fontesen

Post autor: Fontesen » 06 lut 2011, 14:07

Obrazek
oto zdjatko.tylko takie mam w tej chwili

marcin01010
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2011, 15:08
Lokalizacja: śląskie

Post autor: marcin01010 » 06 lut 2011, 15:24

witam wtryskiwacze w poziomie bardziej są podatne na zabrudzenie -jaki masz przebieg na gazie

[ Dodano: 2011-02-06, 15:27 ]
zrob zdięcie kolektora bez osłony tak aby było widać nawierty w kolektor

Fontesen

Post autor: Fontesen » 06 lut 2011, 17:37

no właśnie. tez mi się wydawało, ze powinny być w pionie (ale jak je zamontowac??) Przebieg...niecałe 60 tys.
nawietry z tego co patrzyłem to są bardzo blisko wtryskiwaczy benzynowych, także chyba dobrze.

marcin01010
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2011, 15:08
Lokalizacja: śląskie

Post autor: marcin01010 » 07 lut 2011, 18:14

że blisko to jeszcze nie znaczy że dobrze ,czy pod dobrym kątem - moja rada naj mniej kosztowna to wymiana filtrów czyszczenie reduktora i wtryskiwaczy

Fontesen

Post autor: Fontesen » 07 lut 2011, 18:28

filtry były zmieniane 5 tys km temu. Zobaczymy jescze ten reduktor.
A te listwy w ogóle da radę wyczyścić??

marcin01010
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2011, 15:08
Lokalizacja: śląskie

Post autor: marcin01010 » 07 lut 2011, 18:35

najbardziej prymitywną metodą jest zdięcie przewodu zasilającego listwe i wstrzyknięcie denaturatu i odpalenie silnika -ma to za zadanie rozpuśćić mazut ktory gdy jest zimny wtryskiwacz blokuje jego prace

Fontesen

Post autor: Fontesen » 07 lut 2011, 18:46

Nie bedzie to miało wpływu na późniejszą pracę wtryskiwacza??

marcin01010
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 06 lut 2011, 15:08
Lokalizacja: śląskie

Post autor: marcin01010 » 07 lut 2011, 18:53

nie denaturat rozpuszcza mazut ktory nie wyłapują filtry -najlepiej postaw do pionu listwy zalej denaturatem na noc

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga