[A6 C5] Jaki płyn do wspomagania ??
[A6 C5] Jaki płyn do wspomagania ??
Witam,
Mam poniżej minimum oleju do wspomagania więc kupiłem mineralny Febi zielony (ten kolor ma nakrętka na zbiorniczku od wspomagania) jak się okazało mam zalany czerwony
Teraz pytanie czy mogę zmieszać go z zielonym??
Jeśli nie to jak można usunąć stary olej
Pozdrawiam
Andrzej
Mam poniżej minimum oleju do wspomagania więc kupiłem mineralny Febi zielony (ten kolor ma nakrętka na zbiorniczku od wspomagania) jak się okazało mam zalany czerwony
Teraz pytanie czy mogę zmieszać go z zielonym??
Jeśli nie to jak można usunąć stary olej
Pozdrawiam
Andrzej
- grzesiek_wroc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 12 maja 2009, 17:59
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wrocław
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
gembas, seriooo? :shock:
WTF? Ja miałem czerwony...
AndreD83, szczerze to nie wiem dlaczego ten Febi jest zielony... :-? i czy to ma jakieś znaczenie...
O ile się nie mylę można smiało lać do wspomagania Dextron III (czerwony) -olej ATF (do ASB).
Zazwyczaj można kupić po 1L. Masz Mobil 1 za jakieś 30zł.
Skoro masz olej o takiej ciemnej barwie to postaraj się wyssać ze zbiorniczka (strzykawką, lub pompką sprayu np.od pojemnika z płynem do mycia okien w domu) ile się da tego strego i wyrównać poziom świeżym. Po ok.2 m-cach powtórka aż kolor będzie bardziej czerwony. Do tych cykli wystarczy Ci 1L, aż olej w obiegu będzie dobry.
Bądź przy chłodnicy lub pompie wspomagania wypnij wężyk, aby wylać z układu,i zalej świeżym -jednorazowo więcej pracy, ale będzie po wszystkim.
Hmm, ktoś jeszcze się zagłębiał w ten temat?
WTF? Ja miałem czerwony...
AndreD83, szczerze to nie wiem dlaczego ten Febi jest zielony... :-? i czy to ma jakieś znaczenie...
O ile się nie mylę można smiało lać do wspomagania Dextron III (czerwony) -olej ATF (do ASB).
Zazwyczaj można kupić po 1L. Masz Mobil 1 za jakieś 30zł.
Skoro masz olej o takiej ciemnej barwie to postaraj się wyssać ze zbiorniczka (strzykawką, lub pompką sprayu np.od pojemnika z płynem do mycia okien w domu) ile się da tego strego i wyrównać poziom świeżym. Po ok.2 m-cach powtórka aż kolor będzie bardziej czerwony. Do tych cykli wystarczy Ci 1L, aż olej w obiegu będzie dobry.
Bądź przy chłodnicy lub pompie wspomagania wypnij wężyk, aby wylać z układu,i zalej świeżym -jednorazowo więcej pracy, ale będzie po wszystkim.
Hmm, ktoś jeszcze się zagłębiał w ten temat?
Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, 20:28 przez M0NEER, łącznie zmieniany 2 razy.
- grzesiek_wroc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 12 maja 2009, 17:59
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wrocław
Witam.
Po zakupie auta mechanik sprawdzał kolor i dolewał mi czerwony Lotos, takiego też teraz używam. czy możliwe, że przez to musze co 2-3 dni dolewać ok 100 ml płynu, bo poziom spadaj poniżej minimum? Możliwe, że musze oddac kolumne do regeneracji Zastosuje się do zalecen i zmienie płyn na febi. pozdrawiam
Po zakupie auta mechanik sprawdzał kolor i dolewał mi czerwony Lotos, takiego też teraz używam. czy możliwe, że przez to musze co 2-3 dni dolewać ok 100 ml płynu, bo poziom spadaj poniżej minimum? Możliwe, że musze oddac kolumne do regeneracji Zastosuje się do zalecen i zmienie płyn na febi. pozdrawiam
Używam takiego http://motoaccess.pl/pl/lotos-atf-ii-d.html chyba mineralny nie
swoją drogą nakrętke mam żółtą więc sam nie wiem czy jest sens wymieniać na febi.
swoją drogą nakrętke mam żółtą więc sam nie wiem czy jest sens wymieniać na febi.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga