Witam serdecznie
W grudniu zakupiłem Audi A6 C6 2.0 TDI rok prod. 2006 mod. 07 - zauważyłem, że samochodzik przy zimnym silniku (jak dłużej postoi) podczas uruchomienia zachowuje się jakby akumulator był słaby (taki pierwszy problem z kręceniem). Początkowo myślałem, że to akumulator więc podłączyłem go pod prostownik ale po naładowaniu był ten sam efekt. Szukałem na forum podobnej przyczyny i prawdopodobnie może być to przewód doprowadzający prąd do rozrusznika lub luzujący się przewód masowy silnika a może rozrusznik już powoli pada??? tylko zastanawia mnie to, że kolejne uruchomienie silnika jest w porządku. Mam pytanko czy spotkał się ktoś już z takim problemem, bo nie mam zielonego pojęcia a jadąc do mechanika wolałbym coś zasugerować Z góry dziękuję za odpowiedź.
[A6 C6] Problem z Rozrusznikiem
Wracajac do tego problemu to prawdopodobnie wszystko wskazuje jednak na akumulator pomimo, że na wyswietlaczu wskazuje 100% naladowania to i tak aku nie daje tyle prądu pod obciążeniem w trakcie rozruchu i stad takie zachowanie. Jesli chodzi o swiece to wydaje mi sie ze ogolnie problem bylby z uruchomieniem silnika a on odpala odrazu tylko ze sporym wysilkiem.
witam
chciałem się podzielić informacją ponieważ miałem problem czasami z odpaleniem,rozrusznik kręci z oporem ale odpala ,a problem polegał na tym iż przewód który idzie od akumulatora do rozrusznika był prawie rozłaczony pod szybą po prawej stronie jest tam taka skrzynka i łączą się tam przewody u mnie był za słaby styk. posiadam audi a6 c6 zroku 2009 z silnikiem 2,0 tdi 136 km.może ktoś będzie miał podobny problem to mam nadzieję że pomogłem,zaznaczam że czasami rosły obroty silnika na biegu jałowym.pozdrawiam
chciałem się podzielić informacją ponieważ miałem problem czasami z odpaleniem,rozrusznik kręci z oporem ale odpala ,a problem polegał na tym iż przewód który idzie od akumulatora do rozrusznika był prawie rozłaczony pod szybą po prawej stronie jest tam taka skrzynka i łączą się tam przewody u mnie był za słaby styk. posiadam audi a6 c6 zroku 2009 z silnikiem 2,0 tdi 136 km.może ktoś będzie miał podobny problem to mam nadzieję że pomogłem,zaznaczam że czasami rosły obroty silnika na biegu jałowym.pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga